Ver Versión Completa: Rexeitado Texto de crédito desvinculado como vBSEO
VBSEO ofrece créditos desvinculado de todos os seus clientes, eu adoro ver iso por vbet. Moita xente quere retención non zume de conexión dala a outros sitios e desvalorizar os seus propios, deixando un crédito texto aínda permite que a xente a atopar vbet se quixesen mercar. Por favor, faino como unha opción a mesma vBSEO ten.
El xa é o mesmo que en vBSEO - podes mercar a licenza da marca libre e entón enlace será eliminado.
vBSEO ofrecer este para os sen marca libre.
vBSEO copyright e dereitos de autor conectados vBSEO desvinculado.
Branding é libre a eliminación completa do texto e do enlace.
Cambiar ou Un-linking seu Aviso de copyright vBSEO - SEO Foros vBulletin (http://www.vbseo.com/f2/changing-un-linking-your-vbseo-copyright-notice-17565/) ver aquí:)
Primeira mensaxe alí:
// ****** COPYRIGHT NOTICE ******
// As per the License Agreement (www.crawlability.com/vbseo/license/), you may NOT remove (or modify) the
// copyright notice. Select one of the copyright notices to be displayed in ALL pages enhanced by vBSEO:
si, pero
Seleccione un dos avisos de dereitos de autor a ser exhibido en todas as páxinas reforzada por vBSEO: permite que sexa desvinculado ou conectados sen marcar libres:)
Si - Eu só vin esa versión libre para facer vB 4 + vBSEO 3.5, así que é é certo - que permiten tal cousa. E quizais nós tamén permitirá que no futuro. Neste momento non hai diferenza "pequena" entre o tamaño da nosa organización e sendo visíbel na industria, e os deles;)
ten que engadir nofollow a ligazón de crédito
Caras ben grazas. Eu aínda quere ver iso no futuro como vbet crece:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):