PDA

Ver Versión Completa: Antes de renovar a miña licenza gostaría #prpers unhas cantas respostas.

mario06
23-12-11, 07:49
Fai o novo vBet actualiza natively(fóra da caixa) apoio vBuletin 3.6.12 ou ter que un dos membros de equipos do apoio ou nos supón a mod algo para conseguilo para traballar?
Regards

r.dziadusz
23-12-11, 12:58
vBET Apoia máis tardío vBulletin liberacións. O noso produto é tamén compatibile con cada vBulletin liberación mais hai posibilidade que algúns a integración adicional será necesitada cando upgrading vBulletin a algúns versións grandes

mario06
23-12-11, 13:28
Pode eu el eu? É alí un guía?

mario06
25-12-11, 10:34
E como fai o pagado api2, Microsoft etc traballo? Éo todo self explicativo?

r.dziadusz
27-12-11, 15:02
Pode eu el eu? É alí un guía?
Máis probabelmente non necesitarás calquera cousa nada:) - mais pode non asegurarche/asegurarte daquilo. Aínda así, se algún erro aparece axudarémosche/axudarémoste e guiarche/guiarte:)

E como fai o pagado api2, Microsoft etc traballo? Éo todo self explicativo?
Te Só Terá que mover (aberto novo) conta en Microst Azure Server - tamén pode log en con ti vello MSN id, e rexistrar novo aplication+ subscribir para API de Tradución do Microsoft

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1