PDA

Ver Versión Completa: Resolto Responder citando Qoute deixou de funcionar

techanalyst
11-10-11, 20:55
Ningún erro i Apache Logs, erro de acceso ou otherwise

Resposta con qoute, youll ver citar e cando salva ao correo cita é ido, a imposibilitar VBet todo traballou

vBET
11-10-11, 21:04
Compracer dicir exactamente como para reproducilo.
- Como facerche/facerte resposta (rápido ou adiantado ou o asunto é para booth)?
- Acontece para cada mensaxe ou para algúns específico (compracer dar URL a mensaxe de exemplo exacto onde pode velo despois de responder con citar)? (Neste momento necesita algún contido sabe o rompe no voso foro)
- Acontece cando te resposta en páxina traducida ou encima páxina traducida non ou booth?

Primeiro tentaremos reproducir o no noso foro de probar (aquí non actualizamos aínda a vBulletin 4.1.7 é aínda comprobándoo no noso caso de proba).

techanalyst
11-10-11, 21:07
Xusto premer un correo, resposta con citar, youll velo entón unha vez te correo o seu non alí, nada especial

1.) Resposta de clic con Qoute
2.) Salva
3.) A Resposta única é salvada, o citar é ido

Imposibilitou a medias o plugins o pensamento foi outro, ningún cambio, imposibilitou VBet e o auxe traballou

vBET
11-10-11, 21:17
Compracer contestar todas as cuestións tan seremos capaces de polo exactamente mesmo no noso foro de proba. Isto salvarache/salvarate enviándonos accede detalles se seremos capaces de reproducilo no noso foro de proba. Neste momento respondeu só a 1 de 3 cuestións.

techanalyst
11-10-11, 21:19
Compracer dicir exactamente como para reproducilo.
- Como facerche/facerte resposta (rápido ou adiantado ou o asunto é para booth)?
- Acontece para cada mensaxe ou para algúns específico (compracer dar URL a mensaxe de exemplo exacto onde pode velo despois de responder con citar)? (Neste momento necesita algún contido sabe o rompe no voso foro)
- Acontece cando te resposta en páxina traducida ou encima páxina traducida non ou booth?

Primeiro tentaremos reproducir o no noso foro de probar (aquí non actualizamos aínda a vBulletin 4.1.7 é aínda comprobándoo no noso caso de proba).

1.) Tampouco ou
2.) Tiven que imposibilitar VBet no meu foro, causando a moitos asuntos :P sinxelamente posto o citar isnt alí
3.) Para #un traducións didnt traballo, mais con #o unha lingua postas o resultado era igual

r.dziadusz
12-10-11, 12:33
Hi i Tentou reproducir thiss asunto no meu foro de proba, e sempre consigo todas as mensaxes (citado e resposta)
Pode proporciona nos máis información - pm o voso acces detalle e i comprobarao en sitio

techanalyst
12-10-11, 13:20
Ive Perdeu interese total en conseguir este laborábel, o seu só sido tres días mais Enfermo ten que aceptar a 200+ perda, foi dito ningún refund, terías que actualizar o voso FAQ "NINGÚN REFUNDS"

Eu cant #continuar traer os foros abaixo, e onde o voso plugin doesnt traballo para min (PERÍODO), Im non indo para permitirche/permitirte para ir nos meus foros, trash o, consegue só o voso plugin traballando para ouvirche/ouvirte di "O noso traballa contacto o outros", pode vivir withlut servizos de tradutor, eu cant vivir sen o outro plugins

Enfermo volto cando traballa o xeito necesita o a até entón elimina o meu username, conta e todo máis por favor, Im xeito a irritated

vBET
12-10-11, 14:02
Hi. Non temos que actualizar FAQ é non FAQ - a política enteira é descrita en acordo de licenza que aceptou. Non entendo a vosa 200+ perda - non sabe exactamente o que significa, mais vBET non chocou o voso foro que é funcional e foi a vosa decisión para arrancar que traballa en foro real. A maioría fóra dos clientes non teñen calquera asuntos con vBET el que ten calidade grande (neste momento alí é non calquera informe de becho que é aberto). É non capaz o que é causa do voso asunto sen acceso ao voso foro - é non reproducible nos nosos foros de proba. Compracer nota que todo o mundo ten conxunto diferente de plugins e quizais é algún conflito con outro mod, ou xusto algo era mal durante configuración/de instalación. Naturalmente quizais é vBET becho, mais pode non confirmalo ata que é capaz de reproducilo no noso ambiente de probar.

Ninguén pregúntache/pregúntate para traer o voso foro abaixo - cando entende o voso foro está traballando ben cando vBET é virado en e afirma que só hai asunto con cita que non foi verified aínda tan non sabemos éo vBET culpa ou non. Cando te describiu noutro o voso fío plugin está traballando para ti :) foi confirmado por ti. Así que compracer non escribe declaracións falsas - vBET está traballando e as traducións de provedoras de traducións son mostradas no voso foro. Foi confirma por ti e o noso persoal (me persoalmente). Sabe te é frustrado porque non te gosta o xeito de integración con vbseo - aínda compracer pau a frases que son certo. É confirmado por ti que vBET está traballando no voso foro.

Hoxe/mañá Radek actualizará isto moi foro a vBulletin 4.1.7 - de nada para probar para reproducir o voso asunto aquí. Se ti e non capaz de facer isto aquí tamén teremos que conseguir detalles de acceso para traballar con asunto, porque isto significará que o voso asunto é relacionou non a vBET mais ao voso ambiente específico (configuración, outro plugins, instalación incorrecta posíbel). Tamén compracer non proba para predicir futuro - pode non que. Así que compracer pau xusto para emitir en vez de escribir fantasía sobre o que será - trae nos nowhere. Ninguén díxoche/díxote para imposibilitar algún do voso plugins - é histérico aquí ou xusto #tentar facer un ruído (que para?). Cre tiveches que ouvir a algo lle gosta que antes de que - quizais de vBulletin equipo, quizais de vbseo equipo, quizais somewhere máis. Mais non o ouviches aquí. Así que compracer sen facer historias. Compracer pau ao asunto - ninguén sabe o que será. Quizais de feito diremos a algo lle gosta que, mais cando pode ver na nosa sección de integración gasta parcela do noso tempo para axudar usuarios con outro mods e vBET.

Así que compracer volto cando vBulletin 4.1.7 será na nosa formiga de foro tenta reproducir o voso asunto. Correcto agora segundo o noso coñecemento el vBET está traballando ben en vBulletin 4.1.7 no noso caso de proba. Serás capaz de comprobalo persoalmente. Así que traballa o xeito os nosos usuarios necesitan el - traballos correctamente. Seremos realmente felices se atopa becho en vBET e con sorriso moverei este fío para amolar que informa sección - porque significa que pode mellorar vBET un máis tempo para dar os nosos usuarios calidade grande. Así que de nada para volver aquí e mostrarnos o asunto. Seremos non capaz de solucionar calquera cousa sen posibilidade para reproducir. Se pode ser reproducido só no voso foro (ninguén afirma ten asunto mesmo e nunca acontecido antes de calquera cousa similar) entón necesita o voso foro para atopar o noso que está indo en e é alí calquera asunto nada.

techanalyst
12-10-11, 14:30
Darme a información para tirar e uninstall CADA PARTE desta cousa, código de FICHEIROS todo sen CAUSAR CALQUERA ASUNTOS NO meu FORO ACTUAL COMPRACEN

PARA DICIR O CLIENTE O que QUERE, IM O CLIENTE E DI TE O que QUERE

Necesita para pór que en 52 linguas?

vBET
12-10-11, 15:22
Hi - Compracer punto onde dixo te o que quere - non sei o que é referring a e é xa confirmou que fixo frases sen calquera cuberta, así que gostaríame preguntar te o que é exactamente escribindo sobre. Neste moi palabras de fío "queren" e "o cliente" é só no voso último correo. Correcto agora non sei o que é escribindo sobre.

A uninstall compracer:
1. Uninstall Por Admin CP
2. Tira vBET regras de .htaccess Se tal foi engadido
3. Tirar todos os ficheiros uploaded a FTP (é bastante para tirar só arquiva uploaded a /inclúe/xml o afectará o voso Admin carta de CP mesmo após uninstall, totalidade o resto pode xusto estancia)

techanalyst
12-10-11, 15:37
As vosas palabras

E unha vez agian - NON tes que mudar o voso todo plugins código. Foi xa díxoche/díxote moitos cronometra - así que compracer parón - nunca conseguías tal información e é non certo. Sp Compracer o parón que escribe frases falsas.

Mais é preguntándome para manipular o VBSEO código, que éo, eu non teño que facer cambios ao código dun plugin?

techanalyst
12-10-11, 15:37
Dicirme onde Im lying cando di dixo me para manipular o código e ti didnt dicirme a :P

techanalyst
12-10-11, 15:51
Encantaría #prpers para ver este traballo, mais te o home é xeito a difícil de tratar, eu dont quere tratar unha empresa que ten a actitude ten

Tirou todo que i atopado baixo o zip e matado de todo o inclúe

Ten cada razón e correcto a un refund

1.) Como cliente youve insulted me ningúns paran, ten abundancia de plugins que didnt cáusame emite
2.) Díxome para facer algo, entón nega dicir o?
3.) Sinxelamente dont quere tratarche/tratarte agora, período

Hai leis protexendo clientes de cousas así Im preguntando e ten un correcto de preguntar, a FRUSTRACIÓN é tamén unha razón buddy

vBET
12-10-11, 16:06
As vosas palabras

E unha vez agian - NON tes que mudar o voso todo plugins código. Foi xa díxoche/díxote moitos cronometra - así que compracer parón - nunca conseguías tal información e é non certo. Sp Compracer o parón que escribe frases falsas.

Mais é preguntándome para manipular o VBSEO código, que éo, eu non teño que facer cambios ao código dun plugin?

Te Ten +20 plugins. Foi preguntado para mudar código en 1. Tan si foi preguntado para mudar vbseo código. E si - é NON certo que tes que mudar código en todo o voso plugins - escribiu declaración falsa.

vBET
12-10-11, 16:26
Dicirme onde Im lying cando di dixo me para manipular o código e ti didnt dicirme a :P

Ningún problema primeiro escribiu:

Pode non nin fai todos aqueles cambios, tamén utiliza vault wiki que son non indo para modificar o seu código, thats xusto molestando, cando trae un actualizar fóra de Enfermo ten que continuar facendo igual, con 20+ plugins nós xusto cant sentar e romper o sitio para probar se traballa ou non
Entón dixo te que é non necesario de mudar código en todo plugins e a maioría de plugins non require calquera cambios de código onr algún outra integración. Así que xa soubeches que será non necesario de mudar todo plugins, aínda escribiu declaración falsa (probabelmente para facer ruído porque quixeches adk para refound withour calquera razón):

Tendo que requirir para mudar código nun app que traballos, eu shouldnt non ten que manipular o código, que acontece cando ten alguén upgrade ou aplicar un patch a aquel software? Teño que volver e facer este dá un paso, con todo o meu actual plugins ten ningunha necesidade de facer algún disto.
Dixo te outra vez que é non necesitado para mudar todo plugins, mais escribiu outra vez e ti el dentro moi escuro e xeito vulgar (aquilo é por que a vosa mensaxe foi tirado):

PARA TODO ACTUAL PLUGINS HA AÍNDA o TO MANIPULA O CÓDIGO DOUTRO PLUGINS THEM de GET do TO que TRABALLA
Tan ten el - foi non eliminado dificilmente. E sabe perfectamente o que fixo tan por favor non proba a facer calquera trampas con smiley afronta só porque tirou a vosa mensaxe vulgar. Ten o seu contido (envía o a ti en PM así que pode escribilo outra vez en xeito normal - recordar...).

O Éche/Éte que fixo declaracións sen calquera cuberta e probar a facer tormenta nun vaso de auga para forzar uso para refund cando hai non calquera razón para refund. Compracer parón. Todo as declaracións falsas futuras serán tiradas - ten ningún tempo para xogar dentro busca e agocho. É aquí para apoiar clientes tan agora - compracer di necesita máis axuda con este asunto? :)

techanalyst
12-10-11, 16:35
Ningún problema primeiro escribiu:

Entón dixo te que é non necesario de mudar código en todo plugins e a maioría de plugins non require calquera cambios de código onr algún outra integración. Así que xa soubeches que será non necesario de mudar todo plugins, aínda escribiu declaración falsa (probabelmente para facer ruído porque quixeches adk para refound withour calquera razón):

Dixo te outra vez que é non necesitado para mudar todo plugins, mais escribiu outra vez e ti el dentro moi escuro e xeito vulgar (aquilo é por que a vosa mensaxe foi tirado):

Tan ten el - foi non eliminado dificilmente. E sabe perfectamente o que fixo tan por favor non proba a facer calquera trampas con smiley afronta só porque tirou a vosa mensaxe vulgar. Ten o seu contido (envía o a ti en PM así que pode escribilo outra vez en xeito normal - recordar...).

O Éche/Éte que fixo declaracións sen calquera cuberta e probar a facer tormenta nun vaso de auga para forzar uso para refund cando hai non calquera razón para refund. Compracer parón. Todo as declaracións falsas futuras serán tiradas - ten ningún tempo para xogar dentro busca e agocho. É aquí para apoiar clientes tan agora - compracer di necesita máis axuda con este asunto? :)

O voso non axudando o voso insulting, período

Quere un refund, dont querer o voso software, o voso non útil, irritating un IS de cliente non apoia

Te Tamén dixo foi traballando exceptúa :P que era un de dous asuntos importantes, a resposta con citar é máis importante a min que traducións, así que o seu NON traballando se o seu causando un asunto, nega os feitos literais sinxelos

1.) En orde para algo para ser considerado laborábel, tería que traballar sen interupting accións doutros compoñentes ditos - O voso plugin aclarando causado interuptions
2.) Apoio - necesita para continuar para habilitar o plugin para probar outra vez e outra vez, rompendo os foros, insulting, ou irritating un cliente a ningún fin

Refund, o voso non axudando e eu DONT QUERER a vosa axuda, xusto lendo os vosos correos faime quere botar o meu monitor fóra dunha xanela

Theres Xeito a moita dor e padecendo para conseguir este laborábel

vBET
12-10-11, 16:36
Encantaría #prpers para ver este traballo, mais te o home é xeito a difícil de tratar, eu dont quere tratar unha empresa que ten a actitude ten

Tirou todo que i atopado baixo o zip e matado de todo o inclúe

Ten cada razón e correcto a un refund

1.) Como cliente youve insulted me ningúns paran, ten abundancia de plugins que didnt cáusame emite
2.) Díxome para facer algo, entón nega dicir o?
3.) Sinxelamente dont quere tratarche/tratarte agora, período

Hai leis protexendo clientes de cousas así Im preguntando e ten un correcto de preguntar, a FRUSTRACIÓN é tamén unha razón buddy

Non hai ningunha razón para refund:
1.) Insulted? Que é escribindo sobre? Tamén pagou para vBET licenza - mesmo supondo que foi insulted o que ten que facer con vBET Licenza? Ten ningunha idea o que é escribindo sobre.
2.) Tamén ter ningunha idea o que é escribindo sobre. E outra vez o que ten que facer con vBET licenza?
3.) Non tes que - comprou xersei non tes que vir outra vez e outra vez á tenda. Comprou vBET Licenza e pagou para isto. Compracer nota que o apoio é libre - refund de nada é nada. Ti non pagado para apoio. Tamén mesmo ti - é a vosa decisión para rexeitar o noso apoio. Que ten común con vBET Licenza?

A Frustración é ningunha razón para calquera refund - xa dixémosche/dixémoste que a nosa función aquí é para traballar e axudarche/axudarte con vBET e é non aquí para adestramento, traballando coas vosas emocións nin facer calquera psychoanalyze. Para os asuntos coas vosas emocións compracen ir a persoas apropiadas. É aquí para asuntos con vBET. E tamén outra vez - o apoio é libre :) Rexeitando o noso apoio dáche/dáte ningún correcto a refund.

vBET
12-10-11, 16:46
O voso non axudando o voso insulting, período

Quere un refund, dont querer o voso software, o voso non útil, irritating un IS de cliente non apoia

Te Tamén dixo foi traballando exceptúa :P que era un de dous asuntos importantes, a resposta con citar é máis importante a min que traducións, así que o seu NON traballando se o seu causando un asunto, nega os feitos literais sinxelos

1.) En orde para algo para ser considerado laborábel, tería que traballar sen interupting accións doutros compoñentes ditos - O voso plugin aclarando causado interuptions
2.) Apoio - necesita para continuar para habilitar o plugin para probar outra vez e outra vez, rompendo os foros, insulting, ou irritating un cliente a ningún fin

Refund, o voso non axudando e eu DONT QUERER a vosa axuda, xusto lendo os vosos correos faime quere botar o meu monitor fóra dunha xanela

Outra vez compracer dicir exactamente onde é insulting te? Compracer recordar que foi a vosa mensaxe que foi tirada debido a vulgarisms. Xa dixémosche/dixémoste que as declaracións falsas serán eliminadas - se ten ningunha cuberta para as vosas declaracións comprace non o escribe ou será remover. Non aceptaremos máis mensaxes que son insulting te ata que dá frase exacta onde é insulting te.

Ninguén nega calquera feitos. O Feito é que é dicíndonos que ten asunto con cita. O Feito é que nunca vímolo no voso foro. O Feito é que ofrece te apoia con el do moi comezo. O Feito é que é non capaz de reproducilo. O Feito é que é non confirmado que é vBET asunto ou é o asunto existe nada.

Compracer nota que o apoio é libre e refund para algo que custa 0 é 0. Tamén é rexeitando o noso apoio. Tamén non tes que continuar habilitar imposibilitar plugin - pode darnos accede, pode traballar en caso de proba.

O Feito é que é escribindo declaracións falsas e foi xa probou. Quere refund e é berrando para forzarnos para refund utilizando declaracións falsas. Non deixaremos para que nunca máis. Estancia con feitos ou escribir nada.

Necesita máis axuda con este asunto? :)

techanalyst
12-10-11, 16:46
Non hai ningunha razón para refund:
1.) Insulted? Que é escribindo sobre? Tamén pagou para vBET licenza - mesmo supondo que foi insulted o que ten que facer con vBET Licenza? Ten ningunha idea o que é escribindo sobre.
2.) Tamén ter ningunha idea o que é escribindo sobre. E outra vez o que ten que facer con vBET licenza?
3.) Non tes que - comprou xersei non tes que vir outra vez e outra vez á tenda. Comprou vBET Licenza e pagou para isto. Compracer nota que o apoio é libre - refund de nada é nada. Ti non pagado para apoio. Tamén mesmo ti - é a vosa decisión para rexeitar o noso apoio. Que ten común con vBET Licenza?

A Frustración é ningunha razón para calquera refund - xa dixémosche/dixémoste que a nosa función aquí é para traballar e axudarche/axudarte con vBET e é non aquí para adestramento, traballando coas vosas emocións nin facer calquera psychoanalyze. Para os asuntos coas vosas emocións compracen ir a persoas apropiadas. É aquí para asuntos con vBET. E tamén outra vez - o apoio é libre :) Rexeitando o noso apoio dáche/dáte ningún correcto a refund.

1.) Preguntando se eu MESMO LIDO as instrucións, dicíndome ti didnt facer un statment cando fixo
2.) Eu cant uso VBet período o seu causando a moitos asuntos, por que quero utilizar algo que causa máis problema entón solucionaría?
3.) Entón dime como para conseguir un refund en algo PODE NON UTILIZAR, que parte dont consegue aquí seriamente? O voso violating Paypals prazos de servizo, ten un refund política

VBET isnt Laborábel para min o período por que éo ti dont conseguir isto, Im non indo para romper o meu sitio máis para conseguilo para traballar, i tería que ser capaz de comprar un plugin instalar e ir, necesita a sacrice polos próximo de conseguir este laborábel

INSULTING

Quere refund PORQUE EL DOESNT TRABALLO, Im expondo a miña razón

Para conseguilo para traballar necesita para manipular un actualmente laborábel plugin, refund pide MÁIS que válido, apoio INSULTING e unhelpful

Informarei a paypal, thats fácil, porque o produto NON TRABALLA TAN ESPERADO, suposición o que #o seu unha regra no seu acordo propio

Outra vez o voso preguntándome para romper foro así que pode XOGAR

Non xusto cita hai outro plugins que non traballaba, por que quero pasar por isto contigo máis!!

techanalyst
12-10-11, 16:51
Ninguén nega calquera feitos. O Feito é que é dicíndonos que ten asunto con cita. O Feito é que nunca vímolo no voso foro. O Feito é que ofrece te apoia con el do moi comezo. O Feito é que é non capaz de reproducilo. O Feito é que é non confirmado que é vBET asunto ou é o asunto existe nada.

Imposibilita VBet o problema marcha sinxelo, que máis teño que esperar e ver é roto o home é groso como viga de aceiro

Se compra un xersei e el freys dentro de 30 días, toma o atrás e eles tampouco refund me ou darme algo máis o seu sinxelo, ten nada para ofrecerme, ti ignorant período

Díxoche/Díxote o asunto, agora quere acceso aos meus foros admin taboleiro? POR QUE eu que, a vosa preocupación é só para o voso PROPIO plugin eu dont coidado se traballa nun vanilla sitio, el doesnt traballo en mina, i comprouno con intencións e entendéndoo mais el doesnt

techanalyst
12-10-11, 16:52
Im #Rexeitar romper os meus foros, non apoiar :P consegue os feitos directamente

vBET
12-10-11, 17:00
1.) É importante de facer claro fai a integración foi feita appropriately especialmente que cando declaracións de usuario suxiren que foi non - é non o insulto é cuestión verifying causas posíbeis de asuntos. Nós declaración feita non e entón dixo que nós non feito a declaración.
2.) Neste momento ten aberto único un asunto que é nunca non confirmado existe nada nin éo vBET asunto, porque rexeita para mostralo. Máis temperán tivo aberto un máis asunto que foi causado por integración incorrecta, así que foi non causado por vBET mais por equivocación humana/configuración incorrecta. Así que onde é os vosos moitos asuntos? Tamén compracer acordo de licenza lida - os bechos non son razoar para refund. Soluciona bechos se aqueles existe. Neste momento alí é non becho moi aberto informe.
3.) Pode utilizar vBET - te confirmou que é traballando.

vBET Está traballando para ti - confirmou o e o noso persoal tamén (me persoalmente). É capaz a mais vBET instalar e configuralo correctamente e corrido. Instalación de configuración/incorrecta non é razoar para refund.

Ninguén nunca insulted te. Párao.

vBET Está traballando. Isto moi o foro é proba e parcela doutros os nosos foros de clientes son proba. Xusto tiveches configuración de instalación/mala e te confirmou que despois de facelo appropriately foi traballando no voso foro. Así que onde é o voso punto? vBET Está traballando no voso foro - persoalmente confirmáchelo.

Naturalmente pode informar - mudará nada. vBET Está traballando, ten ningunha razón para refund nada e xusto queres romper o noso acordo legal. Compracer Acordo de Licenza lida. Todo vBET as características son descritas neste foro e todo son certos.

techanalyst
12-10-11, 17:01
A licenza adquiriu pertence a software que causa asuntos para outro plugins utiliza

Apoio - Se dá te accede o voso indo para manipular VBSeo, thats non unha solución e Im non aceptando que, VBSeo está causando cero asuntos no meu sitio

vBET
12-10-11, 17:02
Im #Rexeitar romper os meus foros, non apoiar :P consegue os feitos directamente

Foi nunca preguntado para romper o voso foro. Compracer nota que pode sinxelamente deixarnos para apoiarche/apoiarte por enviar detalles de acceso (preguntou te sobre el xa #varios tempo). Tamén pode traballar en casos de proba.

Necesita máis axuda neste asunto? :)

techanalyst
12-10-11, 17:04
1.) É importante de facer claro fai a integración foi feita appropriately especialmente que cando declaracións de usuario suxiren que foi non - é non o insulto é cuestión verifying causas posíbeis de asuntos. Nós declaración feita non e entón dixo que nós non feito a declaración.
2.) Neste momento ten aberto único un asunto que é nunca non confirmado existe nada nin éo vBET asunto, porque rexeita para mostralo. Máis temperán tivo aberto un máis asunto que foi causado por integración incorrecta, así que foi non causado por vBET mais por equivocación humana/configuración incorrecta. Así que onde é os vosos moitos asuntos? Tamén compracer acordo de licenza lida - os bechos non son razoar para refund. Soluciona bechos se aqueles existe. Neste momento alí é non becho moi aberto informe.
3.) Pode utilizar vBET - te confirmou que é traballando.

vBET Está traballando para ti - confirmou o e o noso persoal tamén (me persoalmente). É capaz a mais vBET instalar e configuralo correctamente e corrido. Instalación de configuración/incorrecta non é razoar para refund.

Ninguén nunca insulted te. Párao.

vBET Está traballando. Isto moi o foro é proba e parcela doutros os nosos foros de clientes son proba. Xusto tiveches configuración de instalación/mala e te confirmou que despois de facelo appropriately foi traballando no voso foro. Así que onde é o voso punto? vBET Está traballando no voso foro - persoalmente confirmáchelo.

Naturalmente pode informar - mudará nada. vBET Está traballando, ten ningunha razón para refund nada e xusto queres romper o noso acordo legal. Compracer Acordo de Licenza lida. Todo vBET as características son descritas neste foro e todo son certos.

1.) Integración vs manipulación de código, Im un enxeñeiro, manipulación de código isnt integración factual wording é "Manipulación de Código requiriu" A súa publicidade falsa a mercado que cando integración
2.) Non humano, tiven que re escribir o meu HTACCESS para conseguir o voso sistema para traballar correctamente, e o voso propio HTACCESS ficheiro didnt traballo para min onde utiliza Servizos de Entrega do Contido
3.) Unha lingua********************..Onde di máis que UN traballou? Outra vez THATS NON TRABALLANDO unha función soa fóra de 52 traballou, hows que laborábel, o meu home de deus

Ti o insulto dixo me para ver un therapist basicamente :P thats insulting

Configuración vs manipulación, causou outro plugins para parar laborábel, exemplo VBTube didnt Vídeos de exhibición, vbnotifications era xa non guapo pequeno tabs é 1/3.º a páxina de código de lixo

O voso plugin causou aqueles asuntos

techanalyst
12-10-11, 17:06
Foi nunca preguntado para romper o voso foro. Compracer nota que pode sinxelamente deixarnos para apoiarche/apoiarte por enviar detalles de acceso (preguntou te sobre el xa #varios tempo). Tamén pode traballar en casos de proba.

Habilitando VBEt causará O FORO ENTEIRO para ter os asuntos (Preguntándome para habilitar plugin = o foro rompeu o voso dicíndoche/dicíndote didnt preguntarme a re-habilitalo?)thats NON un caso só, eu dont quererche/quererte habendo acceso porque sabe youll manipular CÓDIGO e eu dont querer o código manipulou, a manipulación de código significa foro plugin upgrades etc devido un pesadelo

Seguro quere axuda SEN TENDO QUE HABILITADO VBET no meu foro, ningunha manipulación de código thats axuda, manipulando código ISNT axuda

vBET
12-10-11, 17:12
Imposibilita VBet o problema marcha sinxelo, que máis teño que esperar e ver é roto o home é groso como viga de aceiro

Se compra un xersei e el freys dentro de 30 días, toma o atrás e eles tampouco refund me ou darme algo máis o seu sinxelo, ten nada para ofrecerme, ti ignorant período

Díxoche/Díxote o asunto, agora quere acceso aos meus foros admin taboleiro? POR QUE eu que, a vosa preocupación é só para o voso PROPIO plugin eu dont coidado se traballa nun vanilla sitio, el doesnt traballo en mina, i comprouno con intencións e entendéndoo mais el doesnt

Foi xa descubriu escribir frases falsas - necesita a confirma fai o asunto existe nada. Tamén pode ser conflito con outro plugin non vBET cousa.
A Lei polaca dáche/dáte ningunha 30 política de días. Non sei as vosas leis locais, mais pensa que é política de tenda non a lei, e mesmo se é a lei - comprou licenza en Polonia e exportou o ao voso país. vBET A Licenza é baixo lei polaca - é claramente incluído en Acordo de Licenza. Ofrece te apoia e laborábel vBET - xusto o rexeitas e é a vosa decisión. Nós non refund debido ao usuario decidiu rexeitar apoio.

Compracer Acordo de Licenza lida - calquera bechos potenciais son cousa normal en calquera software lifecycle e é non basear para refund. Tamén é non confirmado ha nada calquera becho ou asunto - é un das vosas declaracións e foi xa confirmou que é escribindo declaracións falsas. Tan primeiro - mesmo se hai un becho - corrixe amola non refunds e está de acordo para aquilo en Acordo de Licenza - atoparás tales partes en posibelmente cada acordo de licenza do software. E rexeitando apoio para axudar con potencial vBET becho/de asunto é nin razón para refund.

Necesita máis axuda co voso asunto? :)

techanalyst
12-10-11, 17:15
Thats Non unha frase falsa, cita o traballo con el imposibilitou, o segundo habilita o para

Ben arranxalo SEN MANIPULAR O CÓDIGO dos meus foros ou outro plugins hows aquilo

Isto isnt un becho, o voso Software doesnt xoga guapo con outro software, considerando outro software = 95% do meu foro o voso un plugin é o menos valioso

techanalyst
12-10-11, 17:18
Tamén pode ser conflito con outro plugin non vBET cousa.

Ok Traballa con VBet fóra :P habilita o rompe***************************************habilita ou imposibilitar Photopost Pro, VBTube etc etc etc, cita traballo ningún xeito

vBET
12-10-11, 17:18
A licenza adquiriu pertence a software que causa asuntos para outro plugins utiliza

Apoio - Se dá te accede o voso indo para manipular VBSeo, thats non unha solución e Im non aceptando que, VBSeo está causando cero asuntos no meu sitio

O É solución - xusto o rexeitas. Compracer nota que xeito estándar de apoiar oficialmente enviar informe de asunto a vBulletin é primeiro para preguntar sobre todos detalles de acceso. Así que é nada extraordinario - é normal neste comercio. Rexeita apoio que é o feito e isto non é razoar para refund - é a vosa decisión propia. Tamén compracer nota que é #tentar reproducir asunto primeiro na nosa proba sewers. Pode non reproducir o asunto. Tamén ninguén máis ten o asunto. Tamén é non confirmado que o asunto realmente existe e temos que tomalo a consideración desde ti xa escribiu declaracións falsas no noso foro.

techanalyst
12-10-11, 17:22
Manipulando unha TERCEIRA PARTE LICNESE vendido e FEITO nos Estados Unidos de América :P O que BEN fai o voso ARRANXA ten que manipular o código dun terceiro partido

Onde é o acordo con VBSeo aprobando os cambios fan?

Ok Sinxelo dá te detalla, o voso indo para imposibilitar outro plugins, o voso indo para mudar outro plugins configuracións e código entón culpa outro plugins

DBTech E Vbulletin VBSeo todo haber admin logins, nunca UNHA VEZ fai un cambio a un pondo en #outro plugin, nunca, nunca

Enfermo proporcionar login, MAIS pode SÓ TO de CAMBIO da MARCA O voso RIGHTFUL plugin non calquera cousa máis, é que agreeable

Significando Ningún config cambios a VBulleting, VBSEo ou calquera Draginbyte plugin

vBET
12-10-11, 17:24
Habilitando VBEt causará O FORO ENTEIRO para ter os asuntos (Preguntándome para habilitar plugin = o foro rompeu o voso dicíndoche/dicíndote didnt preguntarme a re-habilitalo?)thats NON un caso só, eu dont quererche/quererte habendo acceso porque sabe youll manipular CÓDIGO e eu dont querer o código manipulou, a manipulación de código significa foro plugin upgrades etc devido un pesadelo

Seguro quere axuda SEN TENDO QUE HABILITADO VBET no meu foro, ningunha manipulación de código thats axuda, manipulando código ISNT axuda

Non hai ningún asunto. É falando un potencial e non nocivo (deixa foro para traballar) asunto. Ninguén nunca dixo rompeu o voso foro". Isto é declaración falsa. Ningún asunto o que ecuacións ti feito - non porás as vosas palabras a fóra de bocas. Isto non aconteceu - nunca dixémosche/dixémoste para romper o voso foro.

Se quere axuda sen habilitar vBET no voso foro entón:
1. Compracer #tentar reproducir o asunto no noso foro cando actualiza a 4.1.7
2. Aberto o voso ambiente de proba propio - ficheiros duplicados xustos e base de datos, cambio un pondo (URL de foro) e é feito.

Xa démosche/démoste booth aquelas pistas.

techanalyst
12-10-11, 17:28
O voso deixando fóra dos outros asuntos han traídos arriba

Photopost Pro Ten asuntos con VBET habilitou, VBtube, VBnotificaitons, VBDownloads para de traballar

Realmente necesito ter alguén pasa por todo aqueles e manipular código para facer vbet traballo....Seriamente? Resposta que, estes plugins TRABALLO, tan moito tempo como vbet isnt habilitou, tan thats 20 - 30 plugins laborábel en paz

vBET
12-10-11, 17:29
Tamén pode ser conflito con outro plugin non vBET cousa.

Ok Traballa con VBet fóra :P habilita o rompe***************************************habilita ou imposibilitar Photopost Pro, VBTube etc etc etc, cita traballo ningún xeito

Para descubrir conflito tes que:
1. Reproducir o asunto con ambiente normal
2. Imposibilitar outro plugins - vBET habilitou
3. Proba reproducir asunto outra vez - se non acontece que o asunto é causado por conflito con algúns outro plugin

Compracer nota que nesta etapa temos que confirmar o asunto existe persoalmente. A vosa declaración será non bastante.

vBET
12-10-11, 17:31
Thats Non unha frase falsa, cita o traballo con el imposibilitou, o segundo habilita o para

Ben arranxalo SEN MANIPULAR O CÓDIGO dos meus foros ou outro plugins hows aquilo

Isto isnt un becho, o voso Software doesnt xoga guapo con outro software, considerando outro software = 95% do meu foro o voso un plugin é o menos valioso

Seremos felices de arranxalo. Faremos ningúns cambios de código permanentes nada sen o voso permiso. Pode engadir logs que será xerado só para a nosa IP e só para o tempo requiriu para atopar o noso que está indo en. Compracer detalles de acceso do PM :)

techanalyst
12-10-11, 17:31
3. Proba reproducir asunto outra vez - se non acontece que o asunto é causado por conflito con algúns outro plugin

Ok Así que o meu foro será un pos todos son preocupados con é o voso plugin laborábel, o meu foro outro plugins outweigh a importancia do voso, outra vez thats non un arranxar ou solución

20 - 30 Plugins = laborábel
20/30 Plugins + VBET = Non traballando
VBEt Por el - traballando**********....

Conseguir o ADD de imaxe VBET rompe, i dont quere shutdown o meu foro e características para o voso un

thats Non un becho thats chamou produto flaw

techanalyst
12-10-11, 17:32
Seremos felices de arranxalo. Faremos ningúns cambios de código permanentes nada sen o voso permiso. Pode engadir logs que será xerado só para a nosa IP e só para o tempo requiriu para atopar o noso que está indo en. Compracer detalles de acceso do PM :)

NINGÚN período de cambios do código (Temp ou Perm) e ningún config ou cambios de opción en Vbulletin, Dragón Byte,m VBSEo etc, ningúns cambios de código, opcións, ningunha manipulación e non imposibilitar daqueles plugins

vBET
12-10-11, 17:38
Manipulando unha TERCEIRA PARTE LICNESE vendido e FEITO nos Estados Unidos de América :P O que BEN fai o voso ARRANXA ten que manipular o código dun terceiro partido

Onde é o acordo con VBSeo aprobando os cambios fan?

Ok Sinxelo dá te detalla, o voso indo para imposibilitar outro plugins, o voso indo para mudar outro plugins configuracións e código entón culpa outro plugins

DBTech E Vbulletin VBSeo todo haber admin logins, nunca UNHA VEZ fai un cambio a un pondo en #outro plugin, nunca, nunca

Enfermo proporcionar login, MAIS pode SÓ TO de CAMBIO da MARCA O voso RIGHTFUL plugin non calquera cousa máis, é que agreeable

Significando Ningún config cambios a VBulleting, VBSEo ou calquera Draginbyte plugin

Tamén nunca fixemos calquera cambios no voso foro :)

Posibelmente podemos facer ningún permanente config cambios. Se atopa calquera cousa sospeitoso pode comprobalo para un curto mentres (poucos secunda) xusto para comprobalo asunto tan potencial e entón restáurao atrás. Non digo faremos el - se quere pode informar/preguntarche/preguntarte en tales casos.
Aínda primeiro comprobaremos vBET partes.

vBET
12-10-11, 17:48
O voso deixando fóra dos outros asuntos han traídos arriba

Photopost Pro Ten asuntos con VBET habilitou, VBtube, VBnotificaitons, VBDownloads para de traballar

Realmente necesito ter alguén pasa por todo aqueles e manipular código para facer vbet traballo....Seriamente? Resposta que, estes plugins TRABALLO, tan moito tempo como vbet isnt habilitou, tan thats 20 - 30 plugins laborábel en paz

Pode só falar asuntos que foi descrito. Compracer fío novo aberto para asunto novo. Un fío = un asunto. Neste momento ha aberto un fío para un emite relacionado ao voso foro. Tamén compracer dar detalles cando fío novo aberto - exacto URLs onde pode ver o asunto. Foi xa informou #varios tempo sobre el. Ningún fío aberto para o asunto para nosoutros significa ningún asunto. Como pode saber que o asunto aínda existe? Foi dito xa moitos cronometra para abrir un fío por un asunto. Xusto abriches este fío para este asunto.

Xusto compracer fío novo aberto para asunto novo.

vBET
12-10-11, 18:02
1.) Integración vs manipulación de código, Im un enxeñeiro, manipulación de código isnt integración factual wording é "Manipulación de Código requiriu" A súa publicidade falsa a mercado que cando integración
2.) Non humano, tiven que re escribir o meu HTACCESS para conseguir o voso sistema para traballar correctamente, e o voso propio HTACCESS ficheiro didnt traballo para min onde utiliza Servizos de Entrega do Contido
3.) Unha lingua********************..Onde di máis que UN traballou? Outra vez THATS NON TRABALLANDO unha función soa fóra de 52 traballou, hows que laborábel, o meu home de deus

Ti o insulto dixo me para ver un therapist basicamente :P thats insulting

Configuración vs manipulación, causou outro plugins para parar laborábel, exemplo VBTube didnt Vídeos de exhibición, vbnotifications era xa non guapo pequeno tabs é 1/3.º a páxina de código de lixo

O voso plugin causou aqueles asuntos

1.) Isto é integración - integra 2 produtos, así que é integración. hai non anuncio moi falso. Compracer sinalarnos o se pensa o é.
2.) Tamén tiveches que rewrite o voso .htaccess Cando instalando vbseo - así que que? Que é o punto aquí?
3.) É non unha lingua - todos están traballando. Un é proba que é traballando. vBET Presenta appropriately resultados de provedores de traducións. E foi xa informou que logra o voso límite en provedores de tradución tan vBET ten ningún resultado a presente e que é por que pode ver contido traducido non. Todas as linguas son laborábeis - cando terás os vosos límites dispoñíbeis outra vez verás que outras traducións están vindo. Isto é fóra de vBET - é responsábel de asegurar acceso a resultados de provedores da tradución. Se queres pór os vosos límites propios compracen API de Tradución de Google de uso v2 - deixa para aquilo. Foi xa informado sobre aquilo. vBET Está traballando ben aquí e apoia todas as linguas.

Nunca dixémosche/dixémoste para ver therapist - isto é outra declaración falsa. Non atoparás en calquera sitio nos a dito te para ir e ver therapist - dixo te que é non therapists e é non aquí para traballar coas vosas emocións xusto para axudarche/axudarte con vBET. E isto é certo - é non therapist e é non aquí para traballar coas vosas emocións - é aquí para traballar con vBET. Tan unha vez outra vez compracer pau a feitos e deixar as vosas emocións detrás, porque trae nos ningún máis próximo á solución.

Unha vez outra vez compracer fío novo aberto por cada asunto e dar detalles.

vBET
12-10-11, 18:03

Ok Así que o meu foro será un pos todos son preocupados con é o voso plugin laborábel, o meu foro outro plugins outweigh a importancia do voso, outra vez thats non un arranxar ou solución

20 - 30 Plugins = laborábel
20/30 Plugins + VBET = Non traballando
VBEt Por el - traballando**********....

Conseguir o ADD de imaxe VBET rompe, i dont quere shutdown o meu foro e características para o voso un

thats Non un becho thats chamou produto flaw

Foi xa dixo que pode deixalo a nosoutros ou o uso que proba foro. Tamén foi xa dito como para comprobar conflito.

vBET
12-10-11, 18:04
NINGÚN período de cambios do código (Temp ou Perm) e ningún config ou cambios de opción en Vbulletin, Dragón Byte,m VBSEo etc, ningúns cambios de código, opcións, ningunha manipulación e non imposibilitar daqueles plugins

OK - Compracer detalles de acceso do PM. Veremos o que pode atopar.

techanalyst
12-10-11, 18:45
Tan eliminando os meus correos agora

techanalyst
12-10-11, 20:06
Deixar, o tempo é perdido e o meu diñeiro

fyi Ofreceron para axudar, mais o risco de opcións e manipulacións de código tiven que declinar

vBET
12-10-11, 20:22
Tan eliminando os meus correos agora

Por que sorprendido - foi dito que xa non toleraremos calquera declaracións falsas. Nós xa non loose o noso tempo para contestar en frases falsas. Oficialmente escribímolo a ti neste moi fío. Non tes que pór peoples atención nisto - xa escribímolo en declaración oficial. Tamén incluíndo fóra dos vínculos é xusto spam - é non relacionado a este fío. É libre de incluír vínculos ás vosas páxinas con asuntos non a varios servizos externos.

vBET
12-10-11, 20:25
Deixar, o tempo é perdido e o meu diñeiro

fyi Ofreceron para axudar, mais o risco de opcións e manipulacións de código tiven que declinar

O É a vosa decisión a non utilizar vBET. Ofrece te apoia para facer vBET plenamente funcional :) E proposition é abre tan moito tempo cando é o noso cliente :)

fyi Ten ningunha idea que é eles e o que el isto comenta aproximadamente.

Necesita máis axuda con este asunto?

techanalyst
12-10-11, 20:51
Eles = Ti

Ofreciches apoio, mais eu cant manipulación de código do risco [*SPAM TIRADO]

Esta declaración é sincera, e o seu do viewpoint de min o cliente, non quero modificacións de código que arriscan acordos de apoio noutra modificación, este cant ser argumentado.

Im Non insulting o voso produto, persoalmente quere algo así, mais o seu actualmente non indo a blend ben cos nosos foros. Non culpando software :P

[*SPAM TIRADO]

vBET
12-10-11, 22:14
Eles = Ti

Ofreciches apoio, mais eu cant manipulación de código do risco [*SPAM TIRADO]

Esta declaración é sincera, e o seu do viewpoint de min o cliente, non quero modificacións de código que arriscan acordos de apoio noutra modificación, este cant ser argumentado.

Im Non insulting o voso produto, persoalmente quere algo así, mais o seu actualmente non indo a blend ben cos nosos foros. Non culpando software :P

[*SPAM TIRADO]

Te Información conseguida xa que non haberá ningún cambio tan o que é falando aproximadamente? Sinxelamente rexeita darnos accede ao voso foro, porque é mirando para desculparse para pedir refund o que desde o inicio onde tiveches asunto con configuración incorrecta e ti non gostado o xeito de integración con vBSEO.

Cando era escribiu antes de que temos que cortar conversación innecesaria - trae nos nowhere e é virando ao redor. Todas as mensaxes non @relevant ao asunto e tamén repetido é considerado SPAM e tirou. Compracer nota que describindo thins fóra do tema é considerado SPAM. Compracer nota que repetindo as mensaxes é considerada SPAM. É non aquí para falar a vosa cooperación con outras persoas - é non @relevant nada ao tema. É tamén non aquí para repetir outra vez e outra vez as cousas mesmas porque te gostan a SPAM as vosas mensaxes e repetilo.

Compracer di necesita calquera axuda co asunto? Se ningunha axuda preguntada entón o tema é pechado - isto non é o voso privado SPAM área. Nós feliz ouve detalles de asunto adicional e axudarche/axudarte, mais o é non interesado en apoio entón o tema pechou. Necesita máis apoio aquí? Como pode axudarche/axudarte?

PS.
O Tema pechado - en vez da resposta conseguiu mensaxe anterior mudada - isto non é xogar e buscar xogo. É aquí para falar asunto, os cales entenden ti non haber nunca máis - tan se o asunto non existe entón é solucionado. Escolle a vosa solución propia. realmente nos gostaría axudar te con solución mellor, mais respecta a vosa decisión.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1