PDA

Ver Versión Completa: Resolto Erro fatal: Non se pode redeclare vbseo_thread_seotitle () (non pechados até o momento)

StarBuG
12-12-09, 10:22
Sentímolo, pero non é pechado.

Como dixen, eu fixen a cambio de arquivos (ver código embaixo) e cargou o (e si, eu sobreescribir o antigo).

if (!function_exists("vbseo_thread_seotitle")) {
function vbseo_thread_seotitle(&$vbseo_gcache_thread)
{
global $vbphrase;
if (!isset($vbseo_gcache_thread['seotitle']))
{
$ttl = ($vbseo_gcache_thread['title'] ? $vbseo_gcache_thread['title'] : $vbseo_gcache_thread['threadtitle']);
if(VBSEO_URL_THREAD_PREFIX &&
($prefid = $vbseo_gcache_thread['prefixid']) )
$ttl = (VBSEO_URL_THREAD_PREFIX_NAME ? $vbphrase["prefix_".$prefid."_title_plain"] : $prefid) . ' ' . $ttl;
$vbseo_gcache_thread['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ttl);
}
}
}

I definir a opción vBSEO Manteña Non-Inglés Personaxes en URLs
Substitúe o contido do 'Keywords meta? está desactivado.

Tipo de enlace é definido como: VBSEO_URI

htaccess entradas engadidas

Options +FollowSymLinks
RewriteEngine On
RewriteBase /

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.patientenfragen\.net$
RewriteRule (.*) http://www.patientenfragen.net/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^/?(en|de)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/index.php [L,QSA]
RewriteRule ^/?(en|de)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|chat|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

cargados e que o erro aparece.

Entón, por favor consello

Grazas

Starbug

vBET
12-12-09, 16:24
A única razón pola que este se comunicar se pode amosar é que a función vbseo_thread_seotitle é declarado dúas veces. É por iso que é necesario para engadir esta unha instrución if. Todas as outras opcións non teñen nada que para con esta cuestión.

Por favor, asegúrese de que tras os cambios que fixo subir arquivos no lugar apropiado (eu sei que escribiu que fixo, só por favor asegúrese de que no lado do servidor é que ten o que necesita).

Se o 100% correcto, entón por favor me PM acceder os detalles para a súa FTP.

StarBuG
12-12-09, 18:13
Acceso FTP non é posible, sorry.
Deixe-me saber o que precisa saber e eu vou fornecer.

I anexa o ficheiro como arquivo zip.

Eu cortar arquivos vBulletin hai case 10 anos.
Engadido dúas liñas de código que non é difícil se sabe.

Debe haber un problema nalgún outro lugar

ps: O arquivo adxunto eu fixen a descarga do meu foro viven preto de 20sek atrás;)
pps: eu tiña vBSEO 3.3.1 rodando e só actualizado para 3.3.2. Mesmo problema alí despois das modificacións.
PPP: o meu é charset: ISO-8859-1 (alemán) Espero que non é un problema

StarBuG
12-12-09, 19:17
Ok podo atopar unha solución parcial ao problema.

O meu Charset foi creado con letras maiúsculas (ISO-8859-1)
Despois que eu mudei a todos vBET minúsculas obras, con excepción á páxina principal do foro.
(Debe incluír tanto no seu manual de instalación ou cambiar o código para que funciona con letras maiúsculas tamén;))

No comezo eu penso as entradas en Establecer aliases Homepage eran o problema,
pero aínda sen entradas á páxina de inicio foro que deu a mesma mensaxe de erro.

En concreto:
Se Establecer aliases Homepage está baleira, só Inglés (a tradución ter domain.de / en / como páxina principal do foro) funciona
miña lingua principal (domain.de) dá o erro.

Se eu engadir o index.php entradas e index.php? Establecer Homepage aliases entón o / en / peza está listrada do url e inglés e alemán non funcionan.

Por favor, consellos

ps: deixando Establecer aliases Homepage baleiro me dá unha dor de estómago, porque iso é unha fuga PR grave se 3 URLs foro principal (index.php, index.php e /?) están presentes

vBET
13-12-09, 19:30
Oi

Fico feliz de escoitar que está máis preto, e aínda triste, iso pasa a ser tan doloroso no seu caso. Esperanza de que goza vBET cando finalmente vai cubrir todos os problemas:)

Sobre a maiúsculas e minúsculas - que ten a materia só para charset utf-8 como se describe no manual. A súa mudanza non tivo nada que ver con "Non se pode redeclare vbseo_thread_seotitle ()" - xa que está en php durante tanto tempo que vostede imaxina que este comunicar claramente di que a función xa foi declarada ANC non pode ser declarado de novo. Por iso hai que coincidencia, pero a mensaxe boa é que non ten este problema aínda máis.

Acerca de novo. Por favor, asegúrese de que ten configuración vBET bo e htaccess -. Especialmente cando o seu foro é en subdirectorio no URL. opcións vBET na categoría principal son importantes - comprobar os e as descricións detalladas - non empregue ningún se non é apropiado.
Eu non podo dicir-lle moito máis desde que non deu a mensaxe de erro, ou URL foro real. Por favor, AM me dirección dun foro así que vou ser capaz de ver ese comportamento.

StarBuG
13-12-09, 20:02
Ola

O meu Foro www.patientenfragen.net
O foro non é executado en un subdirectorio.

Os axustes principais son:

Google API Key (problema con e sen chave)
Foro language: German
foro directorio: baleiro
foro dominio principal: empty
Tipo de ligazón: VBSEO_URI
conexión tipos de tradución: Crear URL segundo SEO consenso enlace (ou sexa, '/ en / address ")
manter as listas: empty

. Htaccess

# Comentar a seguinte liña (engade "#" no inicio)
# Para desactivar funcións mod_rewrite.
# Nota: aínda que desactivar o hack en
# Panel de control para deixar vBSEO url reescribir.
Opcións + FollowSymLinks
RewriteEngine On

# Algúns servidores esixen a directiva RewriteBase ser
# Habilitado (eliminar "#" no inicio para activar)
# Teña en conta: cando activado, ten que incluír o camiño
# Para o cartafol raíz vB (ie RewriteBase / foros /)
RewriteBase /

RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Www \\. Patientenfragen \\. $ Net
RewriteRule (.*) http://www.patientenfragen.net/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ /? (En | de) vbenterprisetranslator_seo.php / $ vbet_lang = $ 1 & redirixido = / index.php [L, QSA]
RewriteRule ^ / (en |? De )/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = $ 1 & redirixido = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (AdminCP / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arquivo /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (AdminCP | modcp | ClientScript | cpstyles | imaxes) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml | ..? Txt) (\\ gz))? Vbseo_sitemap $ / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteCond% {REQUEST_URI} (AdminCP / | modcp / | chat | cron | vbseo_sitemap | mrdump)!
RewriteRule ^ ((arquivo /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (AdminCP | modcp | ClientScript | cpstyles | imaxes) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

Eu non podo amosar-lle o comportamento en directo, porque entón o meu foro non funcionaría para a época.

Por favor, consellos

ps: eu proba maiúsculas e minúsculas e aínda funciona. Non sei por que funcionou mellor despois da primeira cambio.

vBET
13-12-09, 20:39
Sobre por que non funcionou tras o cambio de charset primeiro - como eu escribín que era coincidencia, eu teño algunhas teorías o que pasa despois (sei que tratar con isto - os ale só teorías xerais sobre a non emitir tal sobre vostede eo seu caso):
- Arquivo pode cambiarse no camiño mal
- Arquivo se fixo nada antes dos cambios foi gardado
- Arquivo se fixo nada para o servidor no directorio mal, entón vBSEO aínda viu o antigo
- Servidor quedar parvo e ignorar que nova versión do ficheiro ocorre a traballar aínda no antigo (que ás veces acontece - a cura é bo gardar o arquivo de novo e cargalo outra vez)

Pero o punto é - esta parte está funcionando agora:)

Sobre a cuestión real - agora vBET está desactivado para que eu non son capaz de ver o comportamento. É posible que liga-lo e non mostran as bandeiras (local personalizado) - os usuarios para non ir alí e eu vou ser capaz de comprobar-lo manualmente?

A súa configuración vBET parece estar ben, tamén. Htaccess. Un foro tiña algo similar, pero Mess algo en vBSEO configuración e persoal vBSEO fixa-lo. Por favor asegúrese de que vBSEO pode xogar tanto redirecciona personalizado. Tamén pode comprobar se comentando "RewriteBase /" axudar - pero é só tiro.

Neste momento non podo dicir máis. Vou ter que ver iso e talvez precisarán de acceso a fornecer-lle máis apoio. Por favor, polo menos, darme Galicia Hoxe que ve cando quere traducir a páxina principal. Tamén vale lembrar que non tes que engadir á linguaxe URL do seu idioma por defecto foro (non funciona deste xeito - por omisión, só tes con normal).

Tamén eu estou pouco perdido coa súa descrición do problema é por iso que tocala sería moito mellor. Se está consciente sobre cuestións de seguridade, entón podes crear contas temporais para soporte ou temas proba feito con mesma configuración. Teremos o pracer de darlle todo o noso apoio, pero tes que permitir-nos para iso. Neste momento só podemos adiviñar o que realmente acontece.

vBET
13-12-09, 21:06
E outro tiro - ollando para as súas regras vBSEO estándar intente cambiar:

RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

Para:

RewriteRule ^(.+)$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

StarBuG
14-12-09, 09:25
A mensaxe de erro eu fico na páxina principal é

Erro fatal: Non se pode redeclare vbseo_thread_seotitle () (previously declared in / path / vbenterprisetranslator_seo.php: 40) in / camiño / vbenterprisetranslator_seo.php on line 43

Eu non podo demostrar este comportamento para ti porque entón o meu foro non ía funcionar, aínda que bandeiras son eliminados.
O erro está sempre presente na páxina principal do foro e sen tradución. Todas as outras páxinas funcionan ben.
Podo ver sub foros, debates en ambas as linguas así por diante que vBET final funciona ben.
Só cando intento páxina principal do foro que é www.patientenfragen.net mostra erro ea páxina non carga.
Non importa se eu acceder a ela a través do dominio directamente ou a versión traducida www.patientenfragen.net/en/
A miña lingua principal (que é domain.net non domain.net / de /), así como a tradución para inglés non funciona cando os cambios htaccess están presentes.

A súa suxestión htaccess non axuda.
Tamén a eliminación RewriteBase non facer o truco.

O meu vBSEO reescribir as regras personalizadas son:

'^ Index \\. PHP \\ páxina? = Regeln' => 'regeln.html'
'^ Index \\. PHP \\ páxina? = Impressum' => 'impressum.html'
'^ Index \\. PHP \\ páxina? = AGB' => 'nutzungsbedingungen.html'
'^ Index \\. PHP \\ páxina? = Datenschutz' => 'datenschutzerklaerung.html'
'^ Index \\. PHP \\ páxina? = Notfallnummern' => 'notfallnummern.html'
'^ Index \\. PHP \\ páxina? = Ligazóns' => 'links.html'
'^ Index \\. PHP \\ páxina? = Impfkalender' => 'impfkalender.html'
'^ Werbung \\. PHP' => 'werbung.html'

'^ Vbglossar \\ php \\ do = showcat & catid = (\\ d +) e cattitle =(.*)'=>' Lexikon / $ 2 -.? $ 1 /'
'^ Vbglossar \\. PHP' => 'Lexikon /'

'^ Private \\. PHP \\? Do = showpm & PMID = (\\ d +)' => 'private-nachrichten / $ 1.html "
'^ Private \\. PHP' => 'private-nachrichten /'

'^ Faq \\. PHP \\? Faq = vb_faq' => 'hilfe / vBulletin /'
'^ Faq \\. PHP $' => 'hilfe /'

'^ Calendario \\. PHP $' => 'kalender /'
'^ Calendario \\. PHP \\? C = 1 $' => 'kalender /'
'^ Calendario \\. PHP \\? (C = 1 &)? Do = (display. anos +?)(& =)?$' =>' kalender / $ 2 / [NF] '
'Calendario \\. PHP \\? (C = 1 &)? Nojs = 1' => 'kalender / nojs / [NF]'
'Calendario \\. PHP \\? (C = 1 &)? Do = (display. +?) & Nojs = 1' => 'kalender / $ 2/nojs / [NF]'
'Calendario \\. PHP \\? (C = 1 &)? Semana = (\\ d +) e nojs = 1' => 'kalender/woche- $ 2/nojs / [NF]'
'Calendario \\. PHP \\? (C = 1 &)? Mes = (\\ d +) & year = (\\ d +) e nojs = 1' => 'kalender / $ 3 / $ 2/nojs / [NF]'
'^ Calendario \\ php \\ do = getinfo & (c = 1 &) día = (\\ d +) -.? (\\ D +) - (\\ d +) (& c = 1) $?' => 'Kalender / $ 2 / $ 3 / 4 $ / '
'^ Calendario \\. PHP \\? Do = getinfo & e = (\\ d +) (día e = [0-9 \\ -]+)?(& c = 1)? $' => 'Kalender/ereignis- $ 1 /'
'^ Calendario \\. PHP \\? (S =&)?( c = 1 &)? (Semana =)? Mes = (\\ d +) anos e = (\\ d +) (& c = 1)? (& O = displaymonth)? $ '=>' kalender / $ 5 / $ 4 / '
'^ Calendario \\. PHP \\? C = 1 & semana = (\\ d +) (& do = displayweek meses =.+?)?$' =>' kalender/woche- $ 1 / '

Dándolle acceso ao meu sitio a vida non é posible por razóns de seguridade, desculpe (mesmo Funcionarios Jelsoft non teña acceso a min).

Deixe-me saber que Infos que precisa e eu estou feliz de ofrece-los para ti.

Podo-e que as miñas opcións vbseo_all.xml se pensa que é un conflito vBSEO. Só ten que enviar-me o teu correo vía PM

StarBuG
14-12-09, 09:46
Cando definir Root Foro Forza como Homepage? para, a continuación, no patientenfragen.net / en / funciona
así como patientenfragen.net / en / index.php

Con todo patientenfragen.net (alemán, a lingua principal) non funciona (ver mensaxe de erro anterior)

PERO patientenfragen.net / index.php funciona

Máis ideas?

Se ten MSN ou ICQ me enviar o seu ID e podo amosar-lle o comportamento en directo;)

ps:
Non quero usar index.php nin index.php?

Tirei os de definir aliases Homepage cando instalar vBET pero realmente non me gusta diso.
Por favor, cambie que para o futuro.
Este é un problema de filtración grave PR!

vBET
15-12-09, 03:04
Ao meu ver aínda existe problema coa función redeclaring. Non podo comprobar o que exactamente acontece, pero se fixo cambios pertinentes no arquivo vBSEO conforme descrito no manual de instalación, entón a única idea nese momento que eu teño é que algunha regra pon-lo ao seu arquivo vbenterprisetranslator_seo.php - non debe acontecer e Non vexo como iso é posible, pero sen comprobar non teño outras ideas agora.

Por favor, vai a vbenterprisetranslator_seo.php e fixo mesma edición como para inclúe functions_vbseo_createurl.php / - así que atopar vbseo_thread_seotitle función e establecer a cláusula en torno a el. Por favor, me diga que iso axuda.

Eu entendo os seus problemas de seguridade - pero aínda así pode facer copia foro - remove a maioría dos contidos e deixar só algunhas mensaxes de manequim. O que necesitamos para axudar é ir a configuración exacta do servidor exacta e ver que pasa e descubrir o por que. vBET é usado por moitos foros - cousas como acontece en ningún outro lugar, así que, por desgraza, non somos capaces de darlle resposta de man, aínda que sería moi feliz de axudar.

Sobre Establecer aliases Homepage - imos fixo algunhas experiencias nesta área. Polo que me lembro tolo vBSEO se redireccionar faise simplemente para "/", entón temos que fixo interna redireccionar para index.php (non é visto polo navegador) - que define o seu aliases sería feito lazo de redirección. Imos comprobar-lo novo e ver como evitar isto, pero lembre que agora está falando sobre a función doutras mod e non somos responsables polo seu comportamento - que dan lugar a integrar-se con vBSEO, pero aínda así o que pasa dentro vBSEO-lo acontece dentro vBSEO ... Engadido á lista de TODO como a investigar esta cuestión de novo. Tamén por favor, ténteo de establecer aliases como en htaccess con regras vBET - por iso lle daría redirección 301 evitando derrames e vBET sería aínda capaz de traballar, xa que sería antes, non despois (en vBSEO que fixo 301 para solicitar vBET) . Pero por favor, agarde con tales experiencias, ata que fixemos vBET funcionando ben no seu foro.

StarBuG
15-12-09, 10:13
si facer cambios vbenterprisetranslator_seo.php eu recibín unha páxina en branco

vBET
16-12-09, 00:02
Neste momento o único que me vén á mente é que, dalgunha forma ten loop redirixida interno. Vostede ven a vbenterprisetranslator_seo.php entón vai para vBSEO e vBSEO fai redirección interno de novo para vbenterprisetranslator_seo.php Non sei que realmente acontece, pero este é o meu palpite xa que non podo verificalo. Iso explicaría por que tiña redeclaring erro e por iso que tras os cambios que comeza páxina en branco agora.

Se ten idea do que podería causar iso (algunha configuración vBSEO), por favor resolve-lo. Se non, vaia a instalación e proceso de integración máis dunha vez - paso a paso. Asegurarse de que todo está definido como debe ser.
Se tras este emitir o aínda ocorre, entón temos detalles de acceso para poder dar o noso apoio neste caso. Se non é para o foro real, entón a que é copia (pode ser sen datos reais temas - necesitamos a súa configuración).

vBET
17-12-09, 01:11
Grazas Gran para dar acceso a unha copia do foro. Os seus usuarios vai ser moi feliz sabendo que eliminou todos os seus datos en copia para salvar a súa intimidade:)

Problema resolto: D
Eu engade esta liña ao seu vbenterprisetranslator_seo.php:

$_SERVER['REDIRECT_URL'] = '/vbseo.php';

Tamén vale lembrar que pode definir a opción vBSEO: Forza Root Foro como Homepage? Entón, non terá de fuga PageRank nas súas conexións propio foro.

E aquí vén outra gran noticia - parece que tras o cambio na vbenterprisetranslator_seo.php é é posíbel usar vBSEO opción "Establecer aliases Homepage" - é só necesaria para modificar a primeira regra:

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]

Vou probalo tamén nos nosos 3 foros diferentes con vBSEO. E se el vai traballar alí vou incluír iso cambia a versión oficial:)

Espero que estea moi feliz agora:)

StarBuG
17-12-09, 05:34
Funciona!

Perfecto, obrigado

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1