PDA

Ver Versión Completa: Erros de seguimento

horst
10-03-11, 18:12
Ola, eu tiña instalado o ano pasado por un curto período vBET2.4, pero agora desinstalar-lo de novo. Mesmo despois de tantos meses teño presentado na ferramenta webmaster de Google aínda rastrexar máis de 1000 erros. Todos os parámetros? Language = XX eu probablemente non ten desinstalar o produto correctamente. ¿Que podo facer para impedir que estes erros? Debo dicir que eu teño en vBSEO uso. Regards

kamilkurczak
11-03-11, 10:44
hmm google ter as súas páxinas indexadas coa linguaxe = parámetro.
Quizais ten que reconstruír o seu sitemap (con URLs bo)

horst
11-03-11, 17:04
Por que Google non entende que a esquerda non está dispoñible e leva-los a partir do índice? Instalei o vBSEO Sitemap Generator ... que debe crear o mapa do sitio todos os días, pero coas conexións novo dereito? Regards

vBET
16-06-11, 08:58
Kamil está de vacacións agora e non sei que resolveu o problema (por AM ou correo electrónico). Por favor, diga que aínda precisa de axuda:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations