PDA

Ver Versión Completa: Resolto CMS na raíz, no foro / foro

norku
07-03-11, 10:20
Ola,

Gustaríame saber que cambios son necesarias nas súas instruccións de instalación vbet para foros que teñen os pasos no seguinte enlace aplicado (máis especificamente o segundo conxunto de instrucións nese post para instalacións en VB / forum):

www .vbseo.com/f5/vbseo-3-5-release-candidate-1-here-39776/index10.html # post254125 vBSEO Release Candidate 3,5 1 está aquí! - VBulletin SEO Foros

Tente instalar onte vbet e recibiu un 404 cando actualizar o meu foro e eu estou supondo que isto aconteceu porque eu aplicadas as modificacións na ligazón.

Grazas

kamilkurczak
07-03-11, 11:30
Olá
Se ten o seu foro no cartafol foro debe editar unha configuración vBET principais:

AdminCP-> vBET-> Páxina
-Foro directorio a / foro
-Link Tipo de VBSEO_URI
-Tradución tipo de con SEO

en segundo lugar ten que crear un arquivo htaccess como este:

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

Se aínda non é bo - por favor, pegue o seu contido do arquivo htaccess e facer VBET no seu sitio web - Vou comprobar iso.

Grazas

norku
07-03-11, 11:45
Moitas grazas. Vou tentar iso e vai deixar que saber como foi.

norku
07-03-11, 15:03
Por desgraza non funcionou. Non podo deixar vbet activa debido á 404. Este é o contido da thread referenciado:

/ Foros (ou outro nome do cartafol) vB4 instalar

Pon o CMS na raíz, fóra da súa carpeta de foros, sen contido / / redirección e os seus foros permanecen na súa subdirectorios como sempre.

Paso 1
Foros copiar / index.php ao directorio raíz.

Asegúrese de que index.php está definido para esixir contido.
Código:

require ('content.php');

e que o foro require pouco código comentada.

Tamén vai ter descomentar a directiva Camiño relativo e asegúrese de que reflicte con precisión para o seu lugar de instalación de foro:

Código:

define (VB_RELATIVE_PATH ", foros / ');

Estes son un dos seguintes:
2a etapa:
renomear foros / index.php para foros / index_old.php ou algún outro nome para mantelo ao redor, pero índice non mencionado.

foros renomear / forum.php para foros / index.php

OR:
Paso 2b:
edit foros / index.php
Configuralo para:
Código:

/ / Define (VB_RELATIVE_PATH ,'');
require ("forum.php ');

Paso 3:
En vBoptions => forumhome páxina de opcións
definir a primeira entrada para
Código:

índice

E en vboptions -> CMS opcións,
Asegúrese o script URL guía web 'é
Código:

content.php

Ademais,
URL CMS
"URL opcional para o seu CMS."
No vboptions -> CMS panel de opcións hai que deixarse en branco!.

Paso 4:

en vbseocp
Configuración Reweite URL -> CMS => Axustes avanzados guía
conxunto CMS Inicio

á súa raíz. coa COMPLETA con barra, aka
Código:

http://www.yourdomain.com/

NON romper o seu www aquí. Usalos ou non usalos como o seu htaccess e vboptions para BBURL son exactamente configurar, ou vai acabar en un loop.

Paso 5:

En vbseocp, Funcións Seo -> Homepage configuración

conxunto raíz foro Forza como páxina de inicio para Si
e entrar
Código:

foros / index.php
foros / index.php?

no cadro de aliases.

Gardar a configuración.

Paso 6:

crear un arquivo htaccess na raíz do seu sitio web co seguinte. Nota, os foros / camiño a algunhas das regras. Pode axustar ao seu nome do cartafol.

Código:

# Comentar a seguinte liña (engade "#" no inicio)
# Para desactivar funcións mod_rewrite.
# Nota: aínda que desactivar o hack en
# Panel de control para deixar vBSEO url reescribir.
RewriteEngine On

# Algúns servidores esixen a directiva RewriteBase ser
# Habilitado (eliminar "#" no inicio para activar)
# Teña en conta: cando activado, ten que incluír o camiño
# Para o cartafol raíz vB (ie RewriteBase / foros /)
# RewriteBase /

# RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Www \\. Seudominio \\ con.
# RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forums/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ foros / ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml | ..? Txt) (\\ gz))? $ Foros / vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (AdminCP / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ foros / ((arquivo /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ foros / vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (AdminCP | modcp | ClientScript | cpstyles | imaxes) /
RewriteRule ^(.+)$ foros / vbseo.php [L, QSA]

Paso 7:
Obrigatorio só no RC2 pre-lanzamento e inferior. (Será modificado o vindeiro compilación como do presente escrito).

Abre vBSEO / includes ficheiro / functions_vbseo_vb.php:
atopamos:
Código:

$ Headinclude = preg_replace ('# # <base href.*?> é','', $ headinclude);

Substituír por:
Código:

if (defined ('VBSEO_PREPROCESSED'))
$ Headinclude = preg_replace ('# <base href[^> ]*?>( \\ s *??) # É','', $ headinclude);

Feito.

Entón, no meu foro o seguinte é o caso:

/ Index.php resolve: /
/ Foro / forum.php resolve / forum /
/ Foro / index.php resolve / forum /

O que eu teño que facer, ademais das etapas descritas na guía de instalación vbet?

kamilkurczak
07-03-11, 18:28
podes probar iso. htaccess?

# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /

#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.yourdomain\.com
#RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forums/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^forums/((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ forums/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/$2 [L,QSA]

RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^forums/((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ forums/vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ forums/vbseo.php [L,QSA]

norku
07-03-11, 18:50
Antes de ir adiante e tratar de que aquí é o meu htaccess actual (obviamente sen as regras vbet):

edited out - awaiting response

norku
07-03-11, 20:56
Calquera nova? Vostede conseguiu o PM que enviei hai unhas horas polo camiño?

kamilkurczak
07-03-11, 22:49
Si, eu aínda estou pensando en solución.
Podemos facer unha proba? o que vai ocorrer cando define no AdminCP-> principal
- Tipo Ligazón a REQUEST_URI
- Ligazóns tipo Tradución para engadir o parámetro de idioma a ("linguaxe address = en? 'Ie) URL
funciona ou non?

norku
07-03-11, 23:01
Mesmo resultado. Co htaccess actualizado no lugar eu recibín un 404 cando cargar o foro. Se eu tomar as súas liñas para fóra todo está ben.

norku
08-03-11, 16:39
Como eu estaba dicindo, o meu VB suite instalarase en / forum. Se eu usar o htaccess suxeriu entón vbenterprisetranslator_seo.php xerará un 404 porque non está situado en / vbenterprisetranslator_seo.php senón en / forum / Son vbenterprisetranslator_seo.php correcto?

Con isto en mente sería o seguinte estar correcto para unha suite VB instalado en / foro?

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/$2 [L,QSA]

RewriteRule ^forum/((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteRule $ forum/vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

Eu activado vbet por un minuto e probe a miña htaccess coa adición das liñas anteriores e 404 desapareceu e as cargas foro no idioma seleccionado ben. URLs vBSEO son adxunto con /? Language = de

Entón, eu estou no camiño correcto aquí eu creo. Htaccess é o realmente correcto en todos os detalles que?

Edit: el parecía estar funcionando, pero cando definir VBSEO_URI no menú principal Vbet todo vai tits up. Por suposto, pero entón outra vez Eu estiven probando isto para tantas horas, agora que eu non sei o que é correcto eo que é malo máis ....

Así,

Eu podería ter regras vbet htaccess para un foro co conxunto instalado en / foro por favor? As regras deben ter en conta as modificacións feitas polo correo 4 arriba. Quero comezar este traballo ....

Grazas

kamilkurczak
08-03-11, 19:41
por favor me manden por AM a súa FTP e detalles AdminCP (e vbseoadmin) e vou comprobar o seu servidor e configuración vBET.

norku
09-03-11, 13:42
Esta discusión desapareceu un par de horas, cando o seu sitio está abaixo. Agora que o segmento está de novo visible vexo que a miña última resposta falta.

Teño en calquera caso, solicitou o reembolso. O tempo de soporte e nivel de soporte é francamente pésimas e eu non teño tempo para agardar por máis media respostas que non axudaron en nada.

Non está respondendo preguntas ou reaccionar ao que eu estou dando en termos de síntomas / máis información. Pola contra eu teño que só darlle-admin nivel de acceso ao meu foro? Para min iso é un risco que eu non estou disposto a asumir. Polo tanto, se non están dispostos a tomar o tempo e discutir as cousas aquí, entón eu non vexo unha solución.

vBET
09-03-11, 15:46
Esta discusión desapareceu un par de horas, cando o seu sitio está abaixo. Agora que o segmento está de novo visible vexo que a miña última resposta falta.

Por favor, vexa aquí: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-announcements/1518-accidental-backup-restore.html
Tivemos restaurar copias de seguridade accidental. O noso proveedor de hospedaxe en vez de ir-nos de volta o noso cliente de correo-e restaurado todo o sistema a partir do 7 de marzo - dixeron que, a continuación, o noso cliente de correo-e foi desinstalar (é por iso que o seu tema desapareceu primeiro). Cando descubrimos o que eles fixeron inmediatamente pedimos para recuperar o sistema de backup máis recente posible. É por iso que o seu segmento volver (e non só o seu) pero as mensaxes escritas onte / hoxe podería ter ido aínda (para mensaxes escritas despois do backup foi feito). E é por iso que o seu último post está desaparecido.

Eu entendo por que podería comezar impresión errónea de que non era soportado, pero foi só un erro do noso lado proveedor de hospedaxe e súa discusión está aquí. Estamos preparados para continuar a apoiar o máis rápido que o seu pagamento vai voltar a nós. Neste momento o seu pagamento Paypal é soster por iso hai que manter todas as accións relacionadas coa súa licenza. Tan rápido como Pyment vai volver Kamil vai comezar a apoiar unha vez máis. O noso supprot é gratuíto para os nosos clientes e usuarios. Neste omment non é o noso cliente (retención de pagos) e non pode ser usuario da versión de pago sen licenza.

Tamén vale lembrar que os seus problemas son a causa de modificacións que fixo a si mesmo - non é como escribiu a un erro no Paypal nosas instrucións de instalación. As nosas instrucións de instalación son para a estructura vBulletin. Non ten iso, porque lle fixo a súa propia modificación, é obvio que hai que modificar tamén as instrucións de instalación para atender a cambios.

Pode contar co noso apoio gratuíto por este foro, ou se pensa que é maior problema (por mor das súas modificacións) e non son capaces de facelo só - entón tamén pode utilizar o noso servizo de instalación pagados: http://www. vbenterprisetranslator.com / instalación service.php - observe que, mesmo neste caso pode levar moito máis tempo que a instalación normal, porque precisa de cambios especial por mor de cambios que fixo. Moi probablemente vai estar no nivel de regras htaccess, pero tamén pode esixir unha configuración outro cartafol foro ou pouca modificación no noso ficheiro de SEO -. Non pode dicir exactamente como iso - Kamil é aquel que coida do seu caso.

norku
09-03-11, 16:07
Teño recollido a disputa Paypal. Espérase 3 días e despois ver o meu fío desaparecer foi moi aburrido pero parece que pulei a arma. As miñas desculpas

Eu teño unha "estrutura vBulletin. A diferenza para o "out of the box 'de instalación vBulletin se describe na súa totalidade nun dos meus posts anteriores e foi de feito a razón pola que eu comece este fío.

kamilkurczak
09-03-11, 18:05
ok eu notei que ten un vBSEO regras diferentes, entón por favor, inténteo iso. htaccess (con vBET regras cambiaron)

#RewriteBase /

#RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forums/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^forums/((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ forums/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ forums/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ forums/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/$2 [L,QSA]

RewriteRule ^forums/((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ forums/vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteRule ^(.+)$ forums/vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^forums/((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ forums/vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ forums/vbseo.php [L,QSA]

norku
09-03-11, 18:24
Proba-lo agora. Grazas.

norku
09-03-11, 18:27
Okayo. Non 404 pero a páxina está en branco cando clic nunha bandeira (calquera bandeira). Do que precisa saber calquera dos miña configuración vbet?

kamilkurczak
09-03-11, 18:40
ok ten que configurar o servidor, por favor, vexa este post:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq.html # post1535

para instalar o CURL e iconv no seu php

norku
09-03-11, 19:01
cURL e apoio iconv xa están habilitados. Estou quedando un 404 agora ao premer nunha bandeira.

iconv
iconv support enabled
iconv implementation glibc
iconv library version 2.5

Directive Local Value Master Value
iconv.input_encoding ISO-8859-1 ISO-8859-1
iconv.internal_encoding ISO-8859-1 ISO-8859-1
iconv.output_encoding ISO-8859-1 ISO-8859-1

curl
cURL support enabled
cURL Information libcurl/7.21.0 OpenSSL/0.9.8b zlib/1.2.3 libidn/0.6.5

Aquí está o meu htaccess:
RewriteEngine On

#RewriteBase /

#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.xxxx\.com
RewriteCond %{HTTP_HOST} !(^www\.xxxx\.com$|^cdn\.xxxx\.com$)
RewriteRule (.*) http://www.xxxx/$1 [R=301,L]

#RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forum/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^forum/((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ forum/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

#vbet translator rules start
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/$2 [L,QSA]

RewriteRule ^forum/((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteRule ^(.+)$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

#vbet translator rules end

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(media/|admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^forum/((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ forum/vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(media|admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ forum/vbseo.php [L,QSA]

## Expires
<ifModule mod_expires.c>
ExpiresActive On
ExpiresDefault "access plus 1 seconds"
ExpiresByType text/html "access plus 1 seconds"
ExpiresByType image/gif "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType image/jpeg "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType image/png "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType text/css "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType text/javascript "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType application/javascript "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType application/x-javascript "access plus 3456000 seconds"
</ifModule>

## Compression
<ifmodule mod_headers.c>
<ifmodule mod_deflate.c>
AddOutputFilterByType DEFLATE text/html text/css text/xml application/x-javascript
BrowserMatch ^Mozilla/4 gzip-only-text/html
BrowserMatch ^Mozilla/4\.0[678] no-gzip
BrowserMatch \bMSIE !no-gzip !gzip-only-text/html
</ifmodule>
</ifmodule>

#Remove index.php from xxxx/index.php
#rewrite engine on
RewriteCond %{THE_REQUEST} index\.php
RewriteCond %{QUERY_STRING} ^$
RewriteRule ^index\.php$ / [L,R=301]

kamilkurczak
09-03-11, 19:11
porque ten un vBET desactivado?
tamén escribo aquí o seu AdminCP-> vBET-> opcións principais

norku
09-03-11, 19:23
Eu só activa-lo cando estou realmente probar os meus membros doutra forma poden comezar a facer clic nas bandeiras e quedando pantallas en branco.

vbet opcións:

Foro idioma: Inglés

Foro directorio: / foro

Foro dominio principal: non definida

Tipo de ligazón: VBSEO_URI

Configurar que o tipo de conexións tradución que quere: Crear URL segundo SEO consenso enlace (ou sexa, '/ en / address ")

kamilkurczak
09-03-11, 19:26
Eu só activa-lo cando estou realmente probar os meus membros doutra forma poden comezar a facer clic nas bandeiras e quedando pantallas en branco.

así que ten páxina en branco ou aínda 404?
a páxina en branco - CURL e iconv, instalado - por favor, proba está no ficheiro de rexistro de erros algúns erros php

norku
09-03-11, 19:38
Aquí está a cousa:

Se eu entrar
http://www.xxxx.com/de/ Eu recibín a miña páxina principal foro en alemán. Url que debe abrir o meu CMS

kamilkurczak
09-03-11, 19:40
podo ver .. Así, a cuestión está en. Htaccess. Vou analizar isto.

tente este:

RewriteEngine On

#RewriteBase /

#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.hj-research\.com
RewriteCond %{HTTP_HOST} !(^www.hj-research.com$|^cdn.hj-research.com$)
RewriteRule (.*) http://www.hj-research.com/$1 [R=301,L]

RewriteRule ^forum/((urllist|sitemap_).*.(xml|txt)(.gz)?)$ forum/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteRule ^forum/((archive/)?(.*.php(/.*)?))$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteRule ^forum/((archive/)?(.*.php(/.*)?))$ forum/vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(media|admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/

## Expires
<ifModule mod_expires.c>
ExpiresActive On
</ifModule>

## Compression
<ifmodule mod_headers.c>
<ifmodule mod_deflate.c>
AddOutputFilterByType DEFLATE text/html text/css text/xml application/x-javascript
BrowserMatch ^Mozilla/4.0[678] no-gzip
BrowserMatch bMSIE !no-gzip !gzip-only-text/html
</ifmodule>
</ifmodule>

#Remove index.php from hj-research.com/index.php
#rewrite engine on
RewriteCond %{THE_REQUEST} index.php
RewriteRule ^index.php$ / [L,R=301]

kamilkurczak
09-03-11, 21:03
por favor, lea esta:

RewriteEngine On

#RewriteBase /

RewriteCond %{HTTP_HOST} !(^www.hj-research.com$|^cdn.hj-research.com$)

RewriteRule ^forum/((urllist|sitemap_).*.(xml|txt)(.gz)?)$ forum/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/ [L,QSA]
RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/$2 [L,QSA]

RewriteRule ^forum/((archive/)?(.*.php(/.*)?))$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteRule ^forum/((archive/)?(.*.php(/.*)?))$ forum/vbseo.php [L,QSA]

## Expires
<ifModule mod_expires.c>
ExpiresActive On
</ifModule>

## Compression
<ifmodule mod_headers.c>
<ifmodule mod_deflate.c>
BrowserMatch ^Mozilla/4.0[678] no-gzip
BrowserMatch bMSIE !no-gzip !gzip-only-text/html
</ifmodule>
</ifmodule>

#rewrite engine on
RewriteCond %{THE_REQUEST} index.php
RewriteRule ^index.php$ / [L,R=301]

se aínda non o traballo - substituír esta liña a este formulario:

RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

kamilkurczak
09-03-11, 22:26
alí ten unha boa htaccess para traducir páxina principal:

RewriteEngine On

#RewriteBase /

RewriteCond %{HTTP_HOST} !(^www\.hj-research\.com$|^cdn\.hj-research\.com$)

RewriteRule ^forum/((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ forum/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

#vbet outside site
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]

RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteRule ^forum/((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ forum/vbseo.php [L,QSA]

## Expires
<ifModule mod_expires.c>
ExpiresActive On
</ifModule>

## Compression
<ifmodule mod_headers.c>
<ifmodule mod_deflate.c>
BrowserMatch ^Mozilla/4\.0[678] no-gzip
BrowserMatch \bMSIE !no-gzip !gzip-only-text/html
</ifmodule>
</ifmodule>

#rewrite engine on
RewriteCond %{THE_REQUEST} index\.php
RewriteRule ^index\.php$ / [L,R=301]

norku
09-03-11, 23:03
Moitas grazas ao traballo que pon en comezar este traballo para min. Moi apreciado. Eu teño unha cousa que non funciona perfectamente aínda pero vou abrir un novo tema para isto.

Grazas unha vez máis:)

kamilkurczak
10-03-11, 10:05
ok así que se traballa vBET - resolto. Agora necesitamos resolver un problema cos enlaces malas:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1