PDA

Ver Versión Completa: Resolto Táboas en varios idiomas manter bater na base de datos?

Simon Lloyd
29-01-11, 13:12
Ola, parece que cada día teño que fixar un ou máis das táboas linguaxe como eles seguen caendo, xeralmente as táboas medio e curto.

Os meus detalles son os seguintes:
PHP versión 5.2.15
Apache versión 2.0.63
MySQL versión 5.0.91-community
Perl versión 5.8.8
Versión do kernel 2.6.18-194.26.1.el5xen
VB 3.8.6 PL1

Eu estou nunha marca de "out of the box" novo servidor.

Algunha idea de como evitar isto?

Saúdos,
Simon

kamilkurczak
31-01-11, 11:22
ten algúns correos electrónicos con MySQL ou algún erro de anuncios? Por favor, introduza o contido deste correo-e aquí, se ten

Simon Lloyd
31-01-11, 11:38
Por suposto, é un infact caeu agora aquí está un moi recente:

Data: Mon, 31 de xaneiro de 2011 10:32:46 0000 [10:32:46 GMT]
De: webmaster@mysite.com <webmaster@mysite.com>
Para: webmaster@mysite.com
Asunto: Erro de base de datos vBulletin!

Erro de base de datos en vBulletin 3.8.6:

Válido SQL:
Seleccione cache.originaltext como Originaltext, cache.translated como traducido FROM axudar vb_vbenterprisetranslator_cache_medium_af, caché vb_vbenterprisetranslator_cache_medium_af ONDE E cache.serie = help.serie;

MySQL Erro: Table '. / Xxxxx_xxForum / vb_vbenterprisetranslator_cache_medium_af' está marcada como danada e debe ser reparada
Número de erro: 145
Data de solicitude: luns, 31 de xaneiro, 2011 @ 10:32:45
Erro Data: Luns, 31 de xaneiro, 2011 @ 10:32:46
Script:
Referrer:
Dirección IP: 66.249.72.171
Nome de usuario: non rexistrado
Classname: vB_Database
MySQL Version: e aquí está o máis antigo i mantido para amosar-lle:
Date: Fri, 28 de xaneiro de 2011 20:45:02 0000 [Venres, 28. Xaneiro 2011 20:45:02 GMT]
De: webmaster@mysite.com <webmaster@mysite.com>
Para: webmaster@mysite.com
Asunto: Erro de base de datos vBulletin!

Erro de base de datos en vBulletin 3.8.6:

Válido SQL:
Seleccione cache.originaltext como Originaltext, cache.translated como traducido FROM axudar vb_vbenterprisetranslator_cache_short_pt, caché vb_vbenterprisetranslator_cache_short_pt ONDE help.originaltext = 'Inicio' E = cache.serie help.serie;

MySQL Erro: Table '. / Xxxxx_xxForum / vb_vbenterprisetranslator_cache_short_pt' está marcada como danada e debe ser reparada
Número de erro: 145
Data de solicitude: venres, 28 de xaneiro, 2011 @ 08:45:01
Erro Data: Venres - feira, 28 de xaneiro, 2011 @ 20:45:02
Script:
Referrer:
Dirección IP: 200.160.96.160
Nome de usuario: non rexistrado
Classname: vB_Database
MySQL versión:
Como podes ver non hai unha falla particular ou linguaxe causando o problema, sen embargo a lingua AF móstrase bastante.

kamilkurczak
01-02-11, 12:14
cuestión crachás - Este é un problema MySQL, cuestión non vBET.
Probe actualizar o seu MySQL para a nova versión ou downgrade a unha versión máis estable de MySQL (que preguntar sobre o seu proveedor de hospedaxe).

Non podemos facer nada sobre isto porque é o código de MySQL
Probablemente, no seu caso, MySQL é máis sensible á súa acción errónea do uso frecuente de táboas. Usa a caché para invitados? Se non - por favor, active esta opción. Iso resultará en menos consultas á base de datos, pero non eliminar totalmente o erro MySQL (Probablemente vai ter menos accidentes deste tipo).

En segundo lugar, tentar optimizar e reparar táboas ALL base de datos.

Por suposto, tentar actualizar ou facer downgrade de MySQL para a mellor versión.

Simon Lloyd
01-02-11, 13:19
Ben, en primeiro lugar creo que MySQL é a versión máis Stabel e si eu fago uso de caché invitado, se fose mysql que é un problema porque é soamente as táboas linguaxe que accidente? Teño moitas outras táboas que son acceder por mensaxe ou cambiar páxina, pero non romper.

E eu teño óptimo ALL táboas un par de veces!

kamilkurczak
02-02-11, 12:52
Non somos capaces de determinar por que só as táboas teñen erro caché - é unha cuestión para o equipo de MySQL porque, como mencionado anteriormente este é un erro MySQL e non importa o que a outra táboa é OK. Da nosa parte, non temos máis candidatos - Por favor, informe para o equipo responsable deste erro - o equipo MySQL

Calquera intento de comparar as outras táboas coas táboas de caché non ten ningún sentido - porque iso sería só especulación, porque só aquí mysql fallos táboas. MySQL equipo é responsable do código de MySQL, por favor - preguntar sobre que un equipo MySQL

Quizais problema é aquí, porque só neste táboas de caché que ten unha morea de contidos e non noutra táboas (como só no seu foro, noutro foro nosos clientes non). Quizais táboas de caché de datos de datos son frecuentemente eliminadas e doutro non. Quizais, pero non podemos comprobar-lo - só suxestións.

O único que podemos dicir é que se trata dun erro de MySQL Teña en conta que todos os cambios no código vBET non eliminará este problema.

MySQL motor é responsable da xestión de táboas SQL. Entón, ten que atopar unha solución en código MySQL Por favor, pregunta sobre que soportan mysq.

Grazas.

Youngster
03-02-11, 22:19
Si Kamil ten dereito,
o importante é o mysql, para intentar escribir para MySQL

Na miña opinión Ten problema con caché, algo non se pode escribir en MySQL desde o caché.
Probe actualizar a MySQL base de datos MySQL 5.5, quizais actualizar vai axudar.

Simon Lloyd
05-02-11, 09:23
Si Kamil ten dereito,
o importante é o mysql, para intentar escribir para MySQL

Na miña opinión Ten problema con caché, algo non se pode escribir en MySQL desde o caché.
Probe actualizar a MySQL base de datos MySQL 5.5, quizais actualización help.Im contento que é capaz de repetir exactamente o Kamil dixo. Non é un problema con MySQL na táboa problema é case sempre a linguaxe af, non se pode dicir que é porque a entrada e saída de mysql é moi frecuente que ha falla!, Miña mesa post é enorme, ten 718 mil posts e é acceder por cada usuario do foro, por suposto que é usado máis frecuentemente do que a táboa de linguaxe, MySQL traballa moi ben coa táboa de pos así calquera cousa con menor entrada será facilmente enfrontados.

Ningún accidente outras táboas, é só as táboas de linguaxe.

kamilkurczak
11-02-11, 13:00
Unha vez máis, por favor, preguntar sobre este tema un equipo MySQL Esta corrección será máis rápido e mellor.

Simon Lloyd
20-02-11, 10:40
Eu tiven a mirada do equipo de hospedaxe na databaseMySql non produce ningún outro erro, eles teñen mesmo amañados, óptimo e exportada todo a base de 5GB, a continuación re-importación e aínda só a lingua accidente táboas.

Simon Lloyd
22-02-11, 20:51
Calquera axuda con iso?

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1