Ver Versión Completa: Acepto Tags de título en temas semellantes, non traducido
webmastersite
11-10-10, 15:32
Notei a temas semellantes traducido pero o seu title = "" tag non é:. D Espero que reparalos lo na versión seguinte.
Pode dar URL exacto onde podemos velo:)
webmastersite
11-10-10, 18:03
Por recomendación exemplo software (http://www.webmastersite.ws/de/ask-webmaster/25536-software-empfehlung.html) Cando suspendida e as roscas similares onmouseover título permanecer inglés.
kamilkurczak
11-10-10, 18:34
Quere dicir que esta tag: title = "Webmaster Foro RSS Feed"?
webmastersite
11-10-10, 18:40
Si todos eles. Non só iso, cando se move o rato sobre temas similares cinco conexión no fondo non obter a tradución.
Entfernen von Software Kanno Durcheinander Software Andere? por favor pasa este fondo atthe liña que vén na ligazón co rato podes ver o texto aínda en inglés.
title = "Webmaster Foro RSS Feed"?
<a href="http://www.webmastersite.ws/de/ask-webmaster/26665-entfernen-von-software-kann-durcheinander-anderer-software.html" title="I am having problems streaming with Windows Media Player, since I upgraded from V. 9 to 10, I was wondering if it would fix thigs if I deleted all traces of the other WMP then re-downloaded? It's like I can download video or see files I am working...">Entfernen von Software kann durcheinander anderer Software?</a> Por favor, vexa a ligazón no título alemán está en inglés.
OK - agora podo entender. Eu estaba confuso e non estou seguro é o título tag HTML ou calquera outra cousa.
Por favor, que vBET traduce só o texto entre as etiquetas. Texto dentro atributos tags non é traducido agora. Texto de forma visible na páxina é traducido e resto queda como está. Nós fixémolo deste xeito para un mellor desenvolvemento e tamén a seguridade do sitio web (a maioría dos parámetros HTML nunca debe ser cambia automaticamente).
Nós engadimos a opción que permite traducir o contido de 'alt' atributos para imaxes (feitas polos nosos clientes). É configurable por mor da actuación. Eu podo mover este fío para feature Requests se quere nos engadir opción tamén semellante a 'title' atributos.
Non sei agora por que fixemos iso antes só para o atributo "alt". Espero que tivemos algúns problemas, pero ningunha certeza. Eu define-lo como acepto e imos ver:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):