View Full Version: Aanvaarde Titel tags op soortgelyke gesprekke wat nie vertaal
webmastersite
11-10-10, 15:32
Ek het opgemerk die soortgelyke drade vertaal, maar sy title = "" tag is nie: D Hoop jy los dit by die volgende weergawe..
Kan jy gee om die presiese URL waar ons dit kan sien:)
webmastersite
11-10-10, 18:03
Byvoorbeeld sagteware aanbeveling (http://www.webmastersite.ws/de/ask-webmaster/25536-software-empfehlung.html) As jy dropdown en onMouseOver die soortgelyke drade die titel bly Engelse.
kamilkurczak
11-10-10, 18:34
Jy bedoel hierdie tag: title = "Webmaster Forum RSS Feed"?
webmastersite
11-10-10, 18:40
Ja Alle VAN HULLE. Nie net dit nie wanneer jy beweeg jou muis oor soortgelyke drade 5 skakel aan die onderkant kry jy geen vertaling.
Entfernen von Software kann durcheinander anderer Sagteware? gaan jy oor die lyn vasgestel op bodem kom jy op die skakel met die muis, sal jy die teks steeds sien in Engels.
title = "Webmaster Forum RSS Feed"?
<a href="http://www.webmastersite.ws/de/ask-webmaster/26665-entfernen-von-software-kann-durcheinander-anderer-software.html" title="I am having problems streaming with Windows Media Player, since I upgraded from V. 9 to 10, I was wondering if it would fix thigs if I deleted all traces of the other WMP then re-downloaded? It's like I can download video or see files I am working...">Entfernen von Software kann durcheinander anderer Software?</a> Sien asseblief die skakel in die Duitse titel in Engels is.
OK - nou verstaan ek. Ek was verward en nie seker is dit oor die titel HTML tag of iets anders.
Asseblief dat vBET vertaal net 'n stuk teks tussen die etikette. Die teks binnekant van tags eienskappe is nie nou vertaal. So sigbare teks op die bladsy is vertaal en die res bly soos dit is. Ons het dit op hierdie manier vir 'n beter prestasie en ook site veiligheid (die meeste HTML parameters moet nooit outomaties verander word).
Ons bygevoeg opsie wat jou toelaat om die inhoud van "alt" eienskappe vir beelde (wat gevra word deur ons kliënte) te vertaal. Dit is in te stel as gevolg van prestasie. Ek kan hierdie draad skuif na Feature Versoeke as jy wil hê dat ons ook 'n soortgelyke opsie by te voeg vir die "titel" eienskappe.
Ek weet nie nou weet waarom ons het dit voorheen net vir 'alt' n kenmerk. Ek verwag dat ons het 'n paar kwessies, maar nie seker nie. Ek stel dit so aanvaar en ons sal sien:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):