PDA

View Full Version: Pyydä apua oletuskieli

Cybershaolin
14-11-09, 08:26
Todella mukava tuote. Kiitos tästä hakata. :)

Tarvitsisin apua tai pyyntö tehdä. Uusille käyttäjille foorumi, se on ok, koska ne ovat kentän valita heidän oletuskielen mutta kaikille nykyisille käyttäjille, ei ole asetettu arvo, vaan vaarannetaan "Ei asetettu". Voisitteko antaa minulle kyselyn toteuttaa, jotta automaattisesti laittaa oletuskielen sijaan "ei asetettu" (minun tapauksessani se on ranskaksi oletusarvo)? Tämä johtuu siitä, vaikka laittaa lanka foorumi kertoa käyttäjille mennä muuttamaan tietoja, joista monet eivät lue, että säiettä.

Olisi mukavaa jos voin muuttaa automaattisesti myös vanhaan käyttäjille.

Thanks.

vBET
14-11-09, 14:29
Sinun ei tarvitse asettaa oletuskieli käyttäjille. Jos ei oletuskieli on asetettu, vBET olettaa, että se on sama kuin foorumi kieli ja ryhdy mihinkään toimiin, kun uusia viestejä tulee (aiheuttavat ne ovat foorumissa kielellä):)

Cybershaolin
14-11-09, 17:50
OH, ei tiennyt että, sorry. Kiitos vastauksesta.

vBET
14-11-09, 23:53
Ei hätää - olen täällä auttamassa sinua:) Kysy aina tarvittaessa. Myös uusia ominaisuuksia tai integraatioita:)
Thanks.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET Translator 4.10.1