PDA

View Full Version: Sitemap Generator integraatio

vBET
14-11-09, 14:46
Voit yksinkertaisesti integroida vBET kanssa vBSEO Sitemap Generator (se on ilmainen) sisällyttää linkkejä kääntää sivua ja CMS osaksi muodostettu sivustokartta.

Jos sinulla on ollut tiedostot jo muokannut, lähetä alkuperäinen versio

Huomaa, että ohjeiden avulla voit lisätä osaksi sivustokartan linkkejä viestiketjut käännössivujen. Koska suorituskyky syystä näitä yhteyksiä ei käännetä - jäljelle jää vain lisätään kielikoodin. Google löytää todellisia sivu silti koska saat 301 redirect. Huomaa, että se ei ole paras lähestymistapa - Google haluaa olla lopullinen linkit sivukartta ei uudelleenohjaus, vaan pakottaa käännös tuhansia linkkejä kaikilla kielillä samalla voinut tappaa palvelin tai threated Google kuin hyökkäys (jos linkit eivät ole välimuistissa vielä).

Ensin täytyy löytää vbseo_sitemap_functions_vbseo.php tiedosto

Foorumin root -> vbseo_sitemap -> vbseo_sitemap_functions_vbseo.php

Avaa ja muokkaa sitä teksti-editointi ohjelma
On alusta Etsi tämä rivi:

global $vbulletin, $vbseo_vars, $vbseo_stat, $vboptions, $db, $forumcache, $bbuserinfo;

Ja laittaa sen jälkeen, tämä:

require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php'); $alanguages = array ('af','sq','ar','be','bg','ca','zh-CN','hr','cs','da','nl','pl','et','tl','fi','fr','gl','de','el', 'en','iw','hi','hu','is','id','ga','it','ja','ko','lv','lt','mk','ms','mt','no','fa','pt','ro','ru','sr','sk','sl','es','sw','sv','zh-TW','th','tr','uk','vi','cy','yi');

Huomautus: Poista oletuskieli CODE Alkaen alanguages
Myös jos olet poistaneet joitakin kieliä vaihtoehto paneelissa sinun on poistettava sen koodeja.

Ja Etsi tämä rivi:

vbseo_log_entry("[showthread] forum_id: $forumid, thread_id: $threadrow[threadid], total posts: $totalposts, pages: $totalpages, views: $threadrow[views] $prior");
integroimiseksi käännetty viestiketjut
ja jos käytät SEO linkit eli
/ Fi / titleput jälkeen:

if(!$archived) { $strlenhost = strlen($vbseo_vars['bburl']."/");
$currenturl = vbseo_url_thread($threadrow, 1, $archived);
$currenturl_before = substr($currenturl,0,$strlenhost);
$currenturl_after = "/".substr($currenturl,$strlenhost);
$lastpost =& $threadrow['lastpost'];
global $alanguages;
foreach($alanguages as $language) {
vbseo_add_url($currenturl_before.$language.$currenturl_after, $prior, $lastpost, $freq); } }

tai jos et käytä SEO linkit eli
osoite? kieli = fi:

if(!$archived) {
global $alanguages;
$currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, 1, $archived) . '&language=';
$vbseo_stat['t'] += sizeof($alanguages);
vbseo_add_url($currentthreadurl.$language, $prior, $lastpost, $freq);
}
}

Älä käytä molempia!

**** Tämä osa ratkaisua on vain vBulletin Publishing Suite käyttäjät ****

Sitten sinun täytyy löytää nämä kaksi riviä

$prior = vbseo_sm_priority($vboptions['vbseo_sm_priority_cmssec'], $relp2);

$prior = vbseo_sm_priority($vboptions['vbseo_sm_priority_cmsent'], $relp2);

ja jos käytät SEO linkit eli
/ Fi / title laittaa kun molemmat:

global $alanguages;
$strlenhost = strlen($vbseo_vars['bburl']."/");
$currenturl = vbseo_url_cms($drow);
$currenturl_before = substr($currenturl,0,$strlenhost);
$currenturl_after = "/".substr($currenturl,$strlenhost);
foreach($alanguages as $language) { $added_urls += vbseo_add_url($currenturl_before.$language.$currenturl_after, $prior, $drow['lastupdated'], $vboptions['vbseo_sm_freq_cms']); }

tai jos et käytä SEO linkit eli
osoite? kieli = fi, kun jokaiselle niistä:

global $alanguages;
$currentthreadurl = vbseo_url_cms($drow) . '?language=';
$added_urls += vbseo_add_url($currentthreadurl.$language, $prior, $drow['lastupdated'], $vboptions['vbseo_sm_freq_cms']); }

Älä käytä molempia (ja ilman SEO linkki)!

Loppu editointi ja nauttia siitä!
Onnea!

Kolbi
19-03-10, 15:47
Viimeinen vaihe on:

$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls(
En oikein ymmärrä.On tiedosto vbseo_sitemap.php alkuperäinen?Koska tästä: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-bug-reporting/503-vbseo-sitemap-does-not-work-anymore.html minun pitäisi muuttaa?

Kolbi
19-03-10, 16:59
Sivukartta Integraatio ei toimi minulle.

Se stopps luomalla sivukartta jälkeen tietyn ajan

Kolbi
19-03-10, 17:43
Olen aina saada Sisäinen Server Error jos yritän myös kielen vbseositemap.

Olen vain yrittänyt sitä yhdellä kielellä lisää:)

Alunperin saksalainen kuuluu ja yritin myös Englanti samoin, mutta ei toiminut. Getting Sisäinen Server Virhe luotaessa uutta sivukartta.

Saksaa ainoa kieli se toimii hyvin.

vBET
20-03-10, 04:39
Viimeinen vaihe on:

En oikein ymmärrä.On tiedosto vbseo_sitemap.php alkuperäinen?Koska tästä: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-bug-reporting/503-vbseo-sitemap-does-not-work-anymore.html minun pitäisi muuttaa?

Tämä ei ole viimeinen askel tämä on valinnainen juttu. Se kertoo, miten muokata koodia pitänyt sisällyttää myös muita kierre sivuja paitsi ensimmäinen. Huomaa, että jos sinulla on paljon virkoja lankaa niin se piippaa. Kerro meille mitä osaa et ymmärrä - me muuta kuvausta:)

Vain tiedoston sinun täytyy muuttaa on vbseo_sitemap_functions.php - kaikki muut ovat ennallaan. Linkin osoittaa noin on epävirallinen ratkaisu bug fix, joka annettiin ennen yhdistämistä tehtiin. Noudata vain ohjeita täällä:)

vBET
20-03-10, 04:42
Sivukartta Integraatio ei toimi minulle.

Se stopps luomalla sivukartta jälkeen tietyn ajan

Mikä on virheilmoitus? Luultavasti se vie kauemmin, että MySQL-yhteys on olemassa. Tässä tapauksessa sinun täytyy muokata MySQL-asetukset tukea sitä enää. Jos jotain muuta - antakaa meille joitakin yksityiskohtia:)

vBET
20-03-10, 04:46
Olen aina saada Sisäinen Server Error jos yritän myös kielen vbseositemap.

Olen vain yrittänyt sitä yhdellä kielellä lisää:)

Alunperin saksalainen kuuluu ja yritin myös Englanti samoin, mutta ei toiminut. Getting Sisäinen Server Virhe luotaessa uutta sivukartta.

Saksaa ainoa kieli se toimii hyvin.

Ilmoita minulle muuttunut osa tiedostosta - joitakin alkuperäisen koodin ympärille. Tarkistan se on OK:) Myös - mitä virheilmoitus sisältyy tukkien? Sisäinen virhe ei sano paljon ...

Kolbi
21-03-10, 20:27

if($vboptions['vbseo_sm_freq_tsmart'])
{
$dpassed = (time() - $threadrow['lastpost'])/86400;
if($dpassed<3)$freq = 'daily';
else if($dpassed<10)$freq = 'weekly';
else if($dpassed<100)$freq = 'monthly';
else $freq = 'yearly';
}else
$freq = $vboptions['vbseo_sm_freq_t'];

vbseo_log_entry("[showthread] forum_id: $forumid, thread_id: $threadrow[threadid], total posts: $totalposts, pages: $totalpages, views: $threadrow[views] $prior");
//additional code
$alanguages = array ('en');
if(!$archived) {
$currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, 1, $archived);
$vbseo_stat['t']++;
$enchancedthreadurl = substr($currentthreadurl,0,$strlenhost). $language."/".substr($currentthreadurl,$strlenhost);
vbseo_add_url($enchancedthreadurl, $prior, $threadrow['lastpost'], $freq);
}
}
//end additional code
for($p=1; $p<=$totalpages; $p++)
{
vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived),
vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived, true),
$prior,
$threadrow['lastpost'],
$freq
);

}

Että muutettu osa :) Näin ollen sisällyttää tämä :)

<?php
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');</b>

vBET
22-03-10, 08:18
Mikä versio sivukartta generaattori käytät?

Kolbi
22-03-10, 18:12
Käytän uusinta versiota. Se on versio 2.6 beta 1

vBET
23-03-10, 04:52
Testasimme sitä 2.6 beta 1 ja kun näen laitat koodin sopivaan paikkaan. Vielä yksi asia - Käytätkö myös vBSEO? Testasimme sitä vBSEO vain.

Tarkista myös tämä ratkaisu. Korvaa:

require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
mennessä:

require_once(dirname(__FILE__) . '/../includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');

Myös jos sinulla on tarkempia error log / sanoma olisi hyödyllistä:)

Kolbi
23-03-10, 20:39
Kyllä, olen käyttäen vBSEO samoin. Kai tämä ei ole ongelma.

Koska se alkaa luoda sivustokartan, mutta pysähtyy jonkin ajan kuluttua.

Luulenpa palvelin on ylikuormitettu luomaan tällaisen ison sivukartta. Joten olisi kiva, jos tekisitte tämän komentosarjan kevyempiä tai että se ei tarvitse niin paljon palvelin ressources luotaessa sivukartta.

Toivottavasti tiedät mitä halusin sanoa:)

Ehkä tämä on yksi ongelma: mysql.connect_timeout 60 sekuntia?!?

vBET
24-03-10, 07:13
Kyllä, olen käyttäen vBSEO samoin. Kai tämä ei ole ongelma.

Koska se alkaa luoda sivustokartan, mutta pysähtyy jonkin ajan kuluttua.

Luulenpa palvelin on ylikuormitettu luomaan tällaisen ison sivukartta. Joten olisi kiva, jos tekisitte tämän komentosarjan kevyempiä tai että se ei tarvitse niin paljon palvelin ressources luotaessa sivukartta.

Toivottavasti tiedät mitä halusin sanoa:)

Ehkä tämä on yksi ongelma: mysql.connect_timeout 60 sekuntia?!?

Aikakatkaisu - se on todennäköisesti ongelma. Mikä on normaali Sivukartta sukupolven ajan? Koko? ETC? ...

Jos PM minulle pääsy yksityiskohdat your forum ja FTP voin nähdä sen ja luultavasti ratkaista se paikka. Pyydämme myös harkita muuttaa Sivukartta Gnerator parametrit - erityisesti määrän URL yhden sivustokartan.

Kolbi
26-03-10, 17:17
Normaali muodostuminen kestää noin 45-50 sekuntia. Tällä hetkellä noin 11000 sivua sivustokartan (ilman kääntää sivua) asetukset Sivukartta hetkellä näet tämän: Max URL Sivustokarttatiedostojen 50 000 Delay Execution Jokaisen sivustokartta 0 sekuntia, mutta tämä arvo vaihtelee myös jo (eli käännetty sivujen mukana) ja se on tuonut mitään. Mitä tarvitset oikeudet kaikkien? Tai me voimme auttaa entistä enemmän tietoa?

vBET
26-03-10, 22:15
Voidakseen työskennellä paikassa minun Admin CP-yhteys (konfigurointiin tarkistaa / muuttaa ja sivukartta execution) ja FTP: tä (tarkistaminen / muuttaminen tiedostot).

Ilman mahdollisuutta pelata kentän, tällä hetkellä en näe mitään vihjeitä, jotka Voisin muuten kuin määrittämällä isompi aikakatkaisun arvo mysql yhteyden.

badawidollah
27-03-10, 17:05
hei

ei toimi
cant tehdä sivukartta.

Yhteensä käyttää ilmaiseksi jaettua puskureina välimuistissa
Mem: 1179648 969416 210232 0 0 0
- / + Puskurit / cache: 969416 210232
Swap: 0 0 0

Tämä on minun VPS muisti

ratkaistu default
: D

vBET
27-03-10, 17:20
hei

ei toimi
cant tehdä sivukartta.

Tämä on minun VPS muisti

ratkaistu default

Varmuuden vuoksi - on se ratkaistu vai ei juuri nyt? :)

badawidollah
27-03-10, 17:26
vbseo_log_entry ("[showthread] forum_id: $ forumid, thread_id: $ threadrow [threadid] Viestejä yhteensä: $ totalposts, sivut: $ totalpages, näkymät: $ threadrow [views] $ ennen");
/ / Lisäkoodi
$ Alanguages = array ('en');
if (! $ arkistoitu) {
$ Strlenhost = strlen ($ vbseo_vars ['bburl']."/");
$ Currentthreadurl = vbseo_url_thread ($ threadrow, 1, $ arkistoitu);
foreach ($ alanguages kuin $ kieli) {
$ Vbseo_stat ['t']++;
$ Enchancedthreadurl = substr ($ currentthreadurl, 0, $ strlenhost). $ Kieli ."/". substr ($ currentthreadurl, $ strlenhost);
vbseo_add_url ($ enchancedthreadurl, $ ennen, $ threadrow ['lastpost'], $ freq);
}
}
/ / Loppuun lisäkoodi

for ($ p = 1; $ p <= $ totalpages; $ p + +)

ei toimi luoda addon sivukartta

vBET
27-03-10, 17:35
ei toimi luoda addon sivukartta

Jos PM minulle käyttöoikeustiedot sinun Admin CP ja FTP aion tarkistaa sen ja työstää sitä:)

badawidollah
27-03-10, 17:36
työskentelevät nyt luoda sivukartta

kaikki täällä

http://www.nusantaraku.org/forum/vbseo_sitemap/data/sitemap_index.xml.gz
mutta vBSEO joukkue sanoi sen pitkän
ja voi ladata täältä

Foorumin NusantaraKu Malesia - Indonesia (http://www.nusantaraku.org/forum/sitemap_index.xml.gz)

mutta kallistus nyt asennuksen jälkeen vBET
mitä tehdä?

badawidollah
27-03-10, 17:44
unohda se edellä

Toivon ylimääräisiä / vbseo_sitemap / data URL
sivustokarttani voi indeksoida nopeasti liian

kiitos

vBET
27-03-10, 19:00
työskentelevät nyt luoda sivukartta

kaikki täällä

http://www.nusantaraku.org/forum/vbseo_sitemap/data/sitemap_index.xml.gz
mutta vBSEO joukkue sanoi sen pitkän
ja voi ladata täältä

Foorumin NusantaraKu Malesia - Indonesia (http://www.nusantaraku.org/forum/sitemap_index.xml.gz)

mutta kallistus nyt asennuksen jälkeen vBET
mitä tehdä?

Sinulla on rikki. Htaccess sääntöjä. Varmista, että sivustokartan sääntö on ennen vBET sääntöjä.

badawidollah
29-03-10, 08:54

<priority> 0,5404 </ priority>
<lastmod> 2010-03-29T03: 23:59 +00:00 </ lastmod>
<changefreq> kuukausittain </ changefreq>
</ Url>
-
<url>
-

<priority> 0,5404 </ priority>
<lastmod> 2010-03-29T03: 23:59 +00:00 </ lastmod>
<changefreq> kuukausittain </ changefreq>
</ Url>

kierre ei kääntää sisään Sivukartta

tulisi näin

Voisiko se?

vBET
29-03-10, 14:50
kierre ei kääntää sisään Sivukartta

tulisi näin

Voisiko se?

Ensinnäkin tee valinta minkä tyyppinen linkkejä haluat käyttää - SEO tai kieli =. Sinä integroitu sitä kuin SEO linkit ja pyytää langauge = tyyppi. Jos käytät kieltä parametria Linkkien sitten Ole hyvä ja muuta integraatio - olet tehnyt sen väärin. Kuvaus selvästi antaa vihjeitä Booth linkkien tyypit.

Tietoja URL käännöstä - jota meillä jo ulkomuistista - suorituskykyä syystä Emme käännä URL-osoitteita sivustokartassa juuri nyt ja luultavasti ei tulevaisuudessa.

badawidollah
30-03-10, 15:52
suorituskyky on tärkeää
ja SEO tärkeämpi

kiitos

meto
03-04-10, 21:51
Sinulla on rikki. Htaccess sääntöjä. Varmista, että sivustokartan sääntö on ennen vBET sääntöjä.
Olen samaa asiaa, jos otan viimeisen sääntö sitten sivustokarttani päästä ohjataan pääsivulle.

Tarkasti - Minulla oli kommentoida pois tätä:

# RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
# RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
# RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}! ^ (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | Kuvat) /
# RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

tehdä sivukartta työtä (eikä ohjataan etusivulle). Mutta kun katsoin vbenterprisetranslator_seo.php sisältöä se saumat että se vain ohjaa korjata (FE / fi /) linkkejä.

vBET
03-04-10, 22:53
Olen samaa asiaa, jos otan viimeisen sääntö sitten sivustokarttani päästä ohjataan pääsivulle.

Tarkasti - Minulla oli kommentoida pois tätä:

tehdä sivukartta työtä (eikä ohjataan etusivulle). Mutta kun katsoin vbenterprisetranslator_seo.php sisältöä se saumat että se vain ohjaa korjata (FE / fi /) linkkejä.

Ole hyvä vain liikkua Sivukartta säännön ennen vBET sääntöjä. Poistamalla vBET sääntöjä olet vaarassa sopimatonta työtä, vaikka ei nyt sitten ehkä tulevissa versioissa. vBET oli testattu kokoonpanon kanssa. htaccess sääntöjen annoimme.

vBET
08-04-10, 14:09
Integraatio koodi on optimoitu uudelleen. Katso ensimmäinen viesti uusille koodia.

bhanuprasad1981
19-04-10, 07:59
hello,
Olen poistanut käännös joillakin foorumeilla jotka paikallistalouteemme kaverit jotka käyttävät Englanti vain, mutta mielestäni sitemap on luotu muilla kielillä liian Kuinka estän muita kielen luominen tietyille foorumeilla?

vBET
20-04-10, 02:08
hello,
Olen poistanut käännös joillakin foorumeilla jotka paikallistalouteemme kaverit jotka käyttävät Englanti vain, mutta mielestäni sitemap on luotu muilla kielillä liian Kuinka estän muita kielen luominen tietyille foorumeilla?

Yritä tätä (ei testattu):
Laita vBET lisää integraatio-koodin sisällä jos lohko:

$ignoredForums = array('FORUM_ID', 'FORUM_ID');
if (!in_array($threadrow['forumid'] , $ignoredForums)) {
HERE vBET ADDITIONAL INTEGRATION CODE
}

Tietenkin laittaa huomiotta Foorumin tunnukset siellä:)

Kerro meille Auttoiko se.

magmf
09-05-10, 23:02
miten voimme luoda sivustokartan URL-osoitteet blogit ja CMS?

vBET
10-05-10, 21:09
miten voimme luoda sivustokartan URL-osoitteet blogit ja CMS?

Todellinen integraatio ratkaisu tukee vain kierteet linkkejä. Voimme etsiä ratkaisuja tukemaan kääntämistä blogit ja CMS linkit jos ne tukevat Sitemap Generator.

magmf
10-05-10, 21:12
Sivukartta 2.6 Beta 2

tuki blogit ja CMS Voitko katsomaan?

vBET
11-05-10, 19:54
Sivukartta 2.6 Beta 2

tuki blogit ja CMS Voitko katsomaan?

OK - tulemme katsomaan. Meillä on juuri nyt hieman enemmän asioita, koska työntekijä etsivät. Tiimimme kasvaa pian (luultavasti viimeinen viikko tässä kuussa). Siksi, että me huolehdimme tästä integraation kysymys ei immediatelly - Toivottavasti se on ok sinulle:) On jo TODO lista:)

magmf
11-05-10, 22:36
Hei vBET Loin komentotulkkiskripti ja juosten 100% minun laatikko

#!/bin/bash

for i in af sq ar be bg ca zh-CN hr cs da nl en pl pt et tl fi fr gl de el iw hi hu is id ga it ja ko lv lt mk ms mt no fa ro ru sr sk sl es sw sv zh-TW th tr uk vi cy yi
do
zcat sitemap_index.xml.gz |sed "s/<loc>http:\/\/under-linux.org\/sitemap/<loc>http:\/\/under-linux.org\/sitemap$i/" > sitemap"$i"_index.xml
dos2unix sitemap"$i"_index.xml
gzip -f sitemap"$i"_index.xml
count=1
for k in `ls -la sitemap_*.xml.gz | grep -v index | awk {'print $8'}`
do
zcat sitemap_"$count".xml.gz | sed "s/<loc>http:\/\/under-linux.org\//<loc>http:\/\/under-linux.org\/$i\//" > sitemap"$i"_"$count".xml
dos2unix sitemap"$i"_"$count".xml
gzip -f sitemap"$i"_"$count".xml

count=`expr $count + 1`
done
done

sinun tarvitsee vain poistaa mitä kieliä et halua mukaisesti muuttaa ja-linux.org sivustoosi osoitteeseen. Tässä tapauksessa olen käynnissä foorumini juureen.

Tämä tekee prosessista nopeammin eikä käytä tuottaa PHP muistiongelmia

Tallenna tämä käsikirjoituksen vbseo_sitemap / datahakemiston kuin convert.sh
chmod + x convert.sh
juosta käyttää
. / Convert.sh

ja kuin voit käyttää sitemaplanguage_index.xml.gz sivustokartan muutos "kieli" Sillä en, es tai toisella kielellä:)

Kerrothan, jos tarvitset muita selityksiä.

Lisäksi tarvitset lisätä tämän komentosarjan järjestelmä crontab jälkeen aika vBSEO sivukartta crontab kulkee.

Thanks,

wowglider.de
19-06-10, 14:00
Yritti seurata ohjeita ja Readme, mutta koska huono Englanti mitä löysin jotain on tietysti väärin, joten olen muokannut minun vbseo_sitemap_functions.php väärin.Auttakaa minua oikein muuttaa tiedoston...

{
else $freq = 'yearly';
}else

//additional code
$alanguages = array ('af','sq','ar','be','bg','ca','zh-CN','hr','cs','da','nl','en','pl','et','tl','fi','fr','gl','el','iw','hi','hu','is','id','ga','it','ja','ko','lv','lt','mk','ms','mt','no','fa','pt','ro','ru','sr','sk','sl','es','sw','sv','zh-TW','th','tr','uk','vi','cy','yi');
if(!$archived) {
$currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived);
$currentthreadurl_before = substr($currentthreadurl,0,$strlenhost);
$currentthreadurl_after = "/".substr($currentthreadurl,$strlenhost);
$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls($alanguages);
vbseo_add_url($currentthreadurl_before.$language.$currentthreadurl_after, $prior, $lastpost, $freq);
}
}
//end additional code

{
$prior,
$threadrow['lastpost'],
$freq
);

}

if($showpost)
{

...

Tämä on virhe, joka syntyy, kun Google avonainen minun Sitemap.xml: StatusDetailsUngültige URLDies ei ole kelvollinen URL-osoite. Korjata URL-osoite ja lähetä tiedot uudelleen.URL: http://array vanhemman päivä: urlTag: locProblem määritetään: 19.06.2010Danke!

wowglider.de
19-06-10, 14:27
Koko tiedosto: Lataa vbseo_sitemap_functions.php alkaen Sendspace.com - lähettää suuria tiedostoja helposti (http://www.sendspace.com/file/5aq9kk)

wowglider.de
19-06-10, 16:43
Onko mahdollista saada mitään apua? Google ei voi noutaa Omat sivustokartat!

wowglider.de
19-06-10, 22:20
Oi, kuinka voin saada "kieli: English Lisää kieli"

vBET
20-06-10, 01:51
Yritti seurata ohjeita ja Readme, mutta koska huono Englanti mitä löysin jotain on tietysti väärin, joten olen muokannut minun vbseo_sitemap_functions.php väärin.Auttakaa minua oikein muuttaa tiedoston...

{
else $freq = 'yearly';
}else

//additional code
$alanguages = array ('af','sq','ar','be','bg','ca','zh-CN','hr','cs','da','nl','en','pl','et','tl','fi','fr','gl','el','iw','hi','hu','is','id','ga','it','ja','ko','lv','lt','mk','ms','mt','no','fa','pt','ro','ru','sr','sk','sl','es','sw','sv','zh-TW','th','tr','uk','vi','cy','yi');
if(!$archived) {
$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls($alanguages);
vbseo_add_url($currentthreadurl_before.$language.$currentthreadurl_after, $prior, $lastpost, $freq);
}
}
//end additional code

{
$prior,
$threadrow['lastpost'],
$freq
);

}

if($showpost)
{

...

Tämä on virhe, joka syntyy, kun Google avonainen minun Sitemap.xml: StatusDetailsUngültige URLDies ei ole kelvollinen URL-osoite. Korjata URL-osoite ja lähetä tiedot uudelleen.URL: http://array vanhemman päivä: urlTag: locProblem määritetään: 19.06.2010Danke!

Huomaa, että readme.html ei Sitemap Generator kuvausta mukana. Integraatio ohjeet Sitemap Generator tässä:

Mielestäni olette koodi kuvattu siellä, mutta olet väärässä. Ole hyvä ja kumoa muutokset ja kopioi meidän koodi ensin. Sitten tarkista se toimi. Ja sen jälkeen jos haluat tehdä vapaaehtoinen muuttaminen kuvattu lopussa ensimmäinen viesti. Ja varmista teet sen oikein. Nyt se on väärin. Mukaan vapaaehtoinen muutos askel - sinun täytyy laittaa meidän koodi muualla (ennen kuvattu viiva) ja sen jälkeen tehdä pieni muutos. Nyt juuri muuttanut yksi koodirivi ole kuin se oli kuvattu.

Myös - jos Google ei voi noutaa sivustokarttoihisi ollenkaan niin varmista, että olet asianmukaisesti määrittänyt. Htaccess-tiedoston. Tarkista integraatio ohjeet jälleen - sitemap sääntö on asetettava ennen vBET sääntöjä. Jos et ole varma siitä - kiitos vain post täällä koko teidän. Htaccess-tiedoston ja Varmistamme sitä:)

Huomaa, että en tiedä mitä tarkoitat teidän viimeinen kommentti viime post täällä. Kuvaile sitä enemmän, jos sillä on merkitystä:)

PS.
Kun ratkaisemme ongelmasi tätä säiettä fuusioidaan Sitemap Generator integraatio säiettä. Se pysyy täällä nyt vain tehdä sinusta helpompi löytää se paikka, jossa voit odottaa sitä, mutta meillä on jo kierre Sitemap Generator yhdentymiseen liittyviä kysymyksiä.

wowglider.de
20-06-10, 14:17
On todella vaikea ymmärtää, Englanti ei ole minun äidinkieli. Ja valitettavasti hänen Englanti ei ole paras. Annan heille alkuperäisen tiedoston, on mahdollista, että ne korvaavat asiaa asioita? kiitos

edit:
lataaminen teidän foorumi ei toimi!
PHP | <? Php /****************** - Anonymous - ZzhbFuTT - Pastebin.com (http://pastebin.com/ZzhbFuTT)

vBET
20-06-10, 14:53
Annoit meille alkuperäisen sivukartta generaattori tiedosto - Emme tarvitse tätä.

Jos Google ei voi ladata sivustokarttaa generaattori tiedostoja, ne todennäköisesti se tarkoittaa, että olet väärässä. Htaccess-tiedoston. Antakaa meille se sisältöä tarkistaa. Voit vain liittää sen jälkeisessä koodissa BBCode tai vain liitä se postitse.

Tietoja integrointi sivukartta generaattori. Ymmärrän, että sinulla on vaikeuksia ymmärtää Englanti ja Google käännökset eivät ole aina täydellisiä. Ole hyvä vain kesanto integraatio ohjeita ilman meidän koodia muuttamalla. Se tarkoittaa - juuri liitä koodi joka annoimme kuvattu paikassa. Ei enempää. Sinulla oli koodin sopivaan paikkaan, mutta se ei ollut meidän integraatio koodia - se oli muuttunut. Älä ole tehnyt muutoksia. Laita meidän integraatio koodin sopivaan paikkaan - olet juuri kuvattu, mihin se. Myös muistathan poistaa koodin oman kielen kielet array.

Ole hyvä kesanto ohjeet ja jos sinulla on joitakin askel - kerro mitkä askel integraation et ymmärrä - me kuvailemaan sitä tarkasti:)

Huomaa, että tarjoamme myös maksettu integraatio palvelua $ 30 - tällöin teemme kaiken puolestasi palvelimella. Mutta ... Meidän foorumi online-tuki on ilmainen ja sivukartta generaattori integraatio:
1. Ei ole välttämätöntä
2. On todella helppoa - vain aloittaa alusta ja mennä askel askeleelta.

Joten sinun kannattaa hoitaa tämän itse ja tarjota vastauksia kaikkiin kysymyksiin. Jos et ymmärrä joitakin osa integraatio ohjeet - ota kohta sitä ja kerrotaan teille:)
Älä et ymmärrä, mihin meidän integraatio koodin?
Älä et ymmärrä mikä koodi liittää?
Älä et ymmärrä, että sinun täytyy liittää se tarkalleen ja ei tehnyt mitään muutoksia meidän integraatio koodin?
Kuvaile, mitä on oikeastaan syy ongelmaasi. Mitä pitää sinua tekemään tämän integraatio?

Odotamme teidän. Htaccess sisältöä ja kysymyksiä, jos sinulla on vielä:)

wowglider.de
20-06-10, 15:03
Google ladata sivustokartat, thats ole ongelma, ongelma on i dont osata muokata. PHP koska olin tehnyt sitä kuin ymmärrän luettuani teidän "Tutorial".

Tarvitsee vain työ. PHP ja kaikki on hyvin.

Sain sen nyt toimimaan, mutta se tapa lisätä lanka sivuja, viimeinen askel, jolla i dont ymmärtää, thats miten se näyttää nyt:

edit:
myös koodi juttu ei toimi, koska sen liian pitkä: http://pastebin.com/bfrF78E7

vBET
20-06-10, 17:04
OK niin. Nyt kun olet vahvistanut sen ensimmäisillä sivuilla voit tehdä sen toimimaan kaikkia sivuja 2 vaiheet:
1. Poista tämä lisäkoodi johon olet lisännyt ja laittaa sen vain 2-koodi riviä alle - sisällä lähimpään for silmukka. Alussa tämän silmukan. Niin kuin se on kuvattu käsin juuri ennen tätä linjaa (joka on nyt ensimmäistä riviä koodia silmukka ja voit laittaa meidän koodi ennen sitä):

2. Kun teet ensimmäisen osan jälkeen meidän lisäkoodi muuttaa:

$currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, 1, $archived) . '&amp;language=';
Tätä:

$currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived) . '&amp;language=';
Joten periaatteessa vaihdat vain 1 dollaria p - aivan kuten kuvattu käsin:)

Vahvista Auttoiko se ja pyytää lisätietoja, jos tarvitset silti meidän neuvoja - me auttaa mielellään:)

wowglider.de
21-06-10, 23:54
Sinun Englanti on kauhea, sanot asiat mutta merkitys on muut. Löysin ratkaisun katsomalla muut ketjut, mutta kiitos avusta.

Ehkä voisin auttaa muita:

//additional code
if(!$archived) {
}
}
//end additional code

{
$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls( //this was already in there!

Ja toinen juttu, koska olen lisännyt Addon sivustokarttani Luoja tapana luoda urllist.txt! -> Text Format Tiedoston urllist.txt (0.00Kb)

wowglider.de
22-06-10, 14:13
tämä koodi nyt kunnossa?

vBET
22-06-10, 22:20
Ehkä voisin auttaa muita:

//additional code
if(!$archived) {
}
}
//end additional code

{
$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls( //this was already in there!

Ja toinen juttu, koska olen lisännyt Addon sivustokarttani Luoja tapana luoda urllist.txt! -> Text Format Tiedoston urllist.txt (0.00Kb)

Koodi on silti väärin. Korjaa se ja vahvista Onko sinulla vielä ongelma txt-muodossa. Katso korjattu koodi alla

{
//additional code
if(!$archived) {
}
}
//end additional code
$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls( //this was already in there! - That is why we wrote to put our code BEFORE this line

wowglider.de
22-06-10, 23:39
Kiitoksia paljon! Se toimii nyt ilmeisesti! Valmis koodi pitäisi lähettää vain tätä säiettä: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/de/vbet4-integration-other-plugins/415-sitemap-generator-integration.html

wowglider.de
23-06-10, 14:13
sen vieläkään ei toimi oikein:
Joskus tämä tapahtuu:
<url>
<loc> http://wow.glider-forum.de/hardware/19912-mich-beraten-% 5Bneuer-pc% 5D-3.html </ loc>
<priority> 1216154741 </ priority>
<lastmod> </ lastmod>
<changefreq> päivittäin </ changefreq>
</ Url>

Voit etsiä itsellesi täältä
http://wow.glider-forum.de/sitemap_index.xml.gz

Tässäpä vbseo_sitemap_functions:
PHP | <? Php /****************** - Anonymous - 7U8a6kXp - Pastebin.com (http://pastebin.com/7U8a6kXp)

kuvat:
ImageShack Album - 2 kuvaa (http://img690.imageshack.us/gal.php?g=eror1e.jpg)

vBET
23-06-10, 17:37
sen vieläkään ei toimi oikein:
Joskus tämä tapahtuu:
<url>
<loc> http://wow.glider-forum.de/hardware/19912-mich-beraten-% 5Bneuer-pc% 5D-3.html </ loc>
<priority> 1216154741 </ priority>
<lastmod> </ lastmod>
<changefreq> päivittäin </ changefreq>
</ Url>

Voit etsiä itsellesi täältä
http://wow.glider-forum.de/sitemap_index.xml.gz

Tässäpä vbseo_sitemap_functions:
PHP | <? Php /****************** - Anonymous - 7U8a6kXp - Pastebin.com (http://pastebin.com/7U8a6kXp)

kuvat:
ImageShack Album - 2 kuvaa (http://img690.imageshack.us/gal.php?g=eror1e.jpg)

Mukaan koodia ei pitäisi olla meidän vikamme. Olemme juuri käytä prioriteetti lasketaan vBSEO, etenkin sen, että tapahdu linkkiä, ilman meidän ylimääräisiä kielikoodin. Kommentoikaa myös integraatio-koodi ja todentaa se on OK ilman sitä. Se ei-niin pyydä vBSEO tiimin tukea. Jos se on OK ilman meidän integraatio koodia, ota PM käyttöoikeustiedot sinun Admin CP ja FTP - me tarkistamme sen palvelimelle ja työn ratkaisu:)

wowglider.de
23-06-10, 23:59
Tämä foorumi on yli 2,5 vuotta vanha, siellä oli aina VB + vBSEO + SIVUKARTTA asennettu, ei ole koskaan ollut mitään ongelmia.

Lisäksi siellä ei ole vain Priory ongelma, joskus myös päivämäärä, url ja muut, mutta eivät kaikki URL, vain osa.

Yritän nyt korjata sen läpi VB huolto korjata kierteet ja tai tehtävään sairas katso jos se auttaa.

wowglider.de
24-06-10, 00:24
Ongelmana edelleen siellä!

Mitä tarkalleen tarvitset?

vBET
24-06-10, 09:26
PM minulle pääsy details for Admin CP ja FTP. Et vahvistanut sait kommentoida koodin ja tarkistaa se toimii hyvin ilman tätä. Se, että se toimi vuosikausia merkitse mitään - olet tehnyt muutoksia tiedostoon ja voisit mursi muu osa koodia vahingossa / onnettomuus. Vahvistakaa, että se toimii hienosti meidän koodi kommentoi ennen lähettämistä meille käyttöoikeustiedot.

vBET
24-06-10, 15:51
OK - Sain PM että se toimii nyt. Yhdistä tätä säiettä kanssa yksi noin Sitemap Generator integraatio

Cuti Malaysia
04-12-10, 12:17
Olen jo laittaa koodin SEO linkit ....

$ Ennen = vbseo_sm_priority ($ vboptions ['vbseo_sm_priority_rt'], $ relp);

if ($ vboptions ['vbseo_sm_freq_tsmart'])
{
$ Dpassed = (aika () - $ threadrow ['lastpost']) / 86400;
if ($ dpassed <3) $ FREQ = "päivittäin";
if ($ dpassed <10) $ FREQ = "viikoittain";
if ($ dpassed <100) $ FREQ = "kuukausittain";
muuta $ FREQ = vuosikohtaiset;
} Else
$ FREQ = $ vboptions ['vbseo_sm_freq_t'];

vbseo_log_entry ("[showthread] forum_id: $ forumid, thread_id: $ threadrow [threadid] Viestejä yhteensä: $ totalposts, sivut: $ totalpages, näkymät: $ threadrow [views] $ ennen");
/ / Lisäkoodi
$ Alanguages = array
if (! $ arkistoitu) {
$ Strlenhost = strlen ($ vbseo_vars ['bburl']."/");
$ Currentthreadurl = vbseo_url_thread ($ threadrow, 1, $ arkistoitu);
$ Currentthreadurl_before = substr ($ currentthreadurl, 0, $ strlenhost);
$ Currentthreadurl_after = "/". Substr ($ currentthreadurl, $ strlenhost);
$ Lastpost = & $ threadrow ['lastpost'];
$ Vbseo_stat ['t'] + = sizeof ($ alanguages);
foreach ($ alanguages kuin $ kieli) {
vbseo_add_url ($ currentthreadurl_before. $ kielellä. $ currentthreadurl_after, $ ennen, $ lastpost, $ freq);
}
}
/ / Loppuun lisäkoodi
for ($ p = 1; $ p <= $ totalpages; $ p + +)
{
$ Vbseo_stat [$ arkistoidaan? 'At': 't'] + = vbseo_add_2urls (
vbseo_url_thread ($ threadrow, $ p, $ arkistoitu)
vbseo_url_thread ($ threadrow, $ p, $ arkistoida, true)
$ Ennen,
$ Threadrow ['lastpost'],
$ Freq
);

}

if ($ showpost)
{

$ Getposts = $ db-> query ("
SELECT p.dateline, p.postid, p.threadid
FROM ". TABLE_PREFIX." Post P
MISSÄ p.threadid = $ threadrow [threadid]
Ja näkyviä = 1
ORDER BY p.dateline
");

$ Pcount = 0;
while ($ postrow = $ db-> fetch_array ($ getposts))
{
$ Pcount + +;
vbseo_log_entry ("[showpost] forum_id: $ forumid, thread_id: $ postrow [threadid], post_id: $ postrow [postid]");
$ Relp = $ relp * 0.8 + $ pcount / ($ threadrow ['replycount'] +1) * 0,2;
$ Relp *= vbseo_apply_custom_priority ("forum", $ threadrow ['forumid']);
$ Prior2 = vbseo_sm_priority ($ vboptions ['vbseo_sm_priority_rp'], $ relp);
$ Vbseo_stat ['p'] + = vbseo_add_2urls (
vbseo_url_post ($ threadrow, $ postrow, $ pcount),
vbseo_url_post ($ threadrow, $ postrow, $ pcount, true)
$ Prior2,
$ Postrow ['DATELINE'],
$ Vboptions ['vbseo_sm_freq_p "]
);
}
$ Db-> free_result ($ getposts);
}
}
$ Db-> free_result ($ getthreads);
$ Vbseo_progress ['Vaihe3'] = 0;
}
vbseo_inc_progress ();
}

toiminto vbseo_sitemap_polls ($ käynnissä)
{
maailmanlaajuinen $ db, $ vboptions, $ vbseo_vars;

if (vbseo_check_progress ($ edistys)) return;
$ Added_urls = 0;
vbseo_log_entry ("[kohdassa Start] gallupit", true);

$ S = $ db-> query_first ("
SELECT
max (äänestäjiä) niin maxre, min (äänestäjiä) niin minre, avg (äänestäjiä) niin avgre
FROM ". TABLE_PREFIX." Poll
");
foreach ($ vbseo_vars ['forumslist "] kuin $ forumid)
{
$ Getthreads = $ db-> query ("
SELECT *
FROM ". TABLE_PREFIX." Kierre AS kierre
MISSÄ forumid = $ forumid
Ja näkyviä = 1
JA pollid> 0
");

while ($ threadrow = $ db-> fetch_array ($ getthreads))
{
$ Getpoll = $ db-> query_first ("
SELECT *
FROM ". TABLE_PREFIX." Poll
MISSÄ pollid = ". $ Threadrow ['pollid']."
");
if (! $ getpoll)
jatkaa;

vbseo_log_entry ("[Äänestys] forum_id: $ forumid, thread_id: $ threadrow [threadid], pollid: $ threadrow [pollid]");

$ Added_urls + +;

$ Relp2 = vbseo_math_avg_weight ($ getpoll ['äänestäjien], $ s [' minre '], $ s [' maxre '], $ s [' avgre ']);
$ Relp2 *= vbseo_apply_custom_priority ("forum", $ threadrow ['forumid']);
$ Ennen = vbseo_sm_priority ($ vboptions ['vbseo_sm_priority_rpoll'], $ relp2);
$ Added_urls + = vbseo_add_2urls (
vbseo_url_poll ($ threadrow, $ getpoll),
vbseo_url_poll ($ threadrow, $ getpoll, true)
$ Ennen,
$ Getpoll ['DATELINE'],
$ Vboptions ['vbseo_sm_freq_poll "]
);

}
$ Db-> free_result ($ getthreads);
}
vbseo_inc_progress ();
palauttaa $ added_urls;
}

toiminto vbseo_sitemap_blogs ($ käynnissä)
{
maailmanlaajuinen $ db, $ vboptions, $ vbseo_vars;

if (vbseo_check_progress ($ edistys)) return;

if (! vbseo_dbtbl_exists ('blogi'))
return 0;

vbseo_log_entry ("[kohdassa Start] blogeja", true);
vbseo_add_url (VBSEO_ON? vbseo_any_url ($ vbseo_vars ['bburl'].'/ blogissa. ". VBSEO_PHP_EXT): $ vbseo_vars [' bburl'].'/ blogissa.". VBSEO_PHP_EXT, 1.0);
$ Added_urls = 0;

joten olen vielä confius, josta minun on laittaa tämä koodi $ vbseo_stat [$ arkistoidaan? 'at': 't'] + = vbseo_add_2urls (??

Edelleen jos on voin löytää ohjeita lisäkoodi sinun täytyy vaihtaa 1 to $ p?

vBET
07-12-10, 18:22
Olen jo laittaa koodin SEO linkit ....

joten olen vielä confius, josta minun on laittaa tämä koodi $ vbseo_stat [$ arkistoidaan? 'at': 't'] + = vbseo_add_2urls (??

Edelleen jos on voin löytää ohjeita lisäkoodi sinun täytyy vaihtaa 1 to $ p?

Laitat sen minnekään! Ei ole mitään ohjeita laittaa sitä mistään! Se on jo vBSEO. Lue ohjeet vielä kerran huolellisesti.

PS.
Muutin juuri siellä maailman "tämä" ja "meidän" mitätön sekaannuksia.

Cuti Malaysia
08-12-10, 19:15

$prior = vbseo_sm_priority($vboptions['vbseo_sm_priority_rt'], $relp);

{
else $freq = 'yearly';
}else

//additional code
$alanguages = array ('af','sq','ar','be','bg','ca','zh-CN','hr','cs','da','nl','en','pl','et','tl','fi','fr','gl','de','el','iw','hi','hu','is','id','ga','it','ja','ko','lv','lt','mk','ms','mt','no','fa','pt','ro','ru','sr','sk','sl','es','sw','sv','zh-TW','th','tr','uk','vi','cy','yi');
if(!$archived) {
$currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, 1, $archived);
}
}
//end additional code
{
$prior,
$threadrow['lastpost'],
$freq
);

}

if($showpost)
{

$getposts = $db->query("
SELECT p.dateline,p.postid,p.threadid
FROM " . TABLE_PREFIX . "post AS p
WHERE p.threadid = $threadrow[threadid]
AND visible = 1
ORDER BY p.dateline
");

$pcount = 0;
while ($postrow = $db->fetch_array($getposts))
{
$pcount++;
vbseo_log_entry("[showpost] forum_id: $forumid, thread_id: $postrow[threadid], post_id: $postrow[postid]");
$relp = $relp*0.8+$pcount/($threadrow['replycount']+1)*0.2;
$relp*= vbseo_apply_custom_priority('forum', $threadrow['forumid']);
$prior2 = vbseo_sm_priority($vboptions['vbseo_sm_priority_rp'], $relp);
$vbseo_stat['p'] += vbseo_add_2urls(
vbseo_url_post($threadrow, $postrow, $pcount),
vbseo_url_post($threadrow, $postrow, $pcount, true),
$prior2,
$postrow['dateline'],
$vboptions['vbseo_sm_freq_p']
);
}
$db->free_result($getposts);
}
}
$db->free_result($getthreads);
$vbseo_progress['step3'] = 0;
}
vbseo_inc_progress();
}

function vbseo_sitemap_polls($progress)
{
global $db, $vboptions, $vbseo_vars;

if(vbseo_check_progress($progress)) return;
$added_urls = 0;
vbseo_log_entry("[SECTION START] polls", true);

$st = $db->query_first("
SELECT
max(voters) as maxre,min(voters) as minre,avg(voters) as avgre
FROM " . TABLE_PREFIX . "poll
");
foreach($vbseo_vars['forumslist'] as $forumid)
{
$getthreads = $db->query("
SELECT *
FROM " . TABLE_PREFIX . "thread AS thread
WHERE forumid = $forumid
AND visible = 1
AND pollid > 0
");

while ($threadrow = $db->fetch_array($getthreads))
{
$getpoll = $db->query_first("
SELECT *
FROM " . TABLE_PREFIX . "poll
WHERE pollid = ".$threadrow['pollid']."
");
if(!$getpoll)
continue;

vbseo_log_entry("[poll] forum_id: $forumid, thread_id: $threadrow[threadid], pollid: $threadrow[pollid]");

$added_urls++;

$relp2 = vbseo_math_avg_weight($getpoll['voters'], $st['minre'], $st['maxre'], $st['avgre']);
$relp2*= vbseo_apply_custom_priority('forum', $threadrow['forumid']);
$prior = vbseo_sm_priority($vboptions['vbseo_sm_priority_rpoll'], $relp2);
$added_urls += vbseo_add_2urls(
vbseo_url_poll($threadrow, $getpoll),
vbseo_url_poll($threadrow, $getpoll, true),
$prior,
$getpoll['dateline'],
$vboptions['vbseo_sm_freq_poll']
);

}
$db->free_result($getthreads);
}
vbseo_inc_progress();
return $added_urls;
}

function vbseo_sitemap_blogs($progress)
{
global $db, $vboptions, $vbseo_vars;

if(vbseo_check_progress($progress)) return;

if(!vbseo_dbtbl_exists('blog'))
return 0;

vbseo_log_entry("[SECTION START] blogs", true);
vbseo_add_url(VBSEO_ON ? vbseo_any_url($vbseo_vars['bburl'].'/blog.'.VBSEO_PHP_EXT) : $vbseo_vars['bburl'].'/blog.'.VBSEO_PHP_EXT, 1.0);
$added_urls = 0;

Käytä helppo expalanation ymmärtää. En sujuvasti Englanti. Onko se oikea koodi laitoin? Oikea vai ei?

jossa tämän koodin? Auttakaa minua alkuun tämän koodin tulee ylittää niin, että helppo minua jäljittää

Lopuksi, myös meidän lisäkoodi sinun täytyy vaihtaa 1 $ s.. En ole sellaiset, antakaa esimerkki ...

vBET
09-12-10, 19:11
Käytä helppo expalanation ymmärtää. En sujuvasti Englanti. Onko se oikea koodi laitoin? Oikea vai ei?

jossa tämän koodin? Auttakaa minua alkuun tämän koodin tulee ylittää niin, että helppo minua jäljittää

Lopuksi, myös meidän lisäkoodi sinun täytyy vaihtaa 1 $ s.. En ole sellaiset, antakaa esimerkki ...

Ok niin - aion kuvata se Toisin sanoen - toivottavasti se auttaa:)

Joten - todellinen koodi näyttää OK - paras tapa tarkistaa se on ajaa se.

Lisätoimet eivät ole tarpeen - todellinen ratkaisu lisää linkkejä ketjut käännetty sivujen sivukartta. Lisävaiheita avulla voit myös mainoksen siellä linkkejä muille sivuille säikeitä - jos kierre on tarpeeksi suuri on muille sivuille (2., 3. ...).

Joten jos haluat tehdä tätä muutosta. Sitten sinun täytyy poistaa MEIDÄN lisäkoodi (jota sinä lisätty) paikasta missä olet nyt ja laita se toiseen paikkaan. Muu paikka on ennen:

Ja näinhän meille opiksi tarkoittaa - panemme koodi ennen vBSEO koodi alla (eikä sijainnilla meidän koodi in your tiedosto).

Ja viimeinen osa kertoo selvästi, että meidän koodi (koodin lisätty) sinun täytyy löytää tämä 1 (numero yksi - jota käytetään vain kerran meidän koodi, joten se on erittäin helppo) antaa sinulle enemmän precised ohje:

$currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, 1, $archived) . '&amp;language=';
Täällä on 1 meidän koodi. Ja sinun täytyy muuttaa 1 ja $ p
Joten jos katsot linjalla meidän koodi, jossa 1 on olemassa ja muutat sen $ p niin joudut siellä:

$currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived) . '&amp;language=';

Hope se on ymmärrettävää nyt. Kerro Auttoiko se:)

wowglider.de
13-06-11, 21:33
Okei, vBSEO julkaisi uuden Sitemap Generator, miten lisätä se siellä? Voisitko laittaa oikean koodin täällä, se on paljon helpompaa kaikille käyttäjille.

Okei, se sama kuin vanha vBSEO sivukartta, kiitos.

vBET
14-06-11, 14:11
Okei, vBSEO julkaisi uuden Sitemap Generator, miten lisätä se siellä? Voisitko laittaa oikean koodin täällä, se on paljon helpompaa kaikille käyttäjille.

Okei, se sama kuin vanha vBSEO sivukartta, kiitos.

Suuri, että sinulla on jo vastaus. Huomaa, että pohdimme lisäämällä tukea sivukartta integrointi tuottaa URL kanssa jo käännetty linkit (nyt vain kielen koodi on lisätty). Meillä on idea, miten tehdä se ilman tappamista suorituskykyä. Se edellyttää erilliseen välimuistiin omistusoikeutta vBET ja se tuottaa kääntää linkki ainoastaan ne, jotka ovat jo välimuistissa. Näin se ei tapa suorituskykyä tekemällä tuhansia käännös pyyntöjä. Emme voi sanoa milloin tarkalleen sitä tuetaan. Tällä hetkellä suurin tavoite on tukea muiden käännöspalvelujen joita meillä on jo toteutettu, vielä joitakin pieniä asioita pitää sulkea ennen kuin julkaisee sen. Sen jälkeen voimme tarkastaa avaa pyyntöjä luettelo ja tehdä painopisteet muihin tehtäviin:)

Octavius
23-06-11, 05:42
Suuri, että sinulla on jo vastaus. Huomaa, että pohdimme lisäämällä tukea sivukartta integrointi tuottaa URL kanssa jo käännetty linkit (nyt vain kielen koodi on lisätty). Meillä on idea, miten tehdä se ilman tappamista suorituskykyä. Se edellyttää erilliseen välimuistiin omistusoikeutta vBET ja se tuottaa kääntää linkki ainoastaan ne, jotka ovat jo välimuistissa. Näin se ei tapa suorituskykyä tekemällä tuhansia käännös pyyntöjä. Emme voi sanoa milloin tarkalleen sitä tuetaan. Tällä hetkellä suurin tavoite on tukea muiden käännöspalvelujen joita meillä on jo toteutettu, vielä joitakin pieniä asioita pitää sulkea ennen kuin julkaisee sen. Sen jälkeen voimme tarkastaa avaa pyyntöjä luettelo ja tehdä painopisteet muihin tehtäviin:)

Onko sinulla idea, kun se valmistuu?

kamilkurczak
23-06-11, 13:08
hello,
vBET on jo lomalla - Hän vastaa jälkeen:)

Octavius
23-06-11, 18:47
hello,
vBET on jo lomalla - Hän vastaa jälkeen:)

Se ei ole hyvä! : Confused:

Ostin juuri vBET Branding Fee License käyttäen Money minuuttia kautta Western Union. Milloin hän saa takaisin niin voin ladata vBET? Olen malttamaton asentaa. : D

kamilkurczak
24-06-11, 18:55
Voit ladata vBET NYT ******:) mene tässä: http://www.vbenterprisetranslator.com/downloads.php

Octavius
24-06-11, 21:15
Voit ladata vBET NYT ******:) mene tässä: http://www.vbenterprisetranslator.com/downloads.php
Downloads
Anteeksi, mutta ette osta mitään lisenssi vBET3.x/4.x vielä. Ole hyvä ja mene ostamaan osan ja ostaa lisenssin voi ladata.
Jos olet juuri ostanut lisenssin odota kunnes tiedot päivitetään järjestelmässämme.

Jos kysyttävää, ota meihin yhteyttä.

^ ^ ^ En osta sitä. Onko hän ole saanut rahaa vielä?

kamilkurczak
26-06-11, 01:25
ostitte sen tältä tililtä (Octavius käyttäjä)? lähetä minulle laskun numero, jonka PM

Octavius
26-06-11, 18:33
Kyllä olen ostanut sen Octavius ja minä lähetän sinulle MTCN.

vBET
27-06-11, 13:45
Hi. Olen palannut lomalta. Tällä hetkellä meillä ei ole Lyö vapauttamalla päivä tätä ominaisuutta. Meillä on vielä toteuttaa tuki muille tranlsation moottoreita vBET3.x (nyt vain vBET4.x tukee sitä). Joten jälkeen, että teemme suunnitelmia muita ominaisuuksia:)

Tietoja maksu - katso tästä: :)

Taurus
06-07-11, 09:12
Anteeksi jos tämä on täydellinen noob kysymys, mutta tässä osassa integroida koodin Lähetetty:

jos foorumini on eri hakemistossa, kuin minun on. On foorumit ", minun pitäisi muuttaa tämä:

require_once(DIR. '/forums/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');

niin, lisää / forums edessä / sisältää?

Thanks.

vBET
06-07-11, 21:32
Anteeksi jos tämä on täydellinen noob kysymys, mutta tässä osassa integroida koodin Lähetetty:

jos foorumini on eri hakemistossa, kuin minun on. On foorumit ", minun pitäisi muuttaa tämä:

require_once(DIR. '/forums/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');

niin, lisää / forums edessä / sisältää?

Thanks.

Ei pitäisi olla OK koska DIR on jo tuotava oma polku foorumi hakemistoon. Käytä siis ensin se on.

r.dziadusz
23-09-11, 15:39
Nyt meillä on uusi tapa integraation! Löydät sen hyvin ensimmäisellä sivulla tätä säiettä tai klikkaa:

yogasek
11-04-16, 01:21
Sivukartta generaattori ei kääntää kierre nimi.
Tämä on normaalia?
Miten ratkaista tämä ongelma?

Marcin Kalak
13-04-16, 07:59
Koska suorituskykyä syystä niitä linkkejä ei käännetä - siellä on vain lisätty kielen koodi. Google löytää oikea sivu muutenkin, koska saat 301 redirect.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations