Veure la Versió Completa: Mapa del lloc d'integració del generador
Simplement es pot integrar amb VBET vBSEO Sitemap Generator (és gratis) per incloure enllaços a pàgines traduïdes i cm al mapa generat.
Si vostè ha tingut els seus arxius ja editat, si us plau, pujar la versió original
Tingueu en compte que les instruccions a continuació li permetrà afegir en el seu mapa de lloc per a les discussions pàgines traduïdes. A causa de motius de rendiment als enllaços no es traduiran - s'haurà afegit codi només idioma. Google es troba la pàgina real de totes maneres perquè obtindrà una redirecció 301. Tingueu en compte que no és el millor enfocament - Google prefereix tenir baules finals d'una reorientació de mapa no, però la traducció obligant a milers d'enllaços en tots els idiomes al mateix temps podria matar al seu servidor o es va amenaçar per Google com l'atac (si els enllaços no són però, en memòria cau).
Al principi, vostè ha de trobar l'arxiu en vbseo_sitemap_functions_vbseo.php
arrel de discussió -> vbseo_sitemap -> vbseo_sitemap_functions_vbseo.php
Obrir i editar amb qualsevol programa d'edició de text
Al principi trobem la línia:
global $vbulletin, $vbseo_vars, $vbseo_stat, $vboptions, $db, $forumcache, $bbuserinfo;
I posar després, el següent:
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php'); $alanguages = array ('af','sq','ar','be','bg','ca','zh-CN','hr','cs','da','nl','pl','et','tl','fi','fr','gl','de','el', 'en','iw','hi','hu','is','id','ga','it','ja','ko','lv','lt','mk','ms','mt','no','fa','pt','ro','ru','sr','sk','sl','es','sw','sv','zh-TW','th','tr','uk','vi','cy','yi');
NOTA: Traieu el codi d'idioma per defecte de $ alanguages
També si s'ha deshabilitat algunes llengües en el panell d'opcions que vostè ha d'eliminar els seus codis també.
I busqui aquesta línia:
vbseo_log_entry("[showthread] forum_id: $forumid, thread_id: $threadrow[threadid], total posts: $totalposts, pages: $totalpages, views: $threadrow[views] $prior");
per a la integració de temes traduïts
i si vostè està utilitzant enllaços SEO és a dir,
/ És / titleput després que:
if(!$archived) { $strlenhost = strlen($vbseo_vars['bburl']."/");
$currenturl = vbseo_url_thread($threadrow, 1, $archived);
$currenturl_before = substr($currenturl,0,$strlenhost);
$currenturl_after = "/".substr($currenturl,$strlenhost);
$lastpost =& $threadrow['lastpost'];
global $alanguages;
foreach($alanguages as $language) {
vbseo_add_url($currenturl_before.$language.$currenturl_after, $prior, $lastpost, $freq); } }
o en cas que no està utilitzant els enllaços SEO és a dir,
language = és l'adreça?
if(!$archived) {
global $alanguages;
$currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, 1, $archived) . '&language=';
$vbseo_stat['t'] += sizeof($alanguages);
vbseo_add_url($currentthreadurl.$language, $prior, $lastpost, $freq);
}
}
No utilitzeu les dues!
**** Aquesta part de la solució és només per a usuaris vBulletin Publishing Suite ****
Llavors, vostè ha de trobar aquestes dues línies
$prior = vbseo_sm_priority($vboptions['vbseo_sm_priority_cmssec'], $relp2);
$prior = vbseo_sm_priority($vboptions['vbseo_sm_priority_cmsent'], $relp2);
i si vostè està utilitzant enllaços SEO és a dir,
/ És / títol després de posar tots dos:
global $alanguages;
$strlenhost = strlen($vbseo_vars['bburl']."/");
$currenturl = vbseo_url_cms($drow);
$currenturl_before = substr($currenturl,0,$strlenhost);
$currenturl_after = "/".substr($currenturl,$strlenhost);
foreach($alanguages as $language) { $added_urls += vbseo_add_url($currenturl_before.$language.$currenturl_after, $prior, $drow['lastupdated'], $vboptions['vbseo_sm_freq_cms']); }
o en cas que no està utilitzant els enllaços SEO és a dir,
direcció language = és el lloc després de cada un d'ells?
global $alanguages;
$currentthreadurl = vbseo_url_cms($drow) . '?language=';
$added_urls += vbseo_add_url($currentthreadurl.$language, $prior, $drow['lastupdated'], $vboptions['vbseo_sm_freq_cms']); }
No utilitzeu ambdós (amb i sense desig link)!
Finalitzar l'edició i gaudir-ne!
Bona sort!
L'últim pas:
$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls(
Jo no entenc molt bé.El fitxer vbseo_sitemap.php és original?Perquè aquí: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-bug-reporting/503-vbseo-sitemap-does-not-work-anymore.html I cal canviar-lo?
Integració Mapa del lloc no funciona per a mi.
Es Stopps crear el mapa web després d'una certa quantitat de temps
Sempre estic rebent un error intern del servidor si tracte d'incloure una llengua a vbseositemap.
Jo només ho va intentar amb més d'un idioma:)
D'origen alemany està inclòs i vaig tractar d'incloure Anglès també, però no va funcionar. Obtenir el Internal Server Error en crear un nou mapa.
Amb l'alemany com l'únic llenguatge que funciona bé.
L'últim pas:
Jo no entenc molt bé.El fitxer vbseo_sitemap.php és original?Perquè aquí: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-bug-reporting/503-vbseo-sitemap-does-not-work-anymore.html I cal canviar-lo?
Aquest no és l'últim pas es tracta d'alguna cosa opcional. Se li indica com modificar el codi que inclou també altres pàgines de fil, no només un principi. Tingueu en compte que si vostè té molts dels llocs d'un fil, llavors és buscada. Si us plau, faci'ns saber quina cosa que no entenc - anem a modificar la descripció:)
L'arxiu només ha de canviar és vbseo_sitemap_functions.php - la resta no s'han modificat. L'enllaç que apunta sobre la solució és no oficial de correcció d'errors, que es va donar abans de la integració es va fer. Seguiu les instruccions només aquí:)
Integració Mapa del lloc no funciona per a mi.
Es Stopps crear el mapa web després d'una certa quantitat de temps
Quin és el missatge d'error? És probable que li prengui més temps que la seva connexió a mysql. En aquest cas cal modificar la configuració de mysql per donar-li suport per més temps. Si hi ha alguna cosa més - si us plau, doneu-nos alguns detalls:)
Sempre estic rebent un error intern del servidor si tracte d'incloure una llengua a vbseositemap.
Jo només ho va intentar amb més d'un idioma:)
D'origen alemany està inclòs i vaig tractar d'incloure Anglès també, però no va funcionar. Obtenir el Internal Server Error en crear un nou mapa.
Amb l'alemany com l'únic llenguatge que funciona bé.
Si us plau, inclogui em va canviar part de l'arxiu - amb una mica de codi original voltant. Vaig a veure què està bé:) També - ¿Quin missatge d'error s'inclou en els registres? Error intern no diu molt ...
if($vboptions['vbseo_sm_freq_tsmart'])
{
$dpassed = (time() - $threadrow['lastpost'])/86400;
if($dpassed<3)$freq = 'daily';
else if($dpassed<10)$freq = 'weekly';
else if($dpassed<100)$freq = 'monthly';
else $freq = 'yearly';
}else
$freq = $vboptions['vbseo_sm_freq_t'];
vbseo_log_entry("[showthread] forum_id: $forumid, thread_id: $threadrow[threadid], total posts: $totalposts, pages: $totalpages, views: $threadrow[views] $prior");
//additional code
$alanguages = array ('en');
if(!$archived) {
$currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, 1, $archived);
$vbseo_stat['t']++;
$enchancedthreadurl = substr($currentthreadurl,0,$strlenhost). $language."/".substr($currentthreadurl,$strlenhost);
vbseo_add_url($enchancedthreadurl, $prior, $threadrow['lastpost'], $freq);
}
}
//end additional code
for($p=1; $p<=$totalpages; $p++)
{
vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived),
vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived, true),
$prior,
$threadrow['lastpost'],
$freq
);
}
Que la va canviar part :) I per tant inclòs aquest :)
<?php
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');</b>
Quina versió del generador de mapa està utilitzant?
Estic utilitzant la versió més recent. Es tracta de la versió 2.6 beta 1
Ho hem provat en 06/02 beta 1 i com veig que posar el codi en el lloc apropiat. Una cosa més - està utilitzant també Matías? Nosaltres ho vam provar amb Matías només.
Si us plau, consulteu també la solució. Substitueix:
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
per:
require_once(dirname(__FILE__) . '/../includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
També si vostè té qualsevol error més específic log / missatge seria de gran ajuda:)
Sí, estic fent servir Matías també. Suposo que aquest no és el problema.
Perquè comença a crear el mapa del lloc, però s'atura després de cert temps.
Suposo que el meu servidor està sobrecarregat amb la creació d'un mapa gran. Així que seria bo, si vols fer el guió més clar o que no necessita servidor de Recursos tant en crear el mapa.
Espero que sàpigues el que jo volia dir:)
Potser aquest és un problema: mysql.connect_timeout 60 segons??
Sí, estic fent servir Matías també. Suposo que aquest no és el problema.
Perquè comença a crear el mapa del lloc, però s'atura després de cert temps.
Suposo que el meu servidor està sobrecarregat amb la creació d'un mapa gran. Així que seria bo, si vols fer el guió més clar o que no necessita servidor de Recursos tant en crear el mapa.
Espero que sàpigues el que jo volia dir:)
Potser aquest és un problema: mysql.connect_timeout 60 segons??
Temps d'espera - és més probable que el problema. Quin és el temps normal de generació de sitemaps? Mida? ETC? ...
Si em PM accedir als detalls del seu fòrum i FTP el puc veure i, probablement, en lloc de resoldre'l. També tingui en compte per canviar els paràmetres del lloc Gnerator - especialment el nombre d'adreces URL en un mapa.
El temps de generació normal és de 45 a 50 segons. En l'actualitat, al voltant de 11.000 pàgines al mapa (sense les pàgines traduïdes) La configuració de la ruta estan veient això: Max URL en arxius de mapa del lloc 50.000 Execució de retard després de cada Sitemap arxiu 0 segons, però aquest valor també varia ja (és a dir, amb la traducció les pàgines en qüestió) i que no ha portat res. El que vostè necessita per als drets de tots? O també podem ajudar encara més informació?
Per poder treballar en el lloc que necessita accés d'administrador CP (per a la configuració de control / canvis i execució mapa del lloc) i FTP (per verificar / modificar els arxius).
Sense possibilitat de jugar al camp, en aquest moment no veig indicis que podria donar-li a excepció de l'ajust major valor de temps d'espera per a la connexió mysql.
badawidollah
27-03-10, 17:05
Hola
no funciona
no puc fer un mapa del lloc.
total utilitzat buffers compartits en memòria cau lliure
Mem: 1179648 969416 210.232 0 0 0
- / + Buffers / cache: 969.416 210.232
Swap: 0 0 0
aquest és el meu record vps
resolt per incompliment
: D
Hola
no funciona
no puc fer un mapa del lloc.
aquest és el meu record vps
resolt per incompliment
Només per estar segur - s'ha resolt o no en aquest moment? :)
badawidollah
27-03-10, 17:26
vbseo_log_entry ("[showthread] forum_id: $ Forum, thread_id: $ threadrow [threaded], total: $ totalposts, pàgines: $ TotalPages, punts de vista: $ threadrow [vista] $ abans de");
/ / Codi addicional
$ Alanguages = array ('en');
if ($ arxiu) {
$ Strlenhost = strlen ($ vbseo_vars ['bburl']."/");
$ Currentthreadurl = vbseo_url_thread ($ threadrow, 1, $ arxiu);
foreach ($ alanguages com $ idioma) {
$ Vbseo_stat ['t']++;
$ Enchancedthreadurl = substr ($ currentthreadurl, 0, $ strlenhost). $ Idioma ."/". substr ($ currentthreadurl, $ strlenhost);
vbseo_add_url ($ enchancedthreadurl, abans $, $ threadrow ['lastpost'], $ freqüència);
}
}
/ / Fi de codi addicional
for ($ p = 1, $ p <= $ TotalPages; $ p + +)
No treball per crear mapa del addon
No treball per crear mapa del addon
Si em PM accedir als detalls del seu administrador CP i FTP vaig a veure i treballar-hi:)
badawidollah
27-03-10, 17:36
treballant ara per crear mapa web
Tot està aquí
http://www.nusantaraku.org/forum/vbseo_sitemap/data/sitemap_index.xml.gz
però va dir que el seu equip de vBSEO a llarg
i es pot descarregar aquí
Fòrum NusantaraKu Malàisia - Indonèsia (http://www.nusantaraku.org/forum/sitemap_index.xml.gz)
però no pot ara, després de la instal lació de VBET
Què fer?
badawidollah
27-03-10, 17:44
oblidar que per sobre de
Espero que amb URL addicionals / vbseo_sitemap / dades
meu mapa pot indexar massa ràpid
gràcies
treballant ara per crear mapa web
Tot està aquí
http://www.nusantaraku.org/forum/vbseo_sitemap/data/sitemap_index.xml.gz
però va dir que el seu equip de vBSEO a llarg
i es pot descarregar aquí
Fòrum NusantaraKu Malàisia - Indonèsia (http://www.nusantaraku.org/forum/sitemap_index.xml.gz)
però no pot ara, després de la instal lació de VBET
Què fer?
S'ha trencat. Regles htaccess. Assegureu-vos que la regla mapa és abans que les regles VBET.
badawidollah
29-03-10, 08:54
<priority> 0,5404 </ priority>
<lastmod> 2010-03-29T03: 23:59 +00:00 </ lastmod>
<changefreq> mensual </ changefreq>
</ Url>
-
<url>
-
<priority> 0,5404 </ priority>
<lastmod> 2010-03-29T03: 23:59 +00:00 </ lastmod>
<changefreq> mensual </ changefreq>
</ Url>
fil no es tradueixen en el mapa
hauria de ser així
podria?
fil no es tradueixen en el mapa
hauria de ser així
podria?
El primer de tot de triar quin tipus de vincles que voleu utilitzar - SEO o llenguatge =. Que ho va integrar com per als enllaços de SEO i demanant Langauge type =. Si utilitzeu el paràmetre del llenguatge en els seus enllaços, si us plau CANVIAR LA SEVA INTEGRACIÓ - vostè ho va fer malament. Descripció clarament dóna suggeriments per als tipus de cabina d'enllaços.
Sobre la traducció de direcció - com ja hem memòria - Per motius de rendiment que no es tradueixen les adreces URL al mapa en aquest moment i probablement no serà en el futur.
badawidollah
30-03-10, 15:52
el rendiment és important
SEO i més important
gràcies
S'ha trencat. Regles htaccess. Assegureu-vos que la regla mapa és abans que les regles VBET.
Tinc el mateix problema, si em permeten l'última regla llavors meu mapa redirecciona a Pàgina Principal.
Per ser exactes - que havia de comentar el següent:
# RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
# RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
# RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | imatges) /
# RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
mapa web per fer la feina (i no a ser redirigit a Mainpage). Però després vaig mirar en el contingut de vbenterprisetranslator_seo.php que les costures que només redirigeix a corregir (fe / en /) enllaços.
Tinc el mateix problema, si em permeten l'última regla llavors meu mapa redirecciona a Pàgina Principal.
Per ser exactes - que havia de comentar el següent:
mapa web per fer la feina (i no a ser redirigit a Mainpage). Però després vaig mirar en el contingut de vbenterprisetranslator_seo.php que les costures que només redirigeix a corregir (fe / en /) enllaços.
Si us plau, només cal moure la regla Mapa del lloc abans que les regles VBET. Mitjançant la desactivació de les regles VBET corre el risc de treball inadequat, encara que no ara, llavors potser en futures versions. VBET es va posar a prova per a la configuració amb. Htaccess regles que hem donat.
Codi d'integració s'ha optimitzat un cop més. Si us plau mireu primer missatge per a un codi nou.
bhanuprasad1981
19-04-10, 07:59
hola,
i ha desactivat la traducció d'alguns fòrums que són per als nostres nois locals que utilitzen Anglès només, però crec mapa ha estat creat per altres idiomes també, com puc desactivar la creació d'un altre idioma per als fòrums específics?
hola,
i ha desactivat la traducció d'alguns fòrums que són per als nostres nois locals que utilitzen Anglès només, però crec mapa ha estat creat per altres idiomes també, com puc desactivar la creació d'un altre idioma per als fòrums específics?
Si us plau, intenteu això (no provat):
Posar el codi VBET integració addicional dins de si el bloc:
$ignoredForums = array('FORUM_ID', 'FORUM_ID');
if (!in_array($threadrow['forumid'] , $ignoredForums)) {
HERE vBET ADDITIONAL INTEGRATION CODE
}
Per descomptat, posar el seu ignorat ids fòrum hi ha:)
Si us plau deixi'ns saber el ajuda.
com podem generar url mapa web per a blogs i cms?
com podem generar url mapa web per a blogs i cms?
Solució d'integració real només és compatible amb enllaços discussions. Podem buscar solucions suport a la traducció dels blocs i enllaços cm si són recolzats per Sitemap Generator.
Mapa del lloc 02/06 Beta 2
blogs de suport i cm pot fer una ullada?
Mapa del lloc 02/06 Beta 2
blogs de suport i cm pot fer una ullada?
OK - anem a fer una ullada. Tenim en aquest moment les coses una mica més a causa de empleat que busca. El nostre equip creixerà aviat (probablement en l'última setmana d'aquest mes). Com que nosaltres ens ocuparem d'aquest tema de la integració no immediatelly - espero que sigui bo per a tu:) És a dir, ja en la llista de TOT:)
Hey VBET he creat un script de shell i estic corrent al 100% en la meva caixa de
#!/bin/bash
for i in af sq ar be bg ca zh-CN hr cs da nl en pl pt et tl fi fr gl de el iw hi hu is id ga it ja ko lv lt mk ms mt no fa ro ru sr sk sl es sw sv zh-TW th tr uk vi cy yi
do
zcat sitemap_index.xml.gz |sed "s/<loc>http:\/\/under-linux.org\/sitemap/<loc>http:\/\/under-linux.org\/sitemap$i/" > sitemap"$i"_index.xml
dos2unix sitemap"$i"_index.xml
gzip -f sitemap"$i"_index.xml
count=1
for k in `ls -la sitemap_*.xml.gz | grep -v index | awk {'print $8'}`
do
zcat sitemap_"$count".xml.gz | sed "s/<loc>http:\/\/under-linux.org\//<loc>http:\/\/under-linux.org\/$i\//" > sitemap"$i"_"$count".xml
dos2unix sitemap"$i"_"$count".xml
gzip -f sitemap"$i"_"$count".xml
count=`expr $count + 1`
done
done
només cal treure els idiomes que vostè no vol canviar i menors de linux.org a la seva adreça de pàgina web. en aquest cas m'estic quedant en el meu arrel del fòrum.
Això farà que el procés sigui més ràpid i sinó utilitzeu php generar problemes de memòria
guardar aquest script en vbseo_sitemap / data com convert.sh
chmod + x convert.sh
per executar l'ús
. / Convert.sh
i del que serà capaç d'utilitzar sitemaplanguage_index.xml.gz com el seu mapa del canvi "llenguatge" per a, és o en un altre idioma:)
que em faci saber si necessita alguna altra explicació.
També és necessari afegir aquest script al crontab del sistema després de l'hora vBSEO crontab mapa carreres.
Gràcies,
wowglider.de
19-06-10, 14:00
He provat per seguir les instruccions i el Readme, però a causa de l'anglès pobre del que I trobava alguna cosa és òbviament malament, perquè he editat el meu vbseo_sitemap_functions.php malament.Si us plau ajudar-me l'arxiu correcte per modificar...
{
else $freq = 'yearly';
}else
//additional code
$alanguages = array ('af','sq','ar','be','bg','ca','zh-CN','hr','cs','da','nl','en','pl','et','tl','fi','fr','gl','el','iw','hi','hu','is','id','ga','it','ja','ko','lv','lt','mk','ms','mt','no','fa','pt','ro','ru','sr','sk','sl','es','sw','sv','zh-TW','th','tr','uk','vi','cy','yi');
if(!$archived) {
$currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived);
$currentthreadurl_before = substr($currentthreadurl,0,$strlenhost);
$currentthreadurl_after = "/".substr($currentthreadurl,$strlenhost);
$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls($alanguages);
vbseo_add_url($currentthreadurl_before.$language.$currentthreadurl_after, $prior, $lastpost, $freq);
}
}
//end additional code
{
$prior,
$threadrow['lastpost'],
$freq
);
}
if($showpost)
{
...
Aquest és l'error que es produeix quan Google obre del meu sitemap: StatusDetailsUngültige URLDies no és una adreça URL vàlida. Corregiu-la i presentar les dades una altra vegada.URL: dia de pares http://array: urlTag: locProblem determinat al: 19.06.2010Danke!
wowglider.de
19-06-10, 14:27
L'arxiu sencer aquí: Descarregui vbseo_sitemap_functions.php des Sendspace.com - enviar arxius grans la manera fàcil (http://www.sendspace.com/file/5aq9kk)
wowglider.de
19-06-10, 16:43
És possible obtenir alguna ajuda? Google no pot recuperar el meu sitemaps!
wowglider.de
19-06-10, 22:20
Oh, com puc arribar a "idioma: anglès no afegir llengua"
He provat per seguir les instruccions i el Readme, però a causa de l'anglès pobre del que I trobava alguna cosa és òbviament malament, perquè he editat el meu vbseo_sitemap_functions.php malament.Si us plau ajudar-me l'arxiu correcte per modificar...
{
else $freq = 'yearly';
}else
//additional code
$alanguages = array ('af','sq','ar','be','bg','ca','zh-CN','hr','cs','da','nl','en','pl','et','tl','fi','fr','gl','el','iw','hi','hu','is','id','ga','it','ja','ko','lv','lt','mk','ms','mt','no','fa','pt','ro','ru','sr','sk','sl','es','sw','sv','zh-TW','th','tr','uk','vi','cy','yi');
if(!$archived) {
$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls($alanguages);
vbseo_add_url($currentthreadurl_before.$language.$currentthreadurl_after, $prior, $lastpost, $freq);
}
}
//end additional code
{
$prior,
$threadrow['lastpost'],
$freq
);
}
if($showpost)
{
...
Aquest és l'error que es produeix quan Google obre del meu sitemap: StatusDetailsUngültige URLDies no és una adreça URL vàlida. Corregiu-la i presentar les dades una altra vegada.URL: dia de pares http://array: urlTag: locProblem determinat al: 19.06.2010Danke!
Tingueu en compte que en readme.html no hi ha cap descripció Sitemap Generator inclòs. Instruccions per a la integració Sitemap Generator aquí:
Com veig que tens el codi descrit aquí, però s'equivoquen. Si us plau, desfer els canvis i copia el codi en primer lloc. A continuació, comproveu que està treballant. I després d'això si vols fer modificacions opcionals es descriu al final del primer post. I si us plau, assegureu-vos de fer-ho bé. Ara que està malament. Segons l'etapa de modificació opcional - vostè ha de posar el codi en un altre lloc (abans de la línia descrita) i després que ho fan petites modificacions. Ara que acaba de canviar a un dels nostres línia de codi no com es va descriure.
També - si Google no pot recuperar la seva sitemaps en tots continuació, assegureu-vos que vostè ha configurat correctament el fitxer htaccess .. Si us plau, consulti les instruccions de la integració de nou - Mapa del lloc regla s'ha de posar abans que les regles VBET. Si no està segur - si us plau, simplement publicar aquí tota la seva arxiu htaccess i ho anem a comprovar:).
Tingueu en compte que jo no sé què vols dir amb el teu últim comentari de l'últim missatge aquí. Si us plau, descrigui el més, si s'escau:)
PS.
Després de resoldre els seus problemes d'aquest fil es fusionarà amb fil d'integració Sitemap Generator. Es queda aquí i ara només et fan més fàcil de trobar en el lloc on l'hi espera, però ja tenim fil de les qüestions d'integració Sitemap Generator.
wowglider.de
20-06-10, 14:17
És realment molt difícil d'entendre, l'anglès no és la meva llengua materna. I, per desgràcia, el seu anglès no és el millor. Jo els dono l'arxiu original, llavors és possible que substitueixen les coses importants? gràcies
edició:
pujar en el seu fòrum no funciona!
PHP |? <Php /****************** - Anònim - ZzhbFuTT - Pastebin.com (http://pastebin.com/ZzhbFuTT)
Que ens va donar el seu arxiu original Sitemap Generator - no ho necessita.
Si Google no pot descarregar arxius de Sitemap Generator, que probablement significa que vostè té mal. Htaccess. Si us plau, introdueixi el seu contingut per verificar. Vostè només pot enganxar al post en BBCode codi, o simplement enganxar-lo en el lloc.
Sobre la integració de generador de mapa. Entenc que vostè té dificultats amb la comprensió de les traduccions Anglès i Google no sempre són perfectes. Si us plau, només les instruccions de la integració en guaret, sense canviar del nostre codi. Això vol dir - acaba d'enganxar el codi que vam donar en el lloc descrit. Res més. Que tenia el codi al lloc apropiat, però no era el nostre codi de integració - que va ser canviat. No va fer cap canvi. Només cal posar el nostre codi d'integració en el lloc apropiat - que ha descrit amb exactitud on posar-lo. També recordi que ha d'eliminar el codi de la llengua d'una matriu d'idiomes.
Si us plau, les instruccions de guaret i si tens problemes amb algun pas - si us plau dir exactament que pas d'integració que no entenc - l'hi descriu a vostè exactament:)
Tingueu en compte que també oferim servei de pagament per $ 30 la integració - en aquest cas ho fem tot per vostè en el seu servidor. Però ... El nostre Fòrum en línia és gratuïta i la integració Sitemap Generator:
1. No és necessari
2. És molt fàcil - simplement començar des del principi i anar pas a pas.
Així que us convidem a manejar això per si mateix i oferir respostes a qualsevol pregunta. Si vostè no entén alguna part de les instruccions de la integració - si us plau punt i anem a descriure a vostè:)
Vostè no entén on posar el nostre codi d'integració?
Vostè no entén que el codi per enganxar?
Vostè no entén que cal enganxar exactament i no va fer cap canvi en el nostre codi d'integració?
Si us plau, descrigui el que és realment la causa del problema. ¿Què ha de fer aquesta integració?
Estem a l'espera del seu contingut htaccess i preguntes si encara té alguna:).
wowglider.de
20-06-10, 15:03
Google pot baixar els meus mapes de lloc, això no és el problema, el problema és que no sé com editar el php. Perquè ho vaig fer com jo entenc després de llegir el seu "tutorial".
Només necessito la feina. Php i tot estarà bé.
Ho tinc ara a treballar, però no ho puc afegir més pàgines fil, l'últim pas perquè jo no entenc, això és el que es vegi ara:
edició:
També ho del codi no funciona perquè és massa llarga: http://pastebin.com/bfrF78E7
Acceptar així. Ara, quan s'han confirmat per les primeres pàgines que vostè pot fer que funcioni per a totes les pàgines en dos passos:
1. Treu aquest codi addicional que s'agrega i el va posar a només 2 línies de codi de sota - a l'interior més proper for bucle. A principis d'aquest bucle. Així com es descriu en el manual just abans d'aquesta línia (que ara és la primera línia de codi en el bucle i va a posar el nostre codi abans d'ella):
2. En fer la primera part llavors en el nostre codi addicional canviar aquesta situació:
Per a això:
$currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived) . '&language=';
Així que, bàsicament, que acaba de canviar d'1 a $ p - tal com es descriu en el manual:)
Si us plau, confirmi l'ajuda i pregunteu pels detalls, si vostè encara necessita el nostre consell - que us ajudarà:)
wowglider.de
21-06-10, 23:54
La seva Anglès és terrible, es diuen coses, però el seu significat és un altre. He trobat una solució en mirar a altres fils, però gràcies per la teva ajuda.
Potser podria ajudar als altres:
//additional code
if(!$archived) {
}
}
//end additional code
{
$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls( //this was already in there!
I una altra cosa, ja que he afegit al seu Addon meu Creador del lloc solia crear urllist.txt! - Text> Format del fitxer urllist.txt (0.00Kb)
wowglider.de
22-06-10, 14:13
aquest codi és ara d'acord?
Potser podria ajudar als altres:
//additional code
if(!$archived) {
}
}
//end additional code
{
$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls( //this was already in there!
I una altra cosa, ja que he afegit al seu Addon meu Creador del lloc solia crear urllist.txt! - Text> Format del fitxer urllist.txt (0.00Kb)
El seu codi segueix estant malament. Si us plau, corregeixi i confirmeu ¿encara té problema amb el format txt. Si us plau, consulteu el codi corregit per sota de
{
//additional code
if(!$archived) {
}
}
//end additional code
$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls( //this was already in there! - That is why we wrote to put our code BEFORE this line
wowglider.de
22-06-10, 23:39
Gràcies molt! Funciona ara aparentment! Que haurien de publicar el codi acabat just en aquest fil: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/de/vbet4-integration-other-plugins/415-sitemap-generator-integration.html
wowglider.de
23-06-10, 14:13
la seva encara no és òptim:
De vegades passa això:
<url>
<loc> http://wow.glider-forum.de/hardware/19912-mich-beraten-% 5Bneuer-PC% 5D-3.html </ loc>
<priority> 1216154741 </ priority>
<lastmod> </ lastmod>
<changefreq> diari </ changefreq>
</ Url>
vostè pot mirar per tu mateix aquí
http://wow.glider-forum.de/sitemap_index.xml.gz
heres la vbseo_sitemap_functions:
PHP |? <Php /****************** - Anònim - 7U8a6kXp - Pastebin.com (http://pastebin.com/7U8a6kXp)
fotos:
Album ImageShack - 2 imatges (http://img690.imageshack.us/gal.php?g=eror1e.jpg)
la seva encara no és òptim:
De vegades passa això:
<url>
<loc> http://wow.glider-forum.de/hardware/19912-mich-beraten-% 5Bneuer-PC% 5D-3.html </ loc>
<priority> 1216154741 </ priority>
<lastmod> </ lastmod>
<changefreq> diari </ changefreq>
</ Url>
vostè pot mirar per tu mateix aquí
http://wow.glider-forum.de/sitemap_index.xml.gz
heres la vbseo_sitemap_functions:
PHP |? <Php /****************** - Anònim - 7U8a6kXp - Pastebin.com (http://pastebin.com/7U8a6kXp)
fotos:
Album ImageShack - 2 imatges (http://img690.imageshack.us/gal.php?g=eror1e.jpg)
D'acord amb el codi no hauria de ser la nostra culpa. Ens limitem a usar la prioritat comptat per Matías, sobretot, que passa de link sense el codi d'idioma addicionals. Si us plau comenteu el codi d'integració i es comprovi que està bé sense ell. No, llavors fer equip mcloud de suport. Si està bé, sense el nostre codi d'integració, aleshores si us plau els detalls PM accés a l'administració de PC i FTP - ho anem a comprovar en el servidor i treballar en la solució:)
wowglider.de
23-06-10, 23:59
Aquest Fòrum és de més de 2,5 anys, sempre havia VB + + MAPA Matías instal lat, mai vaig tenir cap problema.
A més no és només el problema de Priorat, de vegades també la data, url i altres, però no totes les adreces URL, només algunes.
Tracte ara d'arreglar a través del manteniment de VB per solucionar temes i missatges, o, mal veure si això ajuda.
wowglider.de
24-06-10, 00:24
problema segueix aquí!
¿Què és el que exactament necessita?
PM em accedir als detalls per a l'administració de PC i FTP. No ha confirmat el que comenten el nostre codi i comprovar funciona molt bé sense això. El fet que es treballa des de fa anys no significa res - li va fer modificacions a l'arxiu i es podia trencar alguna altra secció de codi per error / accident. Si us plau, confirmi que està treballant molt bé amb el nostre codi comentat abans d'enviar-nos les dades d'accés.
OK - Em PM que està treballant ara. Combinar aquest tema amb el qual la integració Sitemap Generator
Cuti Malaysia
04-12-10, 12:17
Ja he posat el codi Per als enllaços SEO ....
$ = Abans vbseo_sm_priority ($ vboptions ['vbseo_sm_priority_rt'], $ RELP);
if ($ vboptions ['vbseo_sm_freq_tsmart'])
{
$ Dpassed = (time () - $ threadrow ['lastpost']) / 86 400;
if ($ dpassed <3) $ freq = "cada dia";
else if ($ dpassed <10) $ freq = 'setmanal';
else if ($ dpassed <100) $ freq = "mensual";
més $ freq = 'any';
} Else
$ Freq = $ vboptions ['vbseo_sm_freq_t'];
vbseo_log_entry ("[showthread] forum_id: $ Forum, thread_id: $ threadrow [threaded], total: $ totalposts, pàgines: $ TotalPages, punts de vista: $ threadrow [vista] $ abans de");
/ / Codi addicional
$ Alanguages = array
if ($ arxiu) {
$ Strlenhost = strlen ($ vbseo_vars ['bburl']."/");
$ Currentthreadurl = vbseo_url_thread ($ threadrow, 1, $ arxiu);
$ Currentthreadurl_before = substr ($ currentthreadurl, 0, $ strlenhost);
$ Currentthreadurl_after = "/" substr ($ currentthreadurl, $ strlenhost).;
$ Lastpost = & $ threadrow ['lastpost'];
$ Vbseo_stat ['t'] + = sizeof ($ alanguages);
foreach ($ alanguages com $ idioma) {
vbseo_add_url ($ currentthreadurl_before $ $ currentthreadurl_after idioma, abans $, $ lastpost, $ freqüència ..);
}
}
/ / Fi de codi addicional
for ($ p = 1, $ p <= $ TotalPages; $ p + +)
{
$ Vbseo_stat [$ arxius de 'a': 't'] + = vbseo_add_2urls (
vbseo_url_thread ($ threadrow, $ p, $ arxiu),
vbseo_url_thread ($ threadrow, $ p, $ arxivats, és cert),
$ Prèvia,
$ Threadrow ['lastpost'],
$ Freqüència
);
}
if ($ showpost)
{
$ Getposts = $ db-> query ("
SELECCIONAR p.dateline, p.postid, p.threadid
FROM ". Table_prefix." Post com p
ON p.threadid = $ threadrow [threaded]
I visible = 1
ORDER BY p.dateline
");
$ PCOUNT = 0;
while ($ postrow = $ db-> fetch_array ($ getposts))
{
$ PCOUNT + +;
vbseo_log_entry ("[showpost] forum_id: $ Forum, thread_id: $ postrow [threaded], post_id: $ postrow [entrada]");
$ = $ RELP RELP * 0,8 + $ PCOUNT / ($ threadrow ['replycount'] +1) * 0.2;
$ RELP *= vbseo_apply_custom_priority ("fòrum", $ threadrow ['Forum']);
$ Prior2 = vbseo_sm_priority ($ vboptions ['vbseo_sm_priority_rp'], $ RELP);
$ Vbseo_stat ['p'] + = vbseo_add_2urls (
vbseo_url_post ($ threadrow, postrow $, $ PCOUNT),
vbseo_url_post ($ threadrow, postrow $, $ PCOUNT, true),
$ Prior2,
$ Postrow ['data límit'],
$ Vboptions ['vbseo_sm_freq_p']
);
}
$ Db-> free_result ($ getposts);
}
}
$ Db-> free_result ($ getthreads);
$ Vbseo_progress ["pas 3"] = 0;
}
vbseo_inc_progress ();
}
vbseo_sitemap_polls funció ($ procés)
{
global $ db, $ vboptions, $ vbseo_vars;
if (vbseo_check_progress ($ procés)) return;
$ Added_urls = 0;
vbseo_log_entry ("[INICI DE SECCIÓ] urnes", true);
$ St = $ db-> query_first ("
SELECCIONAR
max (els votants) com maxre, min (els votants) com minre, avg (els votants) com avgre
FROM ". Table_prefix." Enquesta
");
foreach ($ vbseo_vars ['forumslist'] es $ Forum)
{
$ Getthreads = $ db-> query ("
SELECT *
FROM ". Table_prefix." Fil com a fil
ON Fòrum = $ Forum
I visible = 1
I pollastre> 0
");
while ($ threadrow = $ db-> fetch_array ($ getthreads))
{
$ Getpoll = $ db-> query_first ("
SELECT *
FROM ". Table_prefix." Enquesta
ON pollastre = ". $ Threadrow ['pollastre']."
");
if ($ getpoll)
continuar;
vbseo_log_entry ("[enquesta] forum_id: $ Forum, thread_id: $ threadrow [threaded], pollastre: $ threadrow [pollastre]");
$ Added_urls + +;
$ Relp2 = vbseo_math_avg_weight ($ getpoll ['votants'], $ st ['minre'], $ st ['maxre'], $ st ['avgre']);
$ Relp2 *= vbseo_apply_custom_priority ("fòrum", $ threadrow ['Forum']);
$ = Abans vbseo_sm_priority ($ vboptions ['vbseo_sm_priority_rpoll'], $ relp2);
$ Added_urls + = vbseo_add_2urls (
vbseo_url_poll ($ threadrow, $ getpoll),
vbseo_url_poll ($ threadrow, $ getpoll, true),
$ Prèvia,
$ Getpoll ['data límit'],
$ Vboptions ['vbseo_sm_freq_poll']
);
}
$ Db-> free_result ($ getthreads);
}
vbseo_inc_progress ();
return $ added_urls;
}
vbseo_sitemap_blogs funció ($ procés)
{
global $ db, $ vboptions, $ vbseo_vars;
if (vbseo_check_progress ($ procés)) return;
if (! vbseo_dbtbl_exists (bloc))
return 0;
vbseo_log_entry ("[INICI DE SECCIÓ] blocs", true);
vbseo_add_url (? VBSEO_ON vbseo_any_url ($ vbseo_vars [bloc'].'/ bburl. VBSEO_PHP_EXT): $ vbseo_vars ['bburl bloc'].'/. VBSEO_PHP_EXT, 1.0 ..);
$ Added_urls = 0;
així que encara estic confius on he de posar aquest codi vbseo_stat $ [$ arxius de 'a': 't'] + = vbseo_add_2urls (?
Finalment, en el qual es va poder trobar el codi d'instrucció addicional que ha de canviar d'1 a $ p?
Ja he posat el codi Per als enllaços SEO ....
així que encara estic confius on he de posar aquest codi vbseo_stat $ [$ arxius de 'a': 't'] + = vbseo_add_2urls (?
Finalment, en el qual es va poder trobar el codi d'instrucció addicional que ha de canviar d'1 a $ p?
L'poses enlloc! No hi ha cap instrucció per posar en qualsevol lloc! Que ja existeix a Matías. Si us plau, llegiu les instruccions acuradament una vegada més.
PS.
Acabo de canviar el món que "això" a "nostre" per anul.lar confusions.
Cuti Malaysia
08-12-10, 19:15
$prior = vbseo_sm_priority($vboptions['vbseo_sm_priority_rt'], $relp);
{
else $freq = 'yearly';
}else
//additional code
$alanguages = array ('af','sq','ar','be','bg','ca','zh-CN','hr','cs','da','nl','en','pl','et','tl','fi','fr','gl','de','el','iw','hi','hu','is','id','ga','it','ja','ko','lv','lt','mk','ms','mt','no','fa','pt','ro','ru','sr','sk','sl','es','sw','sv','zh-TW','th','tr','uk','vi','cy','yi');
if(!$archived) {
$currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, 1, $archived);
}
}
//end additional code
{
$prior,
$threadrow['lastpost'],
$freq
);
}
if($showpost)
{
$getposts = $db->query("
SELECT p.dateline,p.postid,p.threadid
FROM " . TABLE_PREFIX . "post AS p
WHERE p.threadid = $threadrow[threadid]
AND visible = 1
ORDER BY p.dateline
");
$pcount = 0;
while ($postrow = $db->fetch_array($getposts))
{
$pcount++;
vbseo_log_entry("[showpost] forum_id: $forumid, thread_id: $postrow[threadid], post_id: $postrow[postid]");
$relp = $relp*0.8+$pcount/($threadrow['replycount']+1)*0.2;
$relp*= vbseo_apply_custom_priority('forum', $threadrow['forumid']);
$prior2 = vbseo_sm_priority($vboptions['vbseo_sm_priority_rp'], $relp);
$vbseo_stat['p'] += vbseo_add_2urls(
vbseo_url_post($threadrow, $postrow, $pcount),
vbseo_url_post($threadrow, $postrow, $pcount, true),
$prior2,
$postrow['dateline'],
$vboptions['vbseo_sm_freq_p']
);
}
$db->free_result($getposts);
}
}
$db->free_result($getthreads);
$vbseo_progress['step3'] = 0;
}
vbseo_inc_progress();
}
function vbseo_sitemap_polls($progress)
{
global $db, $vboptions, $vbseo_vars;
if(vbseo_check_progress($progress)) return;
$added_urls = 0;
vbseo_log_entry("[SECTION START] polls", true);
$st = $db->query_first("
SELECT
max(voters) as maxre,min(voters) as minre,avg(voters) as avgre
FROM " . TABLE_PREFIX . "poll
");
foreach($vbseo_vars['forumslist'] as $forumid)
{
$getthreads = $db->query("
SELECT *
FROM " . TABLE_PREFIX . "thread AS thread
WHERE forumid = $forumid
AND visible = 1
AND pollid > 0
");
while ($threadrow = $db->fetch_array($getthreads))
{
$getpoll = $db->query_first("
SELECT *
FROM " . TABLE_PREFIX . "poll
WHERE pollid = ".$threadrow['pollid']."
");
if(!$getpoll)
continue;
vbseo_log_entry("[poll] forum_id: $forumid, thread_id: $threadrow[threadid], pollid: $threadrow[pollid]");
$added_urls++;
$relp2 = vbseo_math_avg_weight($getpoll['voters'], $st['minre'], $st['maxre'], $st['avgre']);
$relp2*= vbseo_apply_custom_priority('forum', $threadrow['forumid']);
$prior = vbseo_sm_priority($vboptions['vbseo_sm_priority_rpoll'], $relp2);
$added_urls += vbseo_add_2urls(
vbseo_url_poll($threadrow, $getpoll),
vbseo_url_poll($threadrow, $getpoll, true),
$prior,
$getpoll['dateline'],
$vboptions['vbseo_sm_freq_poll']
);
}
$db->free_result($getthreads);
}
vbseo_inc_progress();
return $added_urls;
}
function vbseo_sitemap_blogs($progress)
{
global $db, $vboptions, $vbseo_vars;
if(vbseo_check_progress($progress)) return;
if(!vbseo_dbtbl_exists('blog'))
return 0;
vbseo_log_entry("[SECTION START] blogs", true);
vbseo_add_url(VBSEO_ON ? vbseo_any_url($vbseo_vars['bburl'].'/blog.'.VBSEO_PHP_EXT) : $vbseo_vars['bburl'].'/blog.'.VBSEO_PHP_EXT, 1.0);
$added_urls = 0;
si us plau utilitzeu el expalanation fàcil d'entendre. No sóc fluid en anglès. És correcte el codi que vaig posar? Correcte o no?
on posar aquest codi? si us plau, ajudar-me a posar aquest codi en alt per sobre del que fàcil per a mi per rastrejar
Finalment, també en el nostre codi addicional que han de canviar d'1 a $ p.. i no undertand si us plau doni un exemple ...
si us plau utilitzeu el expalanation fàcil d'entendre. No sóc fluid en anglès. És correcte el codi que vaig posar? Correcte o no?
on posar aquest codi? si us plau, ajudar-me a posar aquest codi en alt per sobre del que fàcil per a mi per rastrejar
Finalment, també en el nostre codi addicional que han de canviar d'1 a $ p.. i no undertand si us plau doni un exemple ...
Ok, llavors - ho vaig a descriure, en altres paraules - Esperem que l'ajudi:)
Per tant - el seu codi actual té bon aspecte - la millor manera de comprovar-ho és per executar-lo.
Mesures addicionals no són necessàries - solució real a afegir enllaços a pàgines de temes traduïts mapa del lloc. Mesures addicionals li permetrà també a l'anunci hi ha enllaços a altres pàgines de temes - si el fil és prou gran perquè altres pàgines (2, 3 ...).
Així que si vols fer aquest canvi. Llavors vostè ha de remoure el nostre codi addicional (la que en l'original) d'un lloc on el tenim ara i el va posar en un altre lloc. L'altre lloc és ABANS:
I això és el que significa que la nostra ensenyament - posar el nostre codi abans del codi que apareix sota de Matías (en lloc de la ubicació actual del nostre codi a l'arxiu).
I l'última part que diu clarament que en el nostre codi (el codi que en l'original) vostè ha de trobar l'1 (el número u - que s'usa només una vegada en el nostre codi, per la qual cosa és molt fàcil) per donar-li una instrucció més precisar:
Aquí és d'1 en el nostre codi. I cal canviar aquest 1 a $ p
Així que si ens fixem en la línia del que tenim en una existeix i que el canviï a $ p, llavors haurà de:
$currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived) . '&language=';
Espero que sigui més comprensible ara. En què l'ajuda:)
wowglider.de
13-06-11, 21:33
Bé, Matías va donar a conèixer un nou generador de Sitemap, la forma de afegir no? Podries posar el codi correcte aquí, és molt més fàcil per a tots els usuaris.
Bé, és el mateix com el vell mapa Matías, gràcies.
Bé, Matías va donar a conèixer un nou generador de Sitemap, la forma de afegir no? Podries posar el codi correcte aquí, és molt més fàcil per a tots els usuaris.
Bé, és el mateix com el vell mapa Matías, gràcies.
Gran, que ja té la resposta. Tingueu en compte que estem pensant en afegir suport per a la integració mapa per generar adreces URL amb enllaços ja traduït (en l'actualitat només el codi de la llengua és el nostre). Tenim idea de com fer-ho sense matar rendiment. Es requerirà per separar memòria cau per als títols de VBET i generarà traduir enllaç només per a aquells que ja estan emmagatzemats en memòria cau. D'aquesta manera no va a matar el rendiment al peticions milers de traducció. No podem dir quan exactament serà recolzada. En aquest moment la major prioritat és donar suport a altres serveis de traducció que ja s'han posat en marxa, encara algunes petites coses que han d'estar tancats abans que el donarà a conèixer. Després d'això anem a comprovar característica obrir la llista de peticions i establir prioritats per a les tasques d'altres:)
Gran, que ja té la resposta. Tingueu en compte que estem pensant en afegir suport per a la integració mapa per generar adreces URL amb enllaços ja traduït (en l'actualitat només el codi de la llengua és el nostre). Tenim idea de com fer-ho sense matar rendiment. Es requerirà per separar memòria cau per als títols de VBET i generarà traduir enllaç només per a aquells que ja estan emmagatzemats en memòria cau. D'aquesta manera no va a matar el rendiment al peticions milers de traducció. No podem dir quan exactament serà recolzada. En aquest moment la major prioritat és donar suport a altres serveis de traducció que ja s'han posat en marxa, encara algunes petites coses que han d'estar tancats abans que el donarà a conèixer. Després d'això anem a comprovar característica obrir la llista de peticions i establir prioritats per a les tasques d'altres:)
Té vostè una idea de quan estarà acabat?
kamilkurczak
23-06-11, 13:08
hola,
VBET és ja de vacances - li contestarà després que:)
hola,
VBET és ja de vacances - li contestarà després que:)
Això no és bo! : Confused:
Acabo de comprar de marca VBET taxa de llicència utilitzant els diners de les actes a través de Western Union. Quan tornarà, així que podeu descarregar VBET? Estic ansiós d'instal lar. : D
kamilkurczak
24-06-11, 18:55
es pot descarregar VBET ARA ******:) si us plau feu clic aquí: http://www.vbenterprisetranslator.com/downloads.php
es pot descarregar VBET ARA ******:) si us plau feu clic aquí: http://www.vbenterprisetranslator.com/downloads.php
Descàrregues
Ho sentim, però vostè no ha comprat cap llicència per vBET3.x/4.x encara. Si us plau, aneu a la nostra secció de compres i de comprar la llicència per poder descarregar.
Si acaba de comprar la llicència si us plau esperi fins que les dades seran actualitzades en el nostre sistema.
En cas d'alguna pregunta, poseu-vos en contacte amb nosaltres.
^ ^ ^ Jo ho compri. No ha rebut els diners encara?
kamilkurczak
26-06-11, 01:25
Ha comprat des d'aquest compte (usuari Octavio)? si us plau enviar el seu número de factura per PM
Sí l'hi vaig comprar a Octavio i li enviarem el MTCN.
Hola. Ja estic de tornada de les vacances. En aquest moment no tenim dies relase per aquesta funció. Encara hem de implementar el suport per als motors de tranlsation altres vBET3.x (ara només vBET4.x ho suporta). Així que després que farem plans per a altres funcions:)
Quant al pagament - veure aquí: :)
Ho sento si això és una qüestió novell total, però en aquesta part del codi d'integrar informats:
si el meu fòrum es troba en un directori diferent, com és el meu. És en "fòrums", he de canviar això:
require_once(DIR. '/forums/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
Per tant, afegir el / s fòrums en front de la / includes?
Gràcies.
Ho sento si això és una qüestió novell total, però en aquesta part del codi d'integrar informats:
si el meu fòrum es troba en un directori diferent, com és el meu. És en "fòrums", he de canviar això:
require_once(DIR. '/forums/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
Per tant, afegir el / s fòrums en front de la / includes?
Gràcies.
No Cal estar bé des DIR ja ha d'incloure la ruta al directori del fòrum. Així que si us plau, utilitzeu per primera vegada com és.
r.dziadusz
23-09-11, 15:39
Ara tenim una nova forma d'integració! Es pot trobar a la pàgina primera d'aquest fil, o simplement feu clic a:
Sitemap El generador no tradueix nom de fil.
Això és normal?
Com per resoldre aquest problema?
Marcin Kalak
13-04-16, 07:59
A causa de l'actuació raona aquells enllaços no seran traduïts - hi hi haurà llengua afegida només codi. Google trobarà pàgina real de tota manera de llavors ençà aconseguiràs 301 redirigeix.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):