View Full Version: Ratkaistu Käyttäjäprofiili kieli luovutuskilpailu ei voi perua
Olin täytyy posibility päästää käyttäjän kielen asettaa "ei valittu", vaikka ne ovat jälleen valinneet kielellä.
Jätämme on kaksikielinen alue ja pakottaa että valinta ei ole fiksua hoitoa käyttäjille.
Tällä hetkellä olen poistamalla valittavat käyttäjille suoraan SQL. Se woulb parasta olla factible vaikka adminCP käyttäjäprofiilin.
Huomaa, että sinun ei tarvitse pakottaa ketään asettaa hänen oletuskieli. Tämä on konfiguroitavissa ja oletuksena vBET on ei vaatimus. Voit asettaa pakottamalla strategia Admin CP -> vBET -> Muut -> Ohjaa muokata profiilia.
Tietoja unsetting kieli - vBET eivät tue unsetting tällä hetkellä. Sen tarkoituksena oli antaa mahdollisuus valita oma oletuskielen ja kerran valittu ei voi un-valita (joku on omalla kielellään ...). Joten tällä hetkellä helpoin tapa on todella unsetting sitä SQL (+ poista kielen rooli Admin CP). Jos et halua antaa tulevaisuudessa voit poistaa plugins joka antoi voi määritellä käyttäjän oletuskielen. Ne ohjelmat ovat:
- Käsittele oletusarvoja kieli ilmoittautumislomake
- Käsittele oletusarvoja kieli profiilikaavake
Lisäksi voidaan vaatia poistaa ne:
- Aseta sopivan oletuskielen Group
- Lisää oletuskielen käyttäjätiedot
- Kahva oletuskielen aikana päivitysprofiilille
- Kahva oletuskieli rekisteröinnin yhteydessä
Huomaa, että se ei ollut testattu - muutoksen jälkeen Testaa oletko pystyvät luomaan uusia tilin foorumi ja olet voinut muokata profiiliasi.
Myös Huomaa, että oletuksena ne liitännäiset ovat käytössä, niin sen jälkeen vBET päivitys on pakollinen, sammuttaa sen taas. Voimme kysyä vBulletin joukkue miten se käyttäytyy, jos ei tule aktiivisesti määritteen arvo XML tuote-tiedoston, joten ehkä se ei ole tarvinnut sammuttaa sen jälkeen jokaisen päivityksen (emme olisi tällaista tarvetta ennen).
Kerro tarvitset enemmän tukea tätä asiaa:)
Minä poistaa tämän koukku:
"Käsittele oletuskielen Profiiliin muodossa"
ja luettuna yhdessä Google tunnistuksen määritykset minä yksinkertaistaa käyttäjien valinnanvaraa niin paljon kuin posible.
Kiitos tukea.
Suuri. Jos lisäkysymyksiä kiitos vain kysyä - Olemme täällä auttaa sinua:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):