View Full Version: Ratkaistu Päivityksen jälkeen rankbadges saa ottaa pois.
Olen nyt on valtavia ongelmia minun jäsentä. Koska päivityksen jokainen pitää siitä vaarantuvat extra rankbadges. Nämä saavat tuoma manuaalisesti ylimääräisenä käyttäjäryhmiä. Mutta hetki cron kulkee päivittää riveissä jokainen menettää käsin tuli niistä. Näin ei käynyt ennen tätä päivitystä.
Ilmoitathan!
Thanks.
Hi. Ennen tätä päivitystä vBET ei käyttänyt ryhmiä ollenkaan. vBET4.3.0 versio on oficially pidetään epävakaa beta-versio, joten ongelmia uuden functionalisies voi tapahtua. Anteeksi ongelmia, pyrimme ratkaisemaan sen.
Antakaa lisätietoja rankbadges. Onko se natiivi vB toiminnallisuus tai joidenkin mod? Vuonna Booth - jos löytää? Mitkä cron tehtävä poistaa se? Se vaikuttaa muita ylimääräisiä käyttäjäryhmien ja vain ne, jotka liittyvät rankbadges? Onko se tapahtuu, kun ajastettu tehtävä suoritetaan kanssa vBET dissabled?
Se on vain oletusasetuksena vBulletin käyttäjäryhmiä. Riveissä, jne. Ei mod. En todellakaan ymmärrä, miksi vBET käyttää nyt käyttäjäryhmät?
kamilkurczak
23-05-11, 20:00
Mitkä cron tehtävä poistaa se? Se vaikuttaa muita ylimääräisiä käyttäjäryhmien ja vain ne, jotka liittyvät rankbadges? Onko se tapahtuu, kun ajastettu tehtävä suoritetaan kanssa vBET dissabled?
Jos tämä on vB oletusvalinta - Kirjoittakaa mitä asetuksia minun pitää asettaa repoduce se minun testifoorumi? Jos kuvata sen minulle - Yritän tehdä samat tulokset kuin sinä.
Kiitos
Päivitys käyttäjien joukkoon ja otsikot cron poistaa sen. Kanssa vBET poistettu käytöstä, se on hienoa.
Miten selittää tämä? hmmmmm
Loin melkoisesti ylimääräistä käyttäjäryhmiä, ja nämä myös saa rankbadge (jotka ovat assosioituneet Käyttäjäryhmät) Nyt näyttää siltä, että kun on enemmän kuin yksi tai kaksi ylimääräistä Käyttäjäryhmät lisätty (manuaalisesti) ja jäsen, kun cron toimii, se vie ne manuaalisesti lisätty niistä pois.
Toivon, että ymmärrätte.
Tämä on tulossa valtava ongelma minulle. Olen yli 50 000 jäsentä, ja sinun on ymmärrettävä, että minun täytyy lisätä käsin nämä käyttäjäryhmät arkipäivän tässä vaiheessa. Eikö tapa minulle manuaalisesti poistaa tämän Käyttäjäryhmät vBET lisää nyt? En edes ymmärrä, miksi teit tämän!??
Se on vain oletusasetuksena vBulletin käyttäjäryhmiä. Riveissä, jne. Ei mod. En todellakaan ymmärrä, miksi vBET käyttää nyt käyttäjäryhmät?
Tämä oli pyytänyt tässä:
Ymmärrän se on valtava ongelma sinulle. Voit tehdä sen mahdollisimman nopeasti kiitos vain PM minulle pääsy yksityiskohtia Admin CP ja FTP. Kerro myös minulle, mikä tarkalleen käyttäjäryhmän voin lisätä tänne ja joka juuri cron tehtävän (nimen) pitää juosta nähdä asia. Aion tarkistaa ja korjata se paikka - tämä antaa nopeimmat tulokset. Minä hoidan tämän henkilökohtaisesti ja tehdä se tänään, jos lähetät minulle tietoja tarpeeksi nopeasti (I on saatavilla 4-5 useamman tunnin tänään, 1 tunnin tauko nyt). Jos et halua jakaa käyttöoikeustiedot, niin silti minun täytyy yksityiskohtia miten määrittää meidän testifoorumi nähdä vaikutus.
Myös yhden kysymyksen ymmärtänyt asian oikein - ei Käyttäjäryhmät poistetaan (niin käyttäjäryhmän katoavat foorumi) tai vain toimeksianto käyttäjän käyttäjäryhmään katoaa. Joten sinun täytyy lisätä Käyttäjäryhmät uudelleen tai siirtää käyttäjän käyttäjäryhmään uudestaan?
Thanks Michal. PM lähetetty.
Mitä näen päästä otettu pois cron on minun "Legend" ja "Xtreme" Käyttäjäryhmät / riveissä. En todellakaan tiedä, miten selittäisin sen. Toivon näet foorumini. En myöskään ole aivan varma, mikä cron. Mutta joka päivä, sen jälkeen kun nämä manuaalisesti, he ovat menneet uudelleen. Joten olen arvaamaan se on cron päivittämistä usertitles ja riveissä.
Kiitos avusta!
Kuten kirjoitin PM - Tarkistin kaikki päivittäiset cron tehtävät your forum ja löytänyt mitään. Tällä hetkellä emme voi toistaa ongelma, joten emme voi käsitellä sitä. Myös kirjoitin teille todella doupt että se on vBET kysymys - sinulla on ongelma, että vain jotkut erityiset käyttäjille menettävät Käyttäjäryhmät ja toiset eivät löysä sama Käyttäjälista - jos se olisi jotain automaattisesti todennäköisesti se vaikuttaa kaikkiin käyttäjiin tämän käyttäjäryhmän . Tarkistin vBET koodi Käyttäjäryhmät uudelleen ja en löytänyt mitään, mitä voisi aiheuttaa tämän ongelman. Joten ehkä se on aiheuttanut joidenkin suorittamat toimet niille käyttäjille - keskustele niistä selville oli siellä joitakin yhteisiä toimista.
Pian - En usko, että se on vBET vika, silti olen valmis tarkistamaan yksityiskohtia kun annat meille tietoa kuinka toistaa ongelma. Olen kaksinkertainen tarkistanut kaikki päivittäiset cron tehtävät your forum ja löytänyt mitään. Antakaa meille tarkempaa tietoa kuinka toistaa ongelma.
OK, 2 päivää, menin takaisin vanhaan vBET. Ei yksi ongelma näissä 2 päivää. Viime yönä on päivitetty, ja tänä aamuna jouduin jälleen lisätä Käyttäjäryhmät vähintään 10 jäsentä. Sen täytyy olla jotain tekemistä sen kanssa ylimääräisiä Käyttäjäryhmät vBET nyt myös lisää. Joten kerro minulle, kuinka poistaa nämä kokonaan vBET sillä minä en voi jatkaa näin. Thanks.
Koko koodi noin Käyttäjäryhmät sinulla on tiedoston / includes / vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php.
On vain yksi toiminto, jota käytetään reaktio vBulletin logiikka (Koukkuun: userdata_presave) ja toiminnon nimi on vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php (7 ottelua).
Muut 2 toiminnot tiedosto joka tekee muutoksia käytetään poistamalla vBET Käyttäjäryhmät aikana vBET YK-asennus eikä missään muualla.
Joten jos se on väärin, koska vBET, niin se voi olla pelkästään toiminnon vbet_changeDefaultLanguageGroup. Mikään muu ei voi tehdä muutoksia, on käyttäjäryhmiä.
Joten jos haluat poistaa sen, sitten Helpoin tapa on vain poistaa "Aseta sopivan oletuskielen Group" plugin. Mutta tämä automaattisen kahva vBET käyttäjäryhmiä. Joten jos haluat ne myös poistaa vain poistaa sen Admin CP.
Suosittelemme vain poistaa plugin ensin. Jos huomaat ongelman katoaa, niin voimme tarkistaa sen uudelleen (tarkistimme sen jo kahdesti), silti meillä sama juttu - emme tiedä kuinka toistaa ongelma.
Voit myös tarkistaa muut laajennukset koukku userdata_presave ja muutoksen toteuttaminen on määrä toteuttaa ennen / jälkeen vBET plugin.
Kun olet poistanut että plugin, ja käynnissä ilman sitä noin 48 tuntia nyt, minulla ei ole ollut tätä asiaa uudelleen. Joten mielestäni se olisi turvallista olettaa, että se johtuu vBET lisätty ja lisää käyttäjäryhmän ja jos sinulla on muutama jo jostain syystä toiset saa ottaa pois joitakin cron käynnissä. lol, että kuulostaa hieman epämääräinen tiedän, mutta ilman plugin se kaikki hyvä taas.
OK niin - voimme tarkastaa uudelleen. Tämä oli ainoa muutos teit - poistamalla plugin? Onko vBET Käyttäjäryhmän edelleen your forum tai poistit ne? Mikä on tarkan versionumeron vBulettin (haluamme katsoa lähelle ei vain meidän koodi mutta myös koukku ympäristössä)?
Kyllä, tämä on ainoa muutos tein. Ja otin punkit pois käyttäjäryhmiä varten vBET. Mutta ne ovat edelleen olemassa vaikka. Onko helppo tapa poistaa ne? Koska se vie paljon tilaa.
Ja otin punkit pois käyttäjäryhmiä varten vBET.
Mitä se tarkoittaa tarkalleen? Mitä sinä teit?
Tietoja poistamalla vBET Ryhmät - Voit tehdä sen Admin CP vuonna vBulletin vaihtoehtoja, tai suorittamalla toiminnon vbet_removeDefaultLanguageGroups alk. / includes / vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php
Huomaa, että jos poistat ne me ei ale tarkastella lähemmin kysymystä, koska se tapahtuu vain omassa foorumissa.
Mitä se tarkoittaa tarkalleen? Mitä sinä teit?
Olen valittu Käyttäjäryhmät vuodesta vBET. Kuten Kun valitset käyttäjän AKT sillä on rasti / merkki sanotaanko "Espanjan" ylimääräisenä käyttäjäryhmään. Tämä olen valittu.
Kuten kirjoitin teille PM emme vieläkään tiedä mikä on syynä olevasta asiasta your forum. Silti olen tehnyt joitakin muutoksia vBET koodia tässä asiassa. Juuri nyt vBET hoitaa Käyttäjäryhmät vasta kun joillain käyttäjäryhmä muuttunut tai kun käyttäjä oletuskieli chanes. Joten koukku on lisätty ehto:
if ($this->setfields['membergroupids'] || $this->setfields['vbet_def_lang']) {
Minulla ei ole aavistustakaan se auttaa ongelmaasi, koska emme tiedä, mikä aiheuttaa sen. Joka tapauksessa on mahdollista, että se auttaa. Kuten kirjoitin teille PM, omassa muutokset historiassa usein Käyttäjäryhmät jo ennen sarakkeessa raivattiin - ehkä siksi ne, joissa ei ladataan tietokannasta ollenkaan. Tämä edellytys tällaisissa tapauksissa vBET tee mitään, koska Booth tapauksissa, kun käyttäjä muuttaa tietoja User CP tai admin Admin CP, sitten Käyttäjäryhmät ladataan.
Tähän sisällytetään seuraava versio, joten tarkista se. Jos se ei toimi niin et poistaa koukku uudestaan ja olemme tehneet tutkimuksen uudelleen.
Vahvista päivityksen jälkeen se auttaa.
EDITED - se on vahvistettu. Saat hätäratkaisu ota:
1. Siirry Admin CP -> Plugins & tuotteet -> Plugin Manager
2. Etsi koukku Nimetty joukko sopivan oletuskielen Groupin koukku userdata_presave ja napsauta Muokkaa sitä
3. Lisää alussa koodi:
if ($this->setfields['membergroupids'] || $this->setfields['vbet_def_lang']) {
4. Lisää lopussa koodi:
}
5. Tallenna se
OK, olen päivittänyt nyt, ja tarkistaa jos olen vielä tätä ongelmaa. Annan teidän tietää. Thanks.
Kun ajetaan päivityksen yli 2 päivän ajan, ja häiritsemättä että plugin tai jotain muuta, en ole ollut tätä asiaa uudelleen. Joten mielestäni on turvallista sanoa, että teidän korjata teki tempun. Kiitos vielä kerran Michal. Todella iso kiitos! Tiedän, että tämä kysymys oli vain läsnä foorumiini, ja olen vilpittömästi arvostan venymään menit auttamaan minua tässä!
kamilkurczak
21-06-11, 22:03
Kiitos tästä vahvistuksesta:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):