Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 3 af 4 FirstFørste 1234 SidsteLast
Resultater 21 til 30 af 32

Tråd: Yderligere langtitle parsing problem

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af moman View Post
    Nevermind-fundet et andet: oversat PM titler er ikke parset i sidetitler på private.php

Fast ved at tilføje et plugin på private_complete:

PHP Code:
    if (strpos($pagetitle'[/langtitle]')) {
    require_once(
    DIR'/includes/vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
    $pagetitle vbet_parseTitle($pagetitle);

Jeg kan virkelig ikke genskabe problemet på vores server. Jeg formoder, at du ikke har installeret hensigtsmæssigt din 3.3.3 - tjek det. Vi havde mange gange problem, at vores kunder kun uploades nye filer og glemte at importere nye produkt fil eller det modsatte. Har du tjekket gør udførelse af funktion vbet_global_complete eksistere i beskrev sted? (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post3137)

Også vi kører vores fora nu på vBET 3.3.4 beta version, så det kan være, at fejlen findes i 3.3.3 og vi har allerede fastsat det (kan ikke huske det). Still-du bekræfte, at din egentlige installation er OK - bedst gøres opdatering til 3.3.3 igen.
    Senest redigeret af vBET; 15-06-1000:00.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af moman View Post
    Og en anden:

Jeg kunne ikke finde en måde at løse dette via plugins. I stedet vil jeg tilføjet denne kode til usercp.php:

PHP Code:
    if (strpos($reputation['title'], '[/langtitle]')) {

require_once(
    DIR'/includes/vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');

$reputation['title'] = vbet_parseTitle($reputation['title']);

} 
    Direkte under
    PHP Code:

$reputation
    ['timeline'] = vbdate($vbulletin->options['timeformat'], $reputation['dateline']);

$reputation['dateline'] = vbdate($vbulletin->options['dateformat'], $reputation['dateline']);

$reputation['reason'] = $bbcode_parser->parse($reputation['reason']); 
    Hvis denne side er at bruge global_complete krogen, så det skal håndteres i din 3.3.3 - se tidligere svar om, at. Hvis global_complete ikke bruges - så sådan fil ændring vil være nødvendig, eller du kan tilføje det til nogle krogen, hvis der findes nogle på denne side.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Mit produkt-fil og alle PHP-filer er vist op som v3.3.3, som de burde være. Men jeg har ændret mange filer og har en hel del plugin installeret på mit forum, så det er lidt sandsynligt, at der kan være en konflikt.

Jeg har bemærket, at gennemførelsestiden på global_complete krogen er 1000. Skulle dette ikke være højere for at undgå konflikt med andre plugins?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Jeg har bekræftet tilstedeværelsen af den globale parsing-funktionen. Jeg har meget omhyggeligt opgraderet til 3.3.3, så jeg tvivler på, at filens indhold kan være et problem her. Men jeg ser ingen yderligere fejl, så jeg tror jeg er godt for tiden trivsel.

Jeg er også glad for at sige, at vBET performance hit på min server er forsvindende lille, så jeg ikke kan opgradere fortiden 3.3.3 på grund af det høje antal af tilpasninger / arbejder rettelser jeg har implementeret på min egen. Med 800 online, jeg har haft server belastninger under 1,00, og med 1.200 online, blev de omkring 3,00. Ikke dårligt for en dual hex-core Xeon server, tror jeg!

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg tror også!

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg fandt, at vi virkelig havde en fejl der. Global langtitle parsing var indersiden af unødvendige tilstand, så det ikke altid blev evalueret. Dette er allerede rettet, og vil blive medtaget i næste udgave.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Kan du skrive et hurtigt fix til det? Jeg kan ikke opgradere til 3.3.4 lige nu

Jeg kan gætte, at den unødige betingelse er den ene nedenfor:
    PHP Code:
    function vbet_parseTitleGlobally(&$title$removeNotTranslateSection false) {

if (
    $_GET['do'] != 'postthread' && $_GET['do'] != 'comment' && 0!==strpos($_GET['do'], 'edit') && 0!==strpos($_GET['do'], 'update')

&& 
    strpos($title'[langtitle=')) {

return 
    vbet_parseTitleMultiple($title$removeNotTranslateSection);

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hvad holder dig med opdatering?

Jeg vil se ud SVN til at kontrollere, hvilke ændringer der blev gjort for at løse problemet, men alligevel - du bliver nødt sidste udgivelse først kunne gøres hurtigt fix, hvis vi offentliggøre det.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Jeg har foretaget en række ændringer til koden over tid, og jeg har glemt, hvor og hvorfor. Jeg ønsker ikke at bryde ting, der allerede arbejder!

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Bemærk, at vi ikke er ansvarlige for kode ændres med vores kunder - vi er simpelt ikke i stand til at gøre det. Hvis dine ændringer var i overensstemmelse med vores hurtige løsninger, så kan du være rolig - disse vil indgå i næste udgave, så alt vil være OK. Hvis du har lavet nogle andre kodeændringer, så vi råd til at skrive nogle dokumenter, som vil guide dig om din personlige yderligere trin under opdateringer - ellers vil du være med gamle vBET version, fordi du o ikke ved hvad, og hvad der for dig ændret.

Bemærk venligst, at jeg fandt hvilke ændringer der er nødvendige for at løse dette problem, men jeg kan ikke udgive quik fix om forum (fordi det omfatter brudt bbcode indeni). Så pelase spørge om det via e-mail (contact@vbenterprisetranslator.com) og jeg vil sende den til dig der.

Side 3 af 4 FirstFørste 1234 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •