BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 3 van 4 FirstEerste 1234 LaasteLast
Resultate 21 aan 30 van 32

Thread: Addisionele langtitle pars eer van die kwessie

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by moman View Post
    Nevermind gevind van 'n ander vertaal PM titels word nie verwerk in die bladsy titels op private.php

Vasgestel deur die toevoeging van 'n prop op private_complete:

PHP Code:
    if (strpos($pagetitle'[/langtitle]')) {
    require_once(
    DIR'/includes/vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
    $pagetitle vbet_parseTitle($pagetitle);

Ek kan regtig nie voortplant hierdie kwessie op ons bediener. Ek vermoed dat jy nie gepas vBET 3.3.3 geïnstalleer het - kyk of dit. Ons het baie keer kwessie dat ons kliënte net nuwe lêers opgelaai en vergeet om nuwe produk lêer of die teenoorgestelde in te voer. Het jy nagegaan uitvoering van die funksie vbet_global_complete bestaan in beskryf plek? (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post3137)

Ook ons ons forums loop nou op vBET 3.3.4 beta weergawe, sodat dit kan word dat die fout bestaan in 3.3.3 en ons het reeds vasgestel dat dit (kan nie onthou dat dit doen). Nog bevestig dat jou werklike installasie is OK - die beste gemaak update weer aan 3.3.3.
    Laaste geredigeer deur vBET; 15-06-10 op 00:00.

Quote Originally Posted by moman View Post
    En 'n ander:

Ek kon nie 'n manier vind om dit op te los via plugins. In plaas daarvan, het ek hierdie kode te usercp.php bygevoeg:

PHP Code:
    if (strpos($reputation['title'], '[/langtitle]')) {

require_once(
    DIR'/includes/vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');

$reputation['title'] = vbet_parseTitle($reputation['title']);

} 
    Direk onder
    PHP Code:

$reputation
    ['timeline'] = vbdate($vbulletin->options['timeformat'], $reputation['dateline']);

$reputation['dateline'] = vbdate($vbulletin->options['dateformat'], $reputation['dateline']);

$reputation['reason'] = $bbcode_parser->parse($reputation['reason']); 
    As hierdie bladsy is met behulp van global_complete haak, dan moet dit hanteer word in vBET 3.3.3 - sien vorige antwoord oor wat. As global_complete nie gebruik word nie - dan is so 'n lêer verander nodig sal wees, of jy kan dit by sommige haak as daar bestaan sommige van hierdie bladsy.

Senior Member

My produk lêer en al die PHP-lêers vertoon word as v3.3.3, as wat hulle behoort te wees. Ek het egter baie lêers aangepas en het 'n hele paar plugins geïnstalleer op my forum, so dit is' n bietjie waarskynlik dat daar 'n konflik kan wees.

Ek het opgemerk dat die uitvoering tyd op die global_complete haak is 1000. Moet dit nie hoër wees om met ander plugins botsende te vermy?

Senior Member

Ek het bevestig dat die teenwoordigheid van die globale pars eer van funksie. Ek baie versigtig opgegradeer tot 3.3.3, so ek twyfel dat die dossier inhoud kan 'n probleem hier. Ek sien egter geen verdere foute, so ek dink ek is goed vir die tyd word.

Ek is ook bly om te sê dat vBET se prestasie op my server getref is weglaatbaar klein, so ek kan nie opgradering van die verlede 3.3.3 as gevolg van die hoë aantal veranderinge / fixes van die werk wat ek op my eie geïmplementeer het. Met 800 online, het Ek het bediener vragte hieronder 1,00 en met 1200 online, hulle was ongeveer 3,00. Nie sleg vir 'n dubbele Hex-kern Xeon bediener, dink ek!

Ek dink ook!

So - om terug te keer na die probleem. vBET moet outomaties hanteer diegene sny langtitle (met ...) - ons is nie in staat om dit te reproduseer op ons forums en wil binnekort nuwe vrystelling te maak. Dit sal wonderlik wees as ons die rede hiervoor kan vind en dit regmaak as dit aan ons kant is. As jy PM toegang tot detail tot jou forum kan kry, of selfs jou toetsgeval waar daardie dinge gebeur, kan ons daarmee saamgaan - ons kan dit regmaak

Op die oomblik sonder die moontlikheid om te reproduseer, kan ons selfs nie seker wees nie, dit is regtig vBET fout (nie 'n paar konflik met ander mod of konfigurasie kwessie). Ons is nou in 'n dooie punt in hierdie gebied. Weereens - ons sal graag hierdie probleem aan u kant oplos as u wil. Daar is 'n moontlikheid dat nuwe vBET vrylating hierdie naweek sal wees - sal wonderlik wees om alle kwessies voor te sluit

Ek het gevind dat ons regtig het is daar 'n fout. Global langtitle pars eer van die binnekant van 'n onnodige toestand, sodat dit nie altyd is geëvalueer. Dit is reeds reggemaak en ingesluit sal word in die volgende uitgawe.

Senior Member

Kan jy post asseblief 'n quick fix vir daardie? Kan ek nie nou opgradeer na 3.3.4

Ek vermoed dat die onnodige toestand is die een hieronder:
    PHP Code:
    function vbet_parseTitleGlobally(&$title$removeNotTranslateSection false) {

if (
    $_GET['do'] != 'postthread' && $_GET['do'] != 'comment' && 0!==strpos($_GET['do'], 'edit') && 0!==strpos($_GET['do'], 'update')

&& 
    strpos($title'[langtitle=')) {

return 
    vbet_parseTitleMultiple($title$removeNotTranslateSection);

Wat jy hou met update?

Ek sal kyk uit SVN om te kyk watter veranderinge is gemaak om die probleem op te los, maar nog steeds - jy sal laaste uitgawe eerste in staat wees om quick fix as ons dit publiseer nodig.

Senior Member

Ek het verskeie veranderinge aan die kode met verloop van tyd gemaak, en ek het vergeet waar en hoekom. Ek wil nie te breek van dinge wat reeds werk!

Let asseblief daarop dat ons nie verantwoordelik is vir die kode verander deur ons kliënte - ons is eenvoudig nie in staat is om dit te doen. As jou veranderinge is volgens ons kitsoplossings, dan kan jy kalm bly - dié sal ingesluit word in die volgende release sodat alles sal OK wees. As jy 'n ander kode verander, dan sal ons advies n dokument wat sal jou lei oor jou persoonlike addisionele stappe tydens die updates te skryf - anders sal jy bly met die ou vBET weergawe, omdat jy o weet nie wat is en wat vir jou verander.

Let asseblief daarop dat ek gevind Watter veranderinge is nodig om hierdie probleem op te los, maar ek kan nie publiseer Quik los op die forum (omdat dit sluit gebreek BBCode binnekant). So pelase vra oor dit per e-pos (contact@vbenterprisetranslator.com) en ek sal dit vir jou stuur daar.

Page 3 van 4 FirstEerste 1234 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •