PDA

View Full Version: Feedjit

VGF
07-08-10, 01:47
Jeg forsøger at komme Feedjit til at arbejde langs den højre kolonne i mit forum ... bare ved blot at kopiere og indsætte JavaScript-kode, der udsendes ved oprettelse af en Feedjit (feedjit.com)

Det vil vise statistikken korrekt i 1 sekund ... men så er det omdirigerer til min hjemmeside. (Som om fejlen opstod) Måske vBet forsøger at oversætte koden, og det skruer op displayet evt?

vBET
07-08-10, 10:45
vBET ikke oversætte JavaScripts. Du kan blot kontrollere, gør vBET har noget at gøre med denne opførsel: Du skal blot deaktivere vBET et øjeblik og tjek gør det stadig sker. Hvis ja så er det intet har til fælles med vBET.

VGF
07-08-10, 16:50
Tak, nogle gange tror jeg ikke.

Jeg har deaktiveret alle plugins, og det virker stadig ikke. Så ... skal være problem med vBulletin.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations