PDA

View Full Version: Løst Meget mærkeligt spørgsmål

tsak76
23-09-11, 15:35
Mens jeg havde nogle server belastning på serveren, pludselig får jeg en advarsel fra vb, at jeg har ufuldstændige profil felter at udfylde. hvor lyden virkelig underligt, siden jeg dont have nogen felter, da alle allerede var besat.

jeg går til bruger cp, og jeg ser, at hvad der var placeret i min "om mig" blev ændret til italiensk. I starten troede jeg fik hacket eller noget, min vært undersøgt, men ikke finde ud af, og siden jeg checkede, hvad dette ord på italiensk betyder, og det er en oversat udtryk for, hvad jeg allerede havde i min profil.

dette er meget mærkeligt, fordi det lader til, at en eller anden måde var forårsaget af vbet. Jeg ved ikke hvorfor og jeg er virkelig forstyrrende for at finde ud af, at sådanne ting kan have påvirket andre data også. det mest underlige ting er dog, at jeg havde database cache slukket.

nogen ideer om hvad der foregår?

vBET
23-09-11, 16:13
vBET bør ikke ændre dine data. vBET ikke oversætte oplysninger, der kommer med posten. Måske er du engageret oversat oplysninger - i så fald du sender data til serveren og vBET ikke ændrer POST info, så det gik til DB. Dette er kun hypotese. Og uge hypotese, fordi vBET ikke oversætte værdier indersiden af input felter ... Så virkelig eneste grund til jeg ser det nu, det er, at sådanne data blev sendt til serveren.

På dette tidspunkt er jeg ikke sikker på jeg forstår dig godt. Så vær venlig at give præcise oplysninger:
- På hvilken side kan du se disse data (URL)
- Hvad er det feltnavn
- Kan du genskabe problemet?

Vi vil tjekke det efter, at vi vil være sikker på hvad du skal tjekke:)

tsak76
23-09-11, 17:46
den userprofile feltet "om mig" denne ene blev ændret. Jeg havde noget skrevet der, så en eller anden grund fik jeg en advarsel om, at jeg har ufuldstændige felter i profiler selv om alle var fyldt. Så går jeg til at se, og jeg ser, at i denne profil feltet "om mig" input var på italiensk: /

tsak76
24-09-11, 12:27
Jeg så også, at nogle ikke-engelske tegn, hvor skiftet til ?????????? for eksempel i meta beskrivelse: /

vBET
25-09-11, 22:19
Du er så - OK stand til at reproducere det? Jeg forstår korrekt at jeg har til at redigere profil på oversat side og provokere form fejl, og efter at det vil blive oversat? Ja? Give venligst mig i punkter hvad du skal gøre - vi vil arbejde på at reproducere på vores test fora og korrigere det:)

vBET
25-09-11, 22:23
Jeg så også, at nogle ikke-engelske tegn, hvor skiftet til ?????????? for eksempel i meta beskrivelse: /

Dette er det samme emne - redigering profil eller noget andet? Til nye spørgsmål venligst åbne nye tråd og give mere info:)

r.dziadusz
26-09-11, 19:14
Jeg har prøvet at genskabe problemet i vores test forum ved at redigere / gemme / oversætte data i "om mig", men jeg var ikke i stand til at gøre dette. Jeg er ked af jeg skal have flere vink

r.dziadusz
04-10-11, 09:39
Intet svar, anser det for løst, hvis du har spørgsmål om dette emne bedes du spørger, vil jeg åbne den igen, for alle andre spørgsmål skal du åbne ny tråd

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1