PDA

View Full Version: stort problem!

fazli
04-12-09, 17:47
Hej,

For nogle uger siden, installerede vi den gratis version af vbet i vores forum og arbejdede godt, men i sidste uge, er det Don, t Woking endnu! (Vi don, t installere en ny producere eller plugin)

vores forum er p30lords.com/forum
bedes du kontrollere og hjælpe os til at løse det.

Takket være en masse

fazli
05-12-09, 22:39
?

??????

vBET
10-12-09, 21:13
Hej.

Meget synd for forsinkelsen - jeg var på tur. Jeg har tænkt mig at der lige nu for at se, hvad der sker:)

vBET
10-12-09, 21:17
På dette tidspunkt vBET ikke er aktiv på dit forum, så jeg er ikke i stand til at fortælle, hvad der foregår. Beskriv mere dit problem. Også første skal du gå til http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq.html og tjek ikke der allerede eksisterer løsning til dit problem.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET Translator 4.10.1