PDA

View Full Version: Løst Hvordan indstiller jeg en mulighed uden BBkoder?

dacho
10-11-10, 22:33
Der kan du skrive en besked Vælg "Ikke tilføje sprog BBCodes" hvordan man kan lave det, fordi jeg ikke finde et sted at sætte denne http://p2pic.com/images/bbcode.jpg

kamilkurczak
11-11-10, 09:25
Hej dacho.
Denne indstilling er tilgængelig, når brugeren har sproget sat i sin profil, og sproget er forskelligt fra det oprindelige sprog i dit forum.
Du forum er på hebraisk, og du har i din profil sæt - hebraisk.

dacho
11-11-10, 15:08
Jeg forstår .... Problemet er, at når en standard bruger, og ikke særligt sofistikerede, der forstår, at BBcode, ønsker at skrive en sætning, som består af både hebraisk og nogle engelske ord, oversætter det hele begynder at forklare brugere: Gå til at redigere markere ordet og annullere hende BBcode er mere kompliceret Så er der en let vej til eller bedre end at løse det?

kamilkurczak
12-11-10, 11:01
Her har du en artikel om multi sprog besked:

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1