PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Avís d'error

Gumble
16-05-10, 05:19
Rebent aquest error després de la instal lació

Notice: Use of undefined constant DIR - assumed 'DIR' in /var/www/.../espinge.com/httpdocs/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php on line 18

Observeu també la reescriptura d'URL és totalment Meese amb enllaços que contenen caràcters especials, totes les imatges també han anat de la CMS (probly relacionats amb l'error)

Alguna idea de com solucionar aquest problema, no va rebre cap problema amb la versió gratuïta ...

Gumble
16-05-10, 06:34
Actualització del resum, aquest error saltar aviat aquesta línia s'activa:

RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

No obstant això, f no està actiu el fòrum del seu programa com una pàgina en blanc.

Gumble
16-05-10, 18:17
No es pot trobar el problema, hem revisat tots els passos va haver de desactivar de nou, aviat puc pujar el htaccess la notificació veu, i trenca un munt de coses

Gumble
16-05-10, 18:40
Breu actualització, havia desactivat ara tots els altres plugins, que segueixen apareixent ...

Qualsevol idea serà benvinguda, gràcies

vBET
16-05-10, 19:27
Si us plau, intenteu això i parlar dels resultats:
1. Edita vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php arxiu
2. Cerca:

if (!defined(DIR)) {
3. Substitueix a:

if (!defined('DIR')) {

Gumble
17-05-10, 19:30
Funcionant molt bé ara, estava buscant a l'arxiu equivocat tot el temps ...

VGF
17-05-10, 22:31
Tinc el mateix error en els registres del meu error ..

s'esmenta que l'anterior, però els meus imatges es divideixen encara.

Crec que el meu problema és més profund.

vBET
18-05-10, 17:22
De registre d'errors - si us plau les instruccions de dalt. Per a les imatges - si us plau crea fil de rosca separat amb els detalls.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1