Veure la Versió Completa: vBulletin 3.7.1
Hola!Jo m'agradaria saber com jo adquireixo vBulletin 3.7.1 ?Doncs m'agradaria de munta un forum, alies jo ja tinc més no és gens bo i ni arriba als peus del vBulletin.Per favor es puguis me de la una atenció sobre aquest assumpte!Grata ;)Pugeu.
Tingueu en compte que el nostre producte és VBET - No vBulletin. VBET és plugin per vBulletin que permet traduir a 52 idiomes fòrum i suport de la comunitat multilingüe.
Si vostè té preguntes sobre vBulletin si us plau aneu a la pàgina i demanar vBulletin vBulletin equip. També tingui en compte que vBulletin 3.7.1 és la versió bastant antiga - Per instal vostè probablement ha de pensar sobre la nova versió de la sèrie 3.xo 4.x
Estarem encantats d'ajudar-si vostè té alguna pregunta sobre VBET:)
Si vol dir que vostè vol comprar VBET per vBulletin 3.7.1 versió, si us plau, tingueu en compte que oficialment VBET requereix vBulletin 3.8, però tenim com a mínim un client que està executant VBET en vBulletin 07/03 amb èxit:) Si vostè té algun dubte - si us plau, comenceu a partir de la versió lliure i veure com funcionarà en VB 3.7. Quan vostè serà feliç, sempre pots comprar la versió de pagament i gaudir encara més de gran rendiment i moltes característiques addicionals:)
Ok, vaig entendre, et vaig manar i-mail sobre més informació.. ;)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):