Visa fullständig version: vBulletin 3.7.1
Hej!Jag skulle vilja veta hur jag få vBulletin 3.7.1?Eftersom jag skulle montera ett forum, faktum är att jag redan har mer är inte bra och det är inte ens vid foten av vBulletin, snälla om du kan ge mig en varning om detta ämne!Tacksam;) Subis.
Observera att vår produkt är vBET - inte vBulletin. vBET är plugin för vBulletin som gör att översätta forum till 52 språk och har stöd för flerspråkiga samhälle.
Om du har frågor om vBulletin gå till vBulletin sidan och fråga vBulletin team. Notera även att vBulletin 3.7.1 är ganska gammal version - om du vill installera det du bör nog tänka på senaste versionen från serie 3.x eller 4.x
Vi hjälper dig gärna om du har några frågor om vBET:)
Om du menar att du vill köpa vBET för vBulletin 3.7.1-versionen, då observera att officiellt vBET kräver vBulletin 3,8, men vi har åtminstone en klient som körs vBET på vBulletin 3,7 med framgång:) Om du har några tvivel - du bara börja från fria versionen och kontrollera hur det fungerar på BB 3,7. När du kommer att vara lycklig, kan du alltid köpa betalda versionen och njuta ännu mer för bra prestanda och många extra funktioner:)
OK, jag får det, skickar du e-post för mer information. ;)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):