Veure la Versió Completa: Rebutjat "Tots / Cap" en la configuració
Hola
Jo realment odi fer clic en 150 caselles de verificació quan desseleccionar tots els idiomes excepte dos
Si us plau, faci un "seleccionar tot" / "desmarcar tots" opció en la configuració de l'ACP
Gràcies
Starbug
Això pot ser difícil a causa de panell d'opcions és generada automàticament per vBulletin.
Tingueu en compte que si desactiva el llenguatge és suficient per fer-ho en un sol lloc (memòria cau no funcionarà per al llenguatge no és compatible i banderes perquè els usuaris només poden ser subconjunt de les suportades). Així que si vol donar suport només 2 idiomes és realment suficient per fer 50 clics no 150.
També - és a dir fer-ho una vegada i es deixa durant molt de temps, pel que considerem que no és una millora real d'afegir aquesta opció. Com vaig escriure al principi - vBulletin genera les pàgines i fer el canvi demanat que realment significa per evitar que el motor vBulletin configuració i escriure els nostres propis punts de vista per cada pàgina de configuració.
Em sap greu, en aquests moments rebutgem aquesta petició. Si vostè coneix algun mod que dóna suport tal cosa en el nadiu vBulletin pàgina de propietats - si us plau contacteu amb nosaltres. Potser hi ha alguna cosa que trobem a faltar, en aquests moments sembla molt esforç i l'ús molt marginal.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):