Veure la Versió Completa: Resolt Totes les pàgines en mal estat
Acabo de tornar a instal lar el mod, volia intentar de nou, amb menys països per veure si la càrrega és millor.
Però cada pàgina traduïda està en mal estat, sense peu de pàgina, els missatges tots barrejats, tots els enllaços en mal estat.
Qualsevol idea del que causa això, vaig haver de desinstal lar ja que era un desastre total.
Im 100% He seguit les instruccions, instal lar tantes vegades ara.
De vegades les pàgines que estaria bé, a continuació, actualitzi i el mal absolut.
kamilkurczak
07-02-11, 11:13
hola,
Jo era al seu lloc, però vostè té una discapacitat VBET ara. M'agradaria check jo mateix així que si us plau me la s'enviïn per PM el FTP i l'accés admincp perquè ara no sé el que causa aquest problema.
Gràcies
Ok, suc d'Informàtica - Fòrums - Gratis PC Hjælp, suport de TI og Reparationer (http://www.computer-juice.com/forums/da/)
Si us plau, miri i reproducció ràpida, jo no vull deixar habilitats com aquest.
Gràcies.
kamilkurczak
07-02-11, 13:15
bé vaig fer algunes pantalles del seu fòrum i em va salvar d'una font en el lloc en l'arxiu.
Em vaig adonar que la qüestió està en la pàgina principal i en les pàgines dels fòrums (no en les discussions) no?
Vaig a tractar de trobar una raó d'aquest problema.
Si us plau, - tractar d'esborrar la memòria cau.
Sabia vostè editar algunes plantilles o no?
Potser vostè té un nou mod instal?
Succeeix en les discussions també.
Hvad er donin bedste gratis CD-brænding programari? - Suc d'ordinador (http://www.computer-juice.com/forums/da/f52/whats-best-free-cd-burning-software-31441/)
Temes similars i el peu trencat dates, en llocs equivocats, sigs feta un embolic.
Tingueu en compte que aquesta instal lació un nou i fresc de càrrega vb Matías i VBET, les opcions de configuració estàndard.
Puc desactivar ara?
kamilkurczak
07-02-11, 13:23
bé pot desactivar. Vaig a analitzar aquesta informació
Ok, gràcies, esperem la seva resposta / solució.
Salut!
Hola, només preguntava si vostè té més informació?
kamilkurczak
08-02-11, 14:23
hola,
És molt difícil trobar una solució quan no es pot reproduir en el meu fòrum de prova. Només tinc una pantalla i la font del lloc, però he de mirar al seu codi de fòrum (ja que és específica només per provar el fòrum).
En primer lloc m'agradaria Michał AKS sobre aquest tema. Potser ell sap una bona solució.
Per descomptat que m'agradaria preguntar sobre la seva admincp i accés FTP (per AM) - que serà una gran ajuda.
Gràcies
Puc seguir qualsevol instrucció, im reticent a donar accés d'administrador.
Puc executar aquest mod abans i que estava bé, recentment ha afegit un agraïment / mod i com una activitat / mod punts.
M'ho saber.
kamilkurczak
09-02-11, 10:03
hola,
Pot permetre als nostres mod ara - només permeten VBET i després anar a Tauler de Admin-> VBET-> flags i establir Posar banderes d'encàrrec.
Després que:
-VBET està activat i ho puc utilitzar
-Les banderes no es mostra i tots els usuaris no poden utilitzar el nostre mod.
En segon lloc, que puc veure en la meva pantalla - Vostè té mals resultats de Google en la seva caché i que ha traslladat el seu contingut. Tenim una solució de com bloquejar mals resultats de Google (s'inclouran en la pròxima relase)
Et puc donar una solució ràpida:
1. obrir i fer una còpia d'aquest fitxer:
Fòrum / root includes / vbenterprisetranslator_functions.php
2. En aquest arxiu trobarà la següent línia:
if ($useCache && $wasTranslated && $translatedSize == $translationEncodedTextsSize) {
3. pasta abans d'aquesta línia:
if (!$wasTranslated || $translatedSize != $translationEncodedTextsSize) {
define('VBET_DONT_WRITE_GUEST_CACHE', true);
}
4. estalviar
5. clar TOTS memòria cau
6. prova d'això!
Aquest codi hauria de bloquejar un resultat incorrecte de google. I com he escrit abans - si us plau, habiliti VBET i lloc indicador establert per PERSONALITZAT
He reinstal.lat en què tot semblava funcionar bé.
He demanat el codi d'edició per si de cas.
Gràcies.
kamilkurczak
09-02-11, 13:10
hola,
Gràcies per la confirmació. Com vaig escriure en el meu anterior post - resultats erronis de Google a la memòria cau, tracti de fet tots els canvis en el codi del meu post anterior.
Gràcies
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):