Veure la Versió Completa: Resolt . Htaccess temes
Estic corrent amb vBulletin 4,1 vBSEO 3.5.2.
Puc comprar VBT avui. :)
A continuació es mostra la meva. Htaccess que està treballant ... www punt satelliteguys ens punts / htaccess.txt (no puc carregar el meu arxiu txt diu que hi ha un error de permisos al servidor i no puc enviar URL, fins que després de 15 vegades.)
He estat incapaç d'obtenir el VBT suggerit perquè funcioni correctament, quan ho inserit em surt un error que diu que la pàgina no està redirigint correctament
Firefox ha detectat que el servidor està redirigint la petició d'aquesta adreça d'una manera que mai es completarà. Quan intento anar a la meva pàgina d'inici.
Pots si us plau m'ho saber la correcta. Htaccess perquè jo pugui aconseguir aquest treball? Gràcies!
Jo vaig demanar el servei d'instal lació de l'última nit. Vaig a deixar que la xifra pro que fos com jo estic segur és una cosa simple. :)
kamilkurczak
03-12-10, 19:19
Això és correcte.
Demano disculpes pel nostre retard.
Si us plau, envieu a mi per la seva admincp PM, FTP i els detalls de Matías.
Ara tenim un cap de setmana. ho farem el dilluns. És correcte per a vostè? Demano disculpes per la demora.
Aquest cap de setmana ha Kamil lliure. Ell serà capaç de resoldre i contestar el dilluns. Espero que això està bé:)
kamilkurczak
06-12-10, 11:08
. Perquè no puc editar el fitxer htaccess - si us plau reemplaçar el fitxer htaccess amb això:.
DirectoryIndex cmps_index.php index.php cmps_index.php index.html index.htm
# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On
# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
RewriteBase /
RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.satelliteguys\.us
RewriteRule (.*) http://www.satelliteguys.us/$1 [L,R=301]
RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
#************************************************************************--
#RULES for SEO translation links with vBSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
#************************************************************************--
#RULES for pages outside forum directory handled by vBulletin
#Those rules have to be in domain main folder
#RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
#RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
#This rule must be in each directory which have to be supported (without forum directory itself)
#RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
#RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.satelliteguys.us$
kamilkurczak
06-12-10, 15:44
Fet.
-He editat els arxius de Matías (integració amb VBET)
-He editat l'arxiu. Htaccess (ara vostè té una bona normativa)
-He posat les opcions necessàries en admincp-VBET i admincp-> Configuració general
-He provat el seu lloc i tot (fòrum de traducció i enllaços) les bones obres.
Pots provar-ho?
si alguna cosa no està d'acord si us plau escrigui aquí.
Si tot està bé, gràcies per la seva cooperació i bona sort
Estic tenint alguns problemes ...
1) Si faig clic en alemany que es tradueix en bé alemany. No obstant això si vull tornar a Anglès i feu clic a la bandera d'Anglès per a tornar a Anglès i segueix sent alemany.
En lloc de portar-me a satelliteguys.us / és que només em porta de tornada a satelliteguys.us
2) La meva pàgina d'inici és cmps_index.php però per alguna raó no es carrega cap amunt com l'utilitzen per index.php en comptes s'està carregant. Per solucionar aquest problema temporalment tinc còpies del meu cmps_index.php a index.php.
3) Un dels meus usuaris van informar el següent problema ... "La característica primer missatge sense llegir sembla estar trencat. Vaig a la primera entrada dels fils, en lloc de missatges nous."
Si us plau avisi.
Més temes ...
En entrar al Panell de Admin després VBT Eines i després a Opac paraules ignorades em surt el següent missatge d'error.
Warning: ([ruta] / admincp / vbenterprisetranslator_ignoredwords.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory en [ruta] / admincp / misc.php (2067): eval () ' d code on line 4
Fatal error: require_once () [function.include]: Failed opening required '/ usr / home / satelite / public_html / admincp / vbenterprisetranslator_ignoredwords.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / usr / home / satelite / public_html / admincp / misc.php (2067): eval ()' d code on line 4
I això des del netejador de memòria cau ...
Warning: ([ruta] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory en [ruta] / admincp / misc.php (2067): eval () ' d code on line 9
Fatal error: require_once () [function.include]: Failed opening required '/ usr / home / satelite / public_html / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / usr / home / satelite / public_html / admincp / misc.php (2067): eval ()' d code on line 9
kamilkurczak
06-12-10, 18:16
1) satelliteguys.us / és bo. Per què no amb "/ és"? perquè l'anglès és el seu idioma principal del fòrum i en fer clic a la bandera d'Anglès té una url en el fòrum original.
On es veu alemany? si faig clic en alemany Tinc una traducció a l'alemany. Si faig clic a Anglès - Tinc un Anglès.
Si vostè vol tenir un fòrum més ràpid:
Podeu desactivar algunes de les traduccions en la mendicitat - quan la memòria cau s'omplirà per afegir-ne de noves de tant en tant. A partir de les 52 traduccions significa 52 vegades més contingut per als usuaris i les arrels. Alguns fòrums poden manejar això, per a alguns és millor començar amb poques traduccions.
Per fer-ho: anar a Tauler de Admin-> VBET-> Banderes
2) És un treball ara?
3) Ara tinc un temps lliure. El vaig a arreglar demà. Si està bé per a vostè.
1) satelliteguys.us / és bo. Per què no amb "/ és"? perquè l'anglès és el seu idioma principal del fòrum i en fer clic a la bandera d'Anglès té una url en el fòrum original.
On es veu alemany? si faig clic en alemany Tinc una traducció a l'alemany. Si faig clic a Anglès - Tinc un Anglès.
Una vegada més no funciona ... Si faig clic a Geman veig alemany. Si faig clic a Anglès encara veig ALEMANY. De l'alemany em pot fer clic en un altre flash com Polònia ANF veure polonès, però de nou si faig clic en l'anglès no em retorn a l'anglès!
Un altre usuari ens reporta aquest problema, així i em pregunto si és una qüestió de vBulletin 4.1.
Si vostè vol tenir un fòrum més ràpid:
La velocitat és bona, no tenir un problema de velocitat.
3) Ara tinc un temps lliure. El vaig a arreglar demà. Si està bé per a vostè.
M'agradaria que fixa tan aviat com sigui possible, ja que està causant un problema per als meus usuaris. Aquesta és la raó per la qual va pagar per vostès per instal el que anava a funcionar correctament.
I què passa amb els missatges d'error que he publicat i emetre missatges nous.
Gràcies!
kamilkurczak
06-12-10, 18:30
ok, vaig a analitzar aquests errors i corregir-demà al matí (hora de Polònia). Si us plau, no apagueu el meu accés.
EDITAT:
Sobre aquesta traducció a l'anglès. Ho puc veure per l'IE. Vaig a tractar d'arreglar.
Ok.
He arreglat l'error de pàgina que estàvem tenint, em va canviar el nom del fitxer index.php cmps_index a continuació, canviar la meva pàgina d'inici per forum.php fòrum. :)
Jo sóc polonès, però mai han anat a Polònia. L'empresa per a la qual treball aquí als Estats Units va començar Polonias primera companyia de televisió per cable que es deia @ entreteniment. :)
kamilkurczak
06-12-10, 18:39
:) Encantada de conèixer-te.
Sobre aquesta traducció a l'anglès. Ho puc veure per l'IE. Vaig a tractar d'arreglar.
Pleso fixar el meu punt de vista admincp perquè només pot veure la configuració del fòrum:) gràcies, ho vaig a arreglar demà.
(Si us plau tracti de la importació d'arxius product.xml de do-not-carregar la carpeta)
:) Encantada de conèixer-te.
Pleso fixar el meu punt de vista admincp perquè només pot veure la configuració del fòrum:) Tot a punt. :)
kamilkurczak
06-12-10, 18:48
hmm segueixo veient només "Manager Forum" - si us plau, prova d'això.
hmm segueixo veient només "Manager Forum" - si us plau, prova d'això.
Ho he comprovat i es pot veure i accedir a tot el Tauler de Admin ... Potser la sessió i tornar de nou?
kamilkurczak
06-12-10, 19:15
¿S'han provat amb les dades de la meva prova d'accés? Encara veig gerent únic fòrum. Pot ser que vostè pot fer un compte nou per a mi? En cas afirmatiu, si us plau, envieu aquestes dades per PM.
Gràcies
Sí que he provat.
Això és el que veig ... http://www.satelliteguys.us/images/admincp.jpg
Potser m'estic malentès.
kamilkurczak
07-12-10, 10:26
pot buscar en aquest fil?
url:
la versió de camí a VB s'utilitzen? PL1? En cas afirmatiu, acabo de llegir una forma de la rosca en aquest enllaç i tractar d'actualitzar la ruta de Visual Basic per PL2.
Si us plau, confirmi la mateixa.
EDITAT:
Que utilitzem en el nostre fòrum de provar una versió 4.0.8 de VB. Vaig a actualitzar i vaig a tractar de reproduir aquest problema en el nostre fòrum de prova.
Si us plau, acabo de llegir una forma de la rosca en aquest enllaç i tractar d'actualitzar la ruta de Visual Basic per PL2.
i encara no tenen un accés a les seves opcions de admincp (només a l'administrador del fòrum). Si us plau, elimineu el compte actulal i fer un de nou per a mi, si pots, i encara necessita la meva ajuda.
Estic usant vBulletin 04/01 PL 2.
T'he PMed un inici de sessió alternativa a la admincp. :)
Feliç dimarts!
Acabo de tornar a habilitar VBT i se soluciona el problema de tornar a l'idioma per defecte. :)
Rota ara són els missatges d'error de dos elements en el menú eines VBT al cp admin, i la trencada Anar a l'edició primer missatge sense llegir.
Suposo que això és alguna cosa a veure amb Matías, però, estava treballant fins que ha realitzat la instal lació ahir.
Gràcies!
kamilkurczak
07-12-10, 15:19
Així que el problema amb l'esquena al llenguatge principal es resol ara?
Vaig a corregir la resta de temes.
Així que el problema amb l'esquena al llenguatge principal es resol ara?
Vaig a corregir la resta de temes.
Sí torna a la llengua principal que ha quedat resolt. En realitat, actualitzat a l'última nit PL2. :)
kamilkurczak
07-12-10, 15:48
ok, tema amb advertències en admincp (netejador de memòria cau i les paraules s'ignoren) s'ha resolt ara.
He actualitzat els dos arxius a la carpeta admincp
kamilkurczak
07-12-10, 16:06
ok.
la segona qüestió: anar al primer missatge nou.
Puc reproduir en el meu fòrum de prova, així que ho arreglarà sense el seu accés a FTP i admincp.
Si us plau, faci un nou fil amb aquest error (anar al primer missatge nou) en aquesta secció:
vBET4 Informe d'errors - vBulletin Empresa Traductor (VBET) (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-bug-reporting/) i anem a fixar en el nostre fòrum de prova.
Què passa amb VBET? és una bona feina ara? com qualsevol altra qüestió? Si us plau, prova d'això. Si no és així, gràcies per la bona cooperació i gaudir:)
Excepte per l'error primer missatge nou ... tot es veu increïble. :)
Gràcies!
kamilkurczak
07-12-10, 17:09
gràcies per la confirmació - resolt aquí. Ara -> l'error amb missatge nou
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):