BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 10 van 10

Thread: As die titel van die draad oorskry word deur die invoeging van langtitle dinge breek

Senior Member

Default As die titel van die draad oorskry word deur die invoeging van langtitle dinge breek

Ek het opgemerk dat indien iemand poste 'n draad in' n ander taal wat net onder die min karakters vir die draad titel, en die langtitle tags oor hierdie limiet gaan, hierdie skroewe op die vertoning van die draad in forumdisplay, resultate, en op die draad bladsy self. Dieselfde geld indien 'n draad titel is vertaal is, het iemand antwoorde op die draad, en "Re:" stuur van die post titel oor sy karakter limiet.

Ek kan nie wys 'n voorbeeld hiervan, want ek het dit op te los op my forum. Ek is seker as kan hier gerepliseer As jy 'n titel wat net onder die draad titel karakter limiet wat van die standaard taal vertaal is.

Afgetree;)

Kan jy asseblief wys vir ons 'n probleem, want ek kan skaars verstaan toe die probleem verskyn

Senior Member

Die probleem is wanneer 'langtitle "ingevoeg in die draad se titel is, is dit nie die erkenning van die draad titel karakter limiet. As die tag kry afgesny en word nie behoorlik toegemaak nie, dit breek die bladsy waar die titel verskyn.

Afgetree;)

Ok, maar ek kan nie voortplant hierdie probleem op my toets forum, my [langtitle] is nooit gesny.
    Kan jy stuur vir my gedetailleerde inligting oor hierdie probleem. Wat is jou langtitle lengte beperking, en hoe lank die tittel veronderstel om te wees (in watter taal) om die lyn te breek?
    Laaste geredigeer deur r.dziadusz; 17-09-11 op 09:26.

Senior Member

my titel lengte perk was 85, maar ek het toegeneem tot 100. So, byvoorbeeld, indien die gebruiker plaas 'n titel wat 95 karakters is, dan dan langtitle tags dit sou stuur oor die limiet. Die stelsel is afgesny die sluitingsdatum langtitle tag wat lei tot die verbreking van die uitleg.

Afgetree;)

Ok ons in staat was om hierdie probleem op te reproduseer, en nou is ons op dit werk
    Laaste geredigeer deur r.dziadusz; 20-09-11 op 07:45.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hi. Ek was in staat om dit te reproduseer. Dit was werklik moeilik om te reproduseer en ek het dit per ongeluk werk op iets anders. Dit was moeilik, want dit is vBulletin fout. vBET gebruik vBulletin funksie vbchop, Wat veronderstel tou te sny volgens die verlangde lengte in veilige manier (hou in gedagte geënkodeerde karakters). Ongelukkig het vBulletin daar fout en vir boodskappe wat na 'n veilige geïnkripteer UTF-8 (karakters soos & # KODE gee verkeerd resultate.

Ons stuur fout verslag aan vBulletin (vBulletin fout) En geskep quick fix op vBET kant. So nou vBET ontdek as vbchop langer teruggekeer lei en sny dit tot die gewenste een. Ook het ons eenvoudige opsporing te kyk nie brief ingebou in formaat & # KODE; nie afgesny in die middel en indien ja, dan laaste woord word ook sny (net deur die vind van die laaste ruimte). Sien quick fix hieronder.

Quick fix:
    • Open / Includes / vbenterprisetranslator_functions_detection.php
    • Search:
      PHP Code:
      $title vbchop($title$vbulletin->options['titlemaxchars'] - 12).'[/langtitle]'
    • Vervang deur:
      PHP Code:
      $desiredLength $vbulletin->options['titlemaxchars'] - 12;
      $title vbchop($title$desiredLength);
      if (
      strlen($title) > $desiredLength) {
      $title substr($title0$desiredLength);
      $lastOpen strrpos($title,'&');
      $lastSpace strrpos($title' ');
      $lastClose strrpos($title,';');
      if (
      $lastOpen!==false && $lastSpace!==false && $lastClose!==false && ($lastSpace $lastOpen) && ($lastOpen $lastClose)) {
      $title substr($title0$lastSpace);
      }
      }
      $title .= '[/langtitle]'

Dit sal ingesluit word in die volgende uitgawe.
    Laaste geredigeer deur vBET; 20-09-11 op 23:00.

Let asseblief daarop dat die vorige post is geredigeer om meer gesofistikeerd quick fix (die oplossing van die probleem van sny in die Midde-brief in die formaat & # KODE te verskaf. So indien u reeds vorige oplossing van toepassing kan jy oorweeg om werklik een te gebruik, of wag net vir nuwe weergawe

Senior Member

Dankie Migal - ek het geweet iets was. Is die quick fix ook rekening vir antwoorde asook? Soms is die "Re:" dit oor die grens gestuur.

Ons het nie nagaan. As jy vind dat die probleem nog nie in so 'n geval bestaan, kan jy hier met ons kontak en ons sal dit hanteer

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •