PDA

View Full Version: Opgelos Welkom nie die vertaling

Snake
23-08-10, 22:21
× "× Z ×-ש×' × Z × ™ × ¥ - × ¤ × • × ¨ × • × Z × ™ × - ×¢×-ר×" × œ × Z ×-ש×' × "× - × ™ × * ×, × ª × Z × ™ ×> ×" × • × ª × ™ × § × • × * × ™ × (http://www.computer-juice.com/forums/iw /)

Op die tuisblad woorde is nie korrek vertaal, lyk net oor tale van links na regs. Ook alt text is verkeerd.

Snake
23-08-10, 23:41
vreemd, lyk ok nou net die kwessie van alt text op die vlae.

vBET
24-08-10, 05:24
Soos ek verstaan wat jy gebruik Translate 'alt' eienskappe opsie. Ons sal werk om hierdie probleem op te reproduseer op ons toets bedieners en die probleem op te los nadat.

Snake
24-08-10, 08:17
Ja, lyk op 'n aantal tale vlae alt is arbitrêre karakters xxooo ens.

kamilkurczak
25-08-10, 11:12
Hallo,

Probeer die kas skoon te maak vir gaste slegs vir hierdie taal. Dit is 'n opsie in vBET gereedskap in die hoofdmenu.

As dit probleem is nog steeds daar. asseblief PM vir my jou admincp en FTP-besonderhede en ek sal dit regmaak.

Dit is waarskynlik alt tag kwessie.

Danksy

Snake
25-08-10, 11:15
Dit is nog steeds daar, alt tags vertaling is aangeskakel, net die karakters is junk, i dont admin toegang gee aan enigiemand bekend maak nie, jammer.

kamilkurczak
25-08-10, 11:18
Het jy duidelik kas vir hierdie taal deur vBET gereedskap?

Ek kan nie voortplant dit op my toets forum, so ek kan dit nie los nie. Slegs op jou forum.

Snake
25-08-10, 11:35
Watter kas? databasis of lêer?

kamilkurczak
25-08-10, 11:41
Het jy gebruik 'n vBET 336 nou? Indien ja, in jou admincp het 'n vBET gereedskap -> kas skoonmaker -> stel Jiddisj en Skoon Guest kas lêers en skoon databasis kas te ja. Klik op 'OK'.

Snake
25-08-10, 12:54
Ek is nie die gebruik van Jiddisje taal, sodat daar niks bestaan reeds in die databasis of die inhoud van die cache.

Snake
25-08-10, 12:56
Basies alt tag vertaling is nie werk vir al die tale wat gebruik maak van spesiale karakters, jap, Hebreeus, Koreaans, ens.

kamilkurczak
25-08-10, 13:05
Watter enkodering gebruik jy? utf8?

Hoe kan ek my forum characterset om seker te maak?

1. Gaan na Admin CP-> Languages & frases-> Taal Bestuurder
2. Kies Stellings wysig vir jou taal van die forum, en maak seker waarde van HTML Karakterstel

Snake
25-08-10, 16:01
Vaste, thanks!

kamilkurczak
25-08-10, 16:17
Dankie vir die bevestiging Snake:)
goeie geluk

Snake
25-08-10, 20:40
Een probleem is, nou op my forum '£' show as''.

Dit is as gevolg van die veranderde characterset te UTF-8, hoe kan ek dit regmaak asseblief?

Miskien msql vind en navraag te vervang?

kamilkurczak
26-08-10, 10:14
hmmm ..
Nou vBET werk perfek op jou forum as ek sien en ek kan nie help nie, maar ek het 'n idee.
As jy 'n nuwe post met £? dit werk of nie?
Jy kan jou kodering tipe verandering UTF-8 in u konfigurasie lêer.
hierdie lyn:

$config['Mysqli']['charset'] = 'utf8';
Dit is nie vBET kwessie en ek kan nie los vB lêer dus asseblief. As dit nog steeds nie werk nie - net skryf aan vB ondersteuning.
Dankie.

kamilkurczak
26-08-10, 16:24
Soos ek op jou forum gesien - opgelos.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1