View Full Version: Aanvaarde Vertaling van die kategorie naam in URL's
Hi Admin!
Thanks a lot vir die groot en ontsagwekkende Mod, is my beste en Favoriet mod: D.
My versoek om funksie is die vertaling van die kategorie naam in URL's, byvoorbeeld in Frans en Arabies "funksies" in hierdie draad skakel verander nie. : / Fr/feature-requests/62-traduction-du-nom-de-cat% C3% A9gorie-dans-les-url.html
Jammer vir my swak Engels).
Beste wense.
Hi RootShell!
Ek is bly dat jy dit wil hê:) Ook - As jou Engels is nie te goed nie - net jou verstek taal in User CP, en begin skryf in jou moedertaal - aan die einde van hierdie mod is oor die multi taalgemeenskappe;)
Oor jou versoek hierdie is 'n goeie idee en dit is in Takenlijst bygevoeg. Ook sien ons n paar probleme met die vertaling van hierdie, maar ons sal ons bes doen om dit te ondersteun:)
Migal, dankie dat jy vir jou volgehoue werk om die wysiging te verbeter, ek wag op die weergawe 3.x met geduld.
Ek is mal oor hierdie mod:)
Dit is reeds beskikbaar:)
Hallo, Ek vertaal nie die kategorie, wat kan ek mis?. (VBET 312) Dankie.
Hallo, Ek vertaal nie die kategorie, wat kan ek mis?. (VBET 312) Dankie.
Jammer ek was nie kosbaar. "Dit is beskikbaar" was 'n opmerking oor wag vir 3.x:)
Vertalings van die kategorieë is nog nie ondersteun nie. Ons is nog steeds tydens die oorweging van hoe om dit te doen sonder om die vertalings veranderinge risiko.
Vir threads daar is geen probleem nie, want jy het die naam op die bedelary, so as gebeur dat Google beter vertaling gemaak het, dan is al geïndekseer URL sal net 301 lei en Google sal weer kruip sonder verlies posisie.
Vir kategorieë (sub-forums) daar is 'n probleem, omdat baie forums nie identifier het voor die kategorie in die URL, so as vertaling sal verander tot beter een ou een sal net gebreek word. En jy is nie toegelaat om net te hou vertalings vir kategorieë vir ewig - Google toelaat om die kas vertalings net vir 15 dae.
So het ons 'n groot uitdaging hier:) Ons sal werk aan en dit kan enige tyd neem vir ons veilige manier te vind soos in die geval van drade titels. Ons het 'n paar idees nou, sodat jy dit kan beskou as aan die gang:)
Ons het nog steeds om nader ondersoek in hierdie gebied te maak, maar reeds 'n oplossing beplan. Nie te sag nie, so ons wil dit te bespreek.
Op die oomblik het ons van plan is om 2 strategieë van kategorieë vertaling te maak. So jy sal in staat wees om voorkeur te kies.
1ste - die maklike een - vertaling sal outomatiese en indien na cache skoonmaak blyk dat vertaling verander, dan net jy sal kry 301 omschakeling en die gebruiker sal steeds in staat wees om die punt om te lees. Dit sal ook in staat stel om toepaslik indeksering kwessies danksy te hanteer tot en met 301 (indien ooit gebeur). Maar om dit beskikbaar is jou URL-patroon sal kategorie in te sluit (sub-forum) ID in 'n URL (nou baie forums sluit ID slegs vir poste).
2de - harder een, maar sal werk vir die forums wat nie in die URL-patroon ID vir kategorieë (sub-forums) en wil nie hê om dit te verander (SEO kwessies). In hierdie strategie sal jy elke vertaling vir elke kategorie (sub-forum) in forum opset aan die hand te stel. Stel dit en laat dit veroorsaak dat enige veranderinge sal eindig met ou bande gebreek (net soos dit is nou as jy die forum naam verander - so dit is nie 'n probleem). Ons kan eenvoudig nie doen dit outomaties as gevolg van Google TOS - Google resultate kan nie in die cache meer as 15 dae. En daardie vertalings moet bewaar word vir 'n leeftyd. Dit kan bietjie werk om dit met die hand. Elke sub-forum vermenigvuldig met die aantal beskikbare tale op jou forum, maar jy het dit een keer en laat dit. Jy moet net om uit te vind waar kry die vertalings in die internet kan jy baie gratis vertaling dienste wat beskikbaar is deur die HTML-vorm. Miskien selfs Google vertalings geneem van die bladsy (nie deur AJAX of Curl API) gebruik kan word om dit te handmatig winkel (moet kyk).
Dit is ons idee. En op hierdie oomblik, ons is nog nie seker is oor al die moontlike probleme, maar ons sou graag wou weet wat ons gebruikers daaroor dink:)
Ek verkies opsie 1. Maar die beste ding sou wees om die 2 opsies te gee en reeds na een kies. groete.
Ek is baie geïnteresseerd in 2de - omdat sy baie goeie SEO belangrike sleutelwoorde te hê in die "onderste gids" domain.com / onderste gids / rus ...
Enige nuus oor hierdie?
Ons werklike prioriteit is vBET4.x vir vB4 en ons is besig om dit nou. Ons sal sorg oor kritieke kwessies indien sodanige sal in vBET3.x kom en dit is wat beplan word voordat 4.x vrylating.
Na 4.x vrylating ons stand lyne 3.x en 4.x sal ontwikkel, en dan sal ons nuwe funksionaliteite byvoeg.
Ok, op die pad, is goed om te hoor wat bevestig dat beide lyne sal verder ontwikkel word, en 3.x sal nie net ingefaseer word na die vrystelling van 4.x;)
Ok, op die pad, is goed om te hoor wat bevestig dat beide lyne sal verder ontwikkel word, en 3.x sal nie net ingefaseer word na die vrystelling van 4.x;)
Nee, dit sal nie:) Ons verwag dat sommige forums vB3.x sal gebruik vir 'n lang tyd.
wowglider.de
05-07-10, 17:39
maak dit eenvoudig, voeg 'n knoppie al die forums te vertaal en dan kas, dis eenvoudig.
Nie so eenvoudig nie. Omdat Google nie toelaat dat kas vir meer as 15 dae. En vBET is 100% Google verenigbaar. Na 15 dae vertalings verskil (Google veranderinge sy algorthigms en vertalings beter en beter te maak) - in die geval van die drade is daar geen problame, omdat drade URL's ingesluit ID. In die geval van die forums (kategorieë) - is daar 'n probleem - daar is geen ID ingesluit. So as vertaling sal ers sal jy nie 301 lei - jou inkomende skakels sal net gebreek word. Dit is die probleem hier.
wowglider.de
06-07-10, 00:00
sy nie moontlik om al die URL's om vir ewig te redirect, vergeet dit, sou dit te veel stelsel bronne in die groot forums gebruik en indien URL's verander dikwels!
dit is die enigste manier om dit te vertaal, verander dit, en vergeet dit. Dit is Google verenigbaar is, omdat jy nie tekste kas kas, jy moet net 'n woord nie, kan niemand kennisgewing.
ander manier sal gebruik word om die ID's
Google TOS sê nie oor die teks of die woord caching nie - dit sê oor caching Google vertaling resultate. Let asseblief daarop dat ons nie sal ondersteun Google TOS te breek, selfs al is dit moeilik om op te spoor. Jy kan vind ons voorstelle hoe dit gedoen kan word aan die begin van hierdie draad. As jy wil 'n paar voor te stel asseblief skiet:) Nog pelase daarop dat ons nie sal bespreek enige oplossings wat sal word teen Google TOS. Wihtout Google vertalings vBET nie bestaan nie - so dit is nie 'n goeie deal.
wowglider.de
07-07-10, 09:50
Jy help Google indekseer meer en meer webblaaie in verskillende tale, jy help Google!
Ja - ons doen dit. Ons doen dit in elk geval - met die forum URL's vertaal of nie. Maar die breek van Google TOS kan nie consiered word as nuttig deur Google;)
Let asseblief daarop dat die hele kwessie oor hoe vBSEO verwek vorms skakels - sonder ID. Ons ondersteun die forum links vertaling sonder enige kwessie in die vBulletin 4 - omdat vBulletin 4 eie SEO skakels, wat met die ID vir forums genereer. Dankie dat selfs al na die kas spoel vertaling sal verskil, sal daar geen probleem met die gebreekte skakel - danksy ID ingesluit in skakel vBulletin sal net mal 301 lei. So sal buite skakels werk, en ook reeds geïndekseer bladsye sal nie verdwyn nie, maar net wil reinexed onder nuwe URL.
Hier hele kwessie is beause van swak vBSEO oplossing vir die forum links en Google TOS.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):