View Full Version: vBET 4,0 miskien nie so gou
Hi.
Honestly was ons gereed om vandag vir die vrylating van vBET4.0.0 Daar is een, maar - dit was getoets vBulletin4.0.1 voordat produksie het ons 'n vinnige toets onder 4.0.2 en dit blyk dat daar is' n totale gemors met URL's (doorverwijzing en kodering).
So nou het ons tuning vBET4.0.0 vir vBulletin4.0.2 en daar is moontlikheid dat ons sal moet wag met vrylating tot vB4.0.3 - ons ontdek ernstige fout in vB4.0.2 wat nie kan ons nou release (Dwing Canonical URL 'Streng "- werk nie vir Internet Explorer en Opera - vBulletin Forum - Projekte (http://www.vbulletin.com/forum/project.php?issueid=36408)).
Miskien sal ons werk op ons eie oplossing probeer om hierdie kwessie te rond kom as ons ander URL wat verskyn in vB4.0.2 op te los
Hulle het vasgestel 250 foute in die nuutste weergawe! Ek kan my voorstel dat dit nogal moeilik om 'n omvattende mod deveolping indien hulle dalk 700-800 kode veranderinge gedurende die eerste 4-5 maande van die lewensiklus van vBulletin 4. My strategie is nie aan te raak vBulletin 4 vir 'n paar maande in elk geval.
Hulle het vasgestel 250 foute in die nuutste weergawe! Ek kan my voorstel dat dit nogal moeilik om 'n omvattende mod deveolping indien hulle dalk 700-800 kode veranderinge gedurende die eerste 4-5 maande van die lewensiklus van vBulletin 4. My strategie is nie aan te raak vBulletin 4 vir 'n paar maande in elk geval.
Ek is dit heeltemal eens.
Ek is van plan om vas te hou met 3,8 vir 'n lang tyd nog.
vB 4 in wese nooit GOLD sal wees as jy kyk na die produk wat jy gehad het voordat die opgradering van (3.8) en hoe om al hierdie nuwe foute is terugwerkend wat ander standaard funksies van vB wanneer hulle nog nie geraak is deur wat ek bedoel geen veranderings in kode.
Geen wen-situasie, so dit is ongeveer 3,8. : D
Ja, dit is 'n pyn om sagteware, afhangende op iets wat nie baie stabiel in die kode te voorsien ...
In elk geval - na 'n paar dae van toetse en vind en rectificatie van n paar sake, en ook om n paar sake wat reggestel moet word deur VB span as vB bug ons dink ons is gereed is vir beta-vrystelling. Dit sal nie moontlik wees om uit te gaan van beta stadium so lank as vB4 GOLD sal nie, maar die meeste dinge goed gaan en baie mense wag vir vBET4.0 So ek dink ons is gereed vir dit so veel as wat ons kan wees in hierdie situasie;)
Hoewel ons almal 'n heerlike stelsel VB4 wil, geduldig wag totdat daar wil los dit behoorlik sal werk .... Oomblik langer as om te VB4 Ek sou nie raai om nog te beweeg. Ek was verkeerd ek het my stelsel opgradeer na 4: (
Hoewel ons almal 'n heerlike stelsel VB4 wil, geduldig wag totdat daar wil los dit behoorlik sal werk .... Oomblik langer as om te VB4 Ek sou nie raai om nog te beweeg. Ek was verkeerd ek het my stelsel opgradeer na 4: (
Ja - Ek neem aan dat nie almal is lief vir vBulletin 4), maar ons het nog steeds kliënte wat vBET vir vBulletin 4 wil hê, sodat ons dit gee:)
Groei vinnig, brandstof, met die hoop om die besonderhede van SEO te doen
Groei vinnig, brandstof, met die hoop om die besonderhede van SEO te doen
Glad nie:) onthou dat ons nie maak dit van nuuts af - ons het reeds werk, goed getoets kode wat ons het net te integreer met die nuwe weergawe van vB:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):