PDA

View Full Version: Opgelos 404s taal? Ek opgedateer my htaccess en

techanalyst
20-10-11, 03:49
Id graag weet waarom dit is nog steeds gebeur dit het om te stop, het ek onder 50 foute per dag gehad het voordat vBET: P Nou ek het 10.000, en ek het wat vir minder as 10 uur geïnstalleer, mooi man mooi

Die reëls van htaccess die sameday verwyder die kwessies begin, sodat sy nie daar nie, en ek verwyder al die lêers en Ek is nie geïnteresseerd in die aflaai van die lêers: P gee my net instruksies om hierdie bs te stop

htt​p:/​/fo​rum​s.t​ech​iea​nal​yst​.ne​t/z​h-C​N/f​100​/wh​at-​do-​you​-do​-ol​d-p​art​s-a​fte​r-y​ou-​upg​rad​e-y​our​-pc​-11​81/​?la​ngu​age​=fi 404 (Not found) unavailable
Oct 18, 2011
htt​p:/​/fo​rum​s.t​ech​iea​nal​yst​.ne​t/b​g/f​90/ 404 (Not found) unavailable
Oct 18, 2011
htt​p:/​/fo​rum​s.t​ech​iea​nal​yst​.ne​t/u​k/f​121​/re​d-o​rch​est​ra-​2-b​eta​-se​rve​rs-​128​4/?​lan​gua​ge=​fr 404 (Not found) unavailable
Oct 18, 2011
htt​p:/​/fo​rum​s.t​ech​iea​nal​yst​.ne​t/b​g/f​121​/re​d-o​rch​est​ra-​2-b​eta​-se​rve​rs-​128​4/?​lan​gua​ge=​fr 404 (Not found) unavailable
Oct 18, 2011
htt​p:/​/fo​rum​s.t​ech​iea​nal​yst​.ne​t/v​i/f​42/​so-​i-g​ot-​som​e-n​ew-​gam​es-​i-w​ond​eri​ng-​127​2/?​lan​gua​ge=​cs 404 (Not found) unavailable
Oct 18, 2011
htt​p:/​/fo​rum​s.t​ech​iea​nal​yst​.ne​t/t​r/f​52/​tit​le-​col​or-​one​-ti​me-​cha​nge​-10​70/​?la​ngu​age​=bg 404 (Not found) unavailable
Oct 18, 2011
htt​p:/​/fo​rum​s.t​ech​iea​nal​yst​.ne​t/b​g/f​121​/re​d-o​rch​est​ra-​2-b​eta​-se​rve​rs-​128​4/?​lan​gua​ge=​fr 404 (Not found) unavailable
Oct 18, 2011
htt​p:/​/fo​rum​s.t​ech​iea​nal​yst​.ne​t/v​i/f​42/​so-​i-g​ot-​som​e-n​ew-​gam​es-​i-w​ond​eri​ng-​127​2/?​lan​gua​ge=​cs 404 (Not found) unavailable
Oct 18, 2011
htt​p:/​/fo​rum​s.t​ech​iea​nal​yst​.ne​t/t​r/f​52/​tit​le-​col​or-​one​-ti​me-​cha​nge​-10​70/​?la​ngu​age​=bg 404 (Not found) unavailable
Oct 18, 2011
htt​p:/​/fo​rum​s.t​ech​iea​nal​yst​.ne​t/i​d/f​121​/re​d-o​rch​est​ra-​2-b​eta​-se​rve​rs-​128​4/?​lan​gua​ge=​fr 404 (Not found) unavailable
Oct 18, 2011
htt​p:/​/fo​rum​s.t​ech​iea​nal​yst​.ne​t/s​l/f​121​/re​d-o​rch​est​ra-​2-b​eta​-se​rve​rs-​128​4/?​lan​gua​ge=​fr 404 (Not found) unavailable
Oct 18, 2011
htt​p:/​/fo​rum​s.t​ech​iea​nal​yst​.ne​t/h​u/f​121​/re​d-o​rch​est​ra-​2-b​eta​-se​rve​rs-​128​4/?​lan​gua​ge=​fr 404 (Not found) unavailable
Oct 18, 2011
htt​p:/​/fo​rum​s.t​ech​iea​nal​yst​.ne​t/d​e/f​100​/wh​at-​do-​you​-do​-ol​d-p​art​s-a​fte​r-y​ou-​upg​rad​e-y​our​-pc​-11​81/​?la​ngu​age​=fi 404 (Not found) unavailable
Oct 18, 2011
htt​p:/​/fo​rum​s.t​ech​iea​nal​yst​.ne​t/h​u/f​28/​min​ecr​aft​-se​rve​r-i​nfo​rma​tio​n-2​1/i​nde​x2.​htm​l?l​ang​uag​e=u​k 404 (Not found) unavailable
Oct 18, 2011
htt​p:/​/fo​rum​s.t​ech​iea​nal​yst​.ne​t/n​l/f​16/​ste​am-​con​tac​ts-​79/​ind​ex3​.ht​ml?​lan​gua​ge=​ar

vBET
20-10-11, 13:54
Hi. Let asseblief daarop dat dit nie die probleem met vBET - want jy het vBET verwyder. Dit is 'n probleem met soekenjins.

Wat jy het verwyder vBET, maar sommige soekenjins reeds onthou jou skakels. Skakels wat wys na nie-bestaande plek - so dit is OK dat daardie show 404-fout - kan nie vind iets wat nie ;) bestaan

Wat jy kan doen is:
1. Wag totdat die robots wat die skakels onthou crawls dit as dit nie bestaan nie.
2. Voeg htaccess reël wat 301 redirect alle sodanige skakels na die oorspronklike nie vertaalde bladsy.

Let asseblief daarop dat 2 oplossing word aanbeveel, want dit sal maak robots onmiddellik herken (na 1ste besoek) dat die skakels nie meer bestaan nie. Sonder herleiding robot kan baie tyd probeer om die blad te besoek dink dat dit nie beskikbaar kan wees nie slegs tydelik.

So asseblief voeg aan jou htaccess reëls soos hierdie.

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi|ht)/$ / [L,R=301]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi|ht)/(.*)?$ /$2 [L,R=301]

Dit gebruik en seker een van die skakels is korrek getrek. In geval daar iets verkeerd gaan - net asseblief stuur hele htaccess inhoud sal ons kyk is dit stel in toepaslike plek. Ook jy kan net probeer om te skryf in die herleiding hele URL, maar dit moet nie nodig wees nie. Bevestig asseblief dat jy dit het die probleem opgelos.

Neem ook asseblief kennis wat jy nodig het daardie reëls net vir 'n tyd - tot soekenjins sal nie uit te vind dat die URL's nie bestaan nie. Sodat jy dit kan verwyder hierdie reëls na 'n tyd.

techanalyst
22-10-11, 08:28
Hoe lank het dit gebeur? Sy was 'n paar dae en sy gooi nog steeds oor 3000 404s per dag blyk dit

vBET
23-10-11, 00:21
Dit kan selfs enkele maande. Kan jou nie sê presies - dit hang af vir soekenjins robots ons nie.

Net gebruik asseblief omschakeling reëls en die probleem sal weg wees :) Ook jy kan net verbied robots om te gaan na vertaal URL's deur robots.txt.
So jy het 2 maklike oplossings:
1. Redirect robot wanneer dit kom by historiese skakel
2. Forbidden robot te ho historiese skakel

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual forum supported by vBET Translator 4.10.1