View Full Version: probleme met die Zijbalk plugin NUUTSTE Threads
Hi, Daar is 'n probleem met die prop Sidebar Jongste Threads - vBulletin.org Forum (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=204659&highlight=Sidebar+Lastest+Threads). Ek vertaal die post titel en etikette is. Kan jy dit een of ander manier los? Dankie.
Dit is normaal vir die mods wat nie geïntegreer en dit is nie ons fout nie - dit is omdat 'n mod wat jy gebruik is nog nie geïntegreer nie. Al wat nodig is, is vertaal titels te sien is funksie vbet_parseTitle (THE_TITLE) van / sluit / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php te gebruik.
So byvoorbeeld as titel hou deur die veranderlike genaamd $ title dan kan jy hierdie deel van die kode:
if (strpos($title, '[/langtitle]')) {
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
$title = vbet_parseTitle($title);
}
Kontak mod skrywer en vra waar is die plek vir hierdie kode. Ons kan jou help met integrasie, maar dit sal wees na vBET 4,0 vrylating. Tot hierdie tyd het ons regtig 'n baie ander take. Laat ons asseblief weet jy dit hanteer:)
Ek het net bygevoeg dat daar binne een van ons plugins, dit hasn't opgemors die proppe stelsel en ek sal jou PM om die volle kode te sien indien dit korrek vbet is:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):