Teken in

View Full Version: Opgelos Na installeer probleme met die vertalings

samm1129
22-05-11, 04:13
Hi, Ek het instruksies en was in staat om die mod te installeer. Wanneer ek op in Engels, geen probleme, toe ek oorskakel na 'n ander taal in die forum hoofdmap, geen kwessies soos goed. Maar as ek klik op die onderwerp, of 'n pos by die slash moet word soos hierdie / forum / IW / onderwerp soos hierdie / forum / / iwtopic
Ek het dit verskeie kere verwyder, probeer 3,36 sowel as 3,4 en die ontvangs van dieselfde probleem. Het enige iemand dit gesien en weet per toeval hoe om dit op te los?

Dankie,
Sam.

vBET
22-05-11, 15:52
Hello. Ek dink jy het probleem met die verstelling. Let asseblief kyk mooi op jou opset vir parameter forum gids. Watter waarde het jy vir dit? Neem asseblief kennis parameter beskrywing:

Stel met '/' aan die begin en sonder enige "/" aan die einde, dit wil sê '/ forum
As jy dit verkeerd geconfigureerd, gaan verander dit na regte een. As jy hierdie een ok, dan sal ons ondersoek instel. Ook asseblief daarop let dat jy nie het om dit te verwyder. Jy kan nie net afskakel vBET is probleem nog steeds sal bestaan - ons moet dit geïnstalleer om dit te ondersoek.

Skryf asseblief help dit?

samm1129
22-05-11, 20:02
dis presies hoe dit is setup, en soos ek genoem het dat dit werk goed as ek laai h0ld.com/forum / en kliek dan vertaal na enige taal egter, as ek gaan dieper in die werklike onderwerp, byvoorbeeld: h0ld.com/forum / / zh-CNmazda / in plaas van:
h0ld.com/forum/zh-CN/mazda /

samm1129
22-05-11, 20:03
my htaccess lyk soos volg:

# Comment die volgende reël (voeg "# 'aan die begin)

# Mod_rewrite funksies uit te skakel.

# Let wel: jy nog steeds nodig om die hak te skakel in

# Die vBSEO beheer paneel url te stop herskryf.

RewriteEngine

# Sommige bedieners vereis die Rewritebase richtlijn te wees

# Aangeskakel (verwyder "# 'aan die begin te aktiveer)

# Let wel: As dit aangeskakel is, moet jy die pad

# Aan jou wortel vB gids (dws RewriteBase / forums /)

RewriteBase / forum /

RewriteCond% {nog iets nie duidelik} ^ www \\. H0ld \\. Com

RewriteRule (.*) http://www.h0ld.com/forum/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (XML |.? Txt) (\\ GZ))? $ Forum / vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

# Reëls vir SEO vertaling skakels met vBSEO (ingesluit moet word voordat al die reëls te vbseo.php)

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang =? $ 1 & getrek het = / forum / index.php [L, QSA]

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang =? $ 1 & getrek het = / forum / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI} (admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)

RewriteRule ^ ((argief /)?(.* \\ PHP (/.*)?))$. Vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}-f!

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}-D!

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^ (admincp | modcp | clientscript | cpstyles | beelde) /

RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI} (admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap |. Api \\ PHP)

RewriteRule ^ ((argief /)?(.* \\ PHP (/.*)?))$. Vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}-f!

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}-D!

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} / (admincp | modcp | clientscript | cpstyles | beelde) /

RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

vBET
22-05-11, 21:38
Op die oomblik is jy nie vBET aktief op jou forum, so ek is nie in staat om dit te sien. As URL's verkeerd gegenereer word, dan is dit is nie. Htaccess kwessie. As hierdie reg gegenereer en omschakeling gebeur dan is dit htaccess kwessie. Installeer en vBET instel op die forum (jy kan afskakel) en PM toegang tot die details by jou forum (Admin CP en FTP), sal ons kyk wat gebeur. As dit is nie 'n probleem met die verstelling, dan sal ons moet verander deur logs waarom dit behandel soos dit op jou bediener. Ons sal kyk en ons sal dit op te los:)

samm1129
22-05-11, 21:40
dit is aktief.

samm1129
22-05-11, 21:48
PM gestuur **********..

vBET
24-05-11, 17:12
Opgelos. Jy het verkeerd vBulletin opset! Jy stel '/' aan die einde van die parameter Forum URL wat is duidelik beskryf:

URL van jou forum.
Let wel: nie voeg 'n skuinsstrepe streep. ('/')

Asseblief jou forum versigtig instel:)

samm1129
24-05-11, 20:11
you guys are awesome :-) Dankie vir quick fix. Groot ondersteuning.

kamilkurczak
24-05-11, 22:29
dankie vir jou bevestiging:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1