Visa fullständig version: Löste 404 fel
Jag hitta när webbadresser innehåller ett "eller% de genererar ett 404-fel på översatta sidor. Finns det något sätt att man bortser från dessa tecken ut?
Jag kollade just på vår server och det fungerar bra
Se till att du använder senaste versionen av vBET. Kontrollera gör din vBSEO konfiguration är lämplig enligt integrationen instruktionerna i ReadMe.html från vBET paket. Om du efter att frågan kommer fortfarande existerar oss och skicka ytterligare information genom PM.
Ok. Jag upptäckte att på din server frågan var exakt med% tecken. Och det verkar som när det var involverad något kraschade på. Htaccess skriva nivå. Det ännu inte lämpligt omdirigeras till vbenterprisetranslator_seo.php så vBET var ännu inte inblandad ännu. Jag vet att det fungerade utan översättning, men verkar som att när omdirigering parametrar var inblandad och% var i URL det inte fungerar längre på din server.
Frågan lösas genom att skära av% tecken från översätts inte länken. Jag sätter redan det på din server. Lösningen är att redigera anpassade tecken ersättare i / include / config_vbseo.php. Så om det var tomt innan det ser ut så här nu:
$vbseo_custom_char_replacement = array('%' => '');
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):