PDA

View Full Version: vBET 4.2.2 sluppet

vBET
07-05-10, 13:31
Hei:)

I dag har vi for deg ny utgivelse med noen bugs faste og små forbedringer. - For detaljer se nedenfor.

Hva er nytt:

Alternativer for flagg nedtrekksmenyen posisjoner for CMS og Blog navigasjonslinjen
Lagt target = "_blank" for kreditt lenke for å unngå brukere forlater forumet

Maler endret: (lagt flagg dimensjoner ifølge Google hint)

vbenterprisetranslator_inpost_translate vbenterprisetranslator_inpost_translate_alreadyin vbenterprisetranslator_flagsvbenterprisetranslator_flags

Bugs korrigert:

Re-kode alle innlegg data fra oversatt visninger for ikke UTF-8 fora Korrigert bug for vBAdvanced CMPS integrasjon
global langtitle parsing
vBSEO skript meldinger oversatt
Søkestrengen for Lighttpd
Daglig / ukentlig fordøyer for vBSEO brukere
Skjær langtitle i CMS blokker oversettelse
Blank side for noen CMS blokker med langtitle

PS for vBET 3.x brukere:
Snart vil vi gjort også 3.x utgivelse med bugs fix

Jesh
07-05-10, 14:57
Takk. Installert og fungerende ... alle språk problemer med forumet blokker fast. : D

Kolbi
12-06-10, 14:10
Er det forenlig med vBulletin 3.5.1?

vBET
14-06-10, 23:04
Ikke sjekket på 3.5.1 ennå. Jeg vil be Kamil for det og vi vil gi deg en bekreftelse her:)

kamilkurczak
15-06-10, 13:47
Hei,

Jeg sjekket en vBSEO 3.5.1 og alt fungerer. Vårt forum er arbeider på denne versjonen nå.

Så, er vBET kompatibel med vBSEO 3.5.1.

kos deg:)

Kolbi
15-06-10, 14:50
Takk for svaret! Men i går hadde jeg allerede oppdatert og kan nå også finner ingen feil.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1