PDA

View Full Version: Allerede gjort bruker 1 bilde i stedet for 52

yahoooh
14-12-09, 22:33
når jeg bruker alle språk vil det kan påvirke ytelsen til nettstedet mitt med mer requist av 52 bilder, hvert bilde for hvert språk

Jeg leste somthing før du hvordan du bruker 1 bilde som inneholder alle icaons eller flagg bilder, men glemmer jeg hvor
anywhy
det er som det yahoo.com bruker i sin venstre side som viser en masse lenker til sine tjenester, men ved hjelp av ett bilde for alle ikoner som de viser

vBET
15-12-09, 02:05
Takk for notatet. På dette tidspunktet ser vi mye av problemene med denne tilnærmingen. Hvis vi gjorde bare ett bilde så vil det ikke være mulig å velge hvilket flagg du vil ha aktive.

Også å ha 52 små bilder påvirker ikke prestasjonene dine så mye du kan forestille deg. Første nettlesere cache bilder, så de er ikke lastet ned hver gang. Andre som er statisk innhold, slik at den ikke bruker mye server ressurser bare bruker båndbredde.

Vi er åpne for ideer. Hvis du har anelse om hvordan å løse ett bilde problemet og likevel tillate å velge hvilket språk forumet ønsker å støtte vil vi se på dette nærmere. På dette tidspunktet slik tilnærming vil utarte faktiske vBET funksjonalitet.

yahoooh
15-12-09, 19:51
ja det vil ikke påvirke klikk for hvert språk bortsett fra at vi trenger et annet bilde for å vise ehen retten til venstre lnaguage det vise flagget
så vi trenger 2 bilder
en for venstre til høyre og et annet for å høyre til venstre

jeg vil se etter artikkelen forklarer hvordan du bruker det

vBET
15-12-09, 23:37
Det er flere spørsmål - noen oppsett ikke har nok plass og å pakke bilder. Dette vil ikke være mulig hvis bare ett bilde vil bli generert.

vBET
11-06-10, 01:23
Ferdig. Vil bli inkludert i neste utgivelse:) Løsning:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/feature-requests/508-load-flags-css-sprite.html

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1