PDA

View Full Version: Opgelost PHP Error: stroom niet geopend



Simon Lloyd
28-05-11, 10:14
Hallo, ik heb het controleren van mijn error logs en hebben veel van deze:
[28-mei-2011 10:05:24] PHP Warning: file_get_contents (/ home / thecodec / public_html / forumz / vbet.css) [<a href='function.file-get-contents'> function.file-get -inhoud </ a>]: failed to open stream: Onbekend bestand of map in / home / thecodec / public_html / forumz / vbseo.php on line 1395

Enig idee waarom? ik een upgrade naar de nieuwste versie van vBET

vBET
29-05-11, 20:58
Ik heb net gecontroleerd uw forum en ik zie in html output:

<link rel="stylesheet" type="text/css" href="images/vbet/flags/vbet.css"/>

Ook in vBET code slechts 2 plaatsen met vbet.css zijn als deze. Dus ik heb geen idee waarom vBSEO probeert om het te vinden in forumz / vbet.css. Misschien is het iets met je. Htaccess en je hebt omleiding voor css. Of het is iets met vBSEO. Omdat het probleem is met vBSEO - vbseo.php veld on line 1395 - vraag vBSEO team over. U kunt laat zien wat jouw. Htaccess bestand en we zullen controleren.

Simon Lloyd
29-05-11, 21:41
Michal, bedankt voor het antwoord, hebt u toegang tot mijn website / server altijd om te controleren wat je nodig hebt als Kamil heeft alle vBET de toegang van details, maar het probleem dat ik simpelweg gekopieerd vbet.css van / vbet / vlaggen / naar / forumz / het is te genezen mogelijk is kan het iets te maken heeft met het upgraden van vBSEO een tijdje terug, in de oude vBSEO u vertelde ons op veranderingen in bepaalde vBSEO bestanden op bepaalde locaties, toen de nieuwe vBSEO kwam, had-bestanden op verschillende locaties en je vertelde ons hoe we te maken hebben veranderingen ook daar, misschien is het dat?

Hoe dan ook, voel je vrij om toegang te krijgen wat je nodig hebt en een kijkje te nemen:)

vBET
02-06-11, 23:03
Kamil is op vakantie nu. Gelieve stuur mij die toegang tot mijn gegevens uur. Gelieve te sturen vBSEO CP toegang details - misschien is er iets mis met aangepaste omleidingen of iets dergelijks.

Ik zal controleren vind ik iets.

vBET
09-06-11, 20:43
Geen toegang krijgen tot gegevens. Heeft u nog onze hulp hier nodig hebben of is het opgelost?

vBET
15-06-11, 16:22
Geen antwoord - als opgelost. In het andere geval kunt u gewoon hier schrijven en we zullen terug naar de kwestie.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1