PDA

View Full Version: Nieuwe releases



vBET
25-02-11, 18:17
Hi:)

We hebben net nieuwe gratis versies met slechts kleine veranderingen, maar we zijn bijna klaar om nieuwe betaalde versies uit te brengen met veel nuttige veranderingen:) Dus voor al onze betaalde versie gebruikers - al snel zul je nieuwe versie hebben:)

meto
06-03-11, 18:51
Is er een ETA over nieuwe releases van 4.x?

vBET
06-03-11, 23:45
Ik ben niet bekend met ETA betekenis, maar ik veronderstel dat het gaat om deadline. Deze maand zullen we vrijgeven vBET3.x (volgende week) - er is veel veranderd en het zal worden in beta fase. Dezelfde wijzigingen voor vBET4.x zal maanden later worden vrijgegeven - het is om er zeker van betere kwaliteit zijn en niet alle gebruikers bloot op potentiƫle nieuwe bugs in nieuwe functionaliteiten. Uiteraard testen we veranderingen goed nog, uit gebruikers verschillende configuraties, riolen, andere mods en zo over het gebruik, dus sommige dingen kunnen alleen zichtbaar zijn op een aantal forums. Dat is wat voor de beta fase bestaat in de levensduur van het product - wie wil kan gebruiken wordt gewaarschuwd voor jong stadium van een aantal functionaliteiten. En het vrijgeven van vBET4.x maanden later geeft ons de gelegenheid om mogelijk het vrij te geven met een aantal potentiƫle problemen al opgelost:)

Dus beantwoording van uw vraag kort - volgende week zijn we vrij vBET3.x en in de 1e of 2e week van volgende maand moeten worden vrijgelaten vBET4.x

Taurus
07-03-11, 02:18
Bedankt voor de info Michal. Vooruitblikkend naar de update.

PS:''ETA "geschatte aankomsttijd ....

Lee G
07-03-11, 14:49
Geen hints over wat te verwachten met de nieuwe functies of is het vooral snelheid en de belasting van de server wordt gemaakt beter

vBET
09-03-11, 00:39
We hebben een aantal prestatieverbeteringen. Een van de veelgestelde - ondersteuning voor geheugen-cache:) Ook enkele andere prestatie-verbeteringen op het algoritme van niveau. Alle details zullen worden opgenomen in release note.

We zullen gemaakt vrijgeven vandaag - de dag van vandaag nog maar net begonnen in ons land dus we zullen maakte het in een paar uur (nu is het tijd om te slapen;)). Op dit moment is ons forum draait op nieuwe vBET versie:)

meto
09-03-11, 12:18
Kan niet wachten om te zien memcached in vBET. Kun je vertellen welke php extentie heeft u gebruikt? Memcache of memcached?

vBET
09-03-11, 15:34
Kan niet wachten om te zien memcached in vBET. Kun je vertellen welke php extentie heeft u gebruikt? Memcache of memcached?

We ondersteunen:
- Memcache
- APC
- Xcache
- EAccelerator

En het is geschreven in een mooie manier, zodat als er iets anders nodig kan easilly worden toegevoegd, zelfs als quick fix instructies:)

meto
09-03-11, 19:41
Ik zal waarschijnlijk doen dat zelf. Ik gaf met memcached toen vond ik 4de of 5de exemplaar van cache db gebruik dat kan worden gedaan met een functie - geen behoefte hebben om te herschrijven het helemaal:)

Maar je hebt geen antwoord op mijn vraag - misschien dat je niet realiseert dat er twee uitbreidingen voor memcached met en zonder D aan het eind:
PECL:: Pakket:: memcache (http://pecl.php.net/package/memcache)
PECL:: Pakket:: memcached (http://pecl.php.net/package/memcached)

vBET
09-03-11, 19:55
Ik zal waarschijnlijk doen dat zelf. Ik gaf met memcached toen vond ik 4de of 5de exemplaar van cache db gebruik dat kan worden gedaan met een functie - geen behoefte hebben om te herschrijven het helemaal:)

Maar je hebt geen antwoord op mijn vraag - misschien heb je niet beseffen dat er twee uitbreidingen voor memcached met en zonder D aan het eind:
PECL:: Pakket:: memcache (http://pecl.php.net/package/memcache)
PECL:: Pakket:: memcached (http://pecl.php.net/package/memcached)

Ik besef dat en ik heb uw vraag te beantwoorden - ik nu allemaal ondersteund geheugen caches gesorteerd op vBET en je kunt duidelijk merken dat er memcache. Dus waarom ben je ervan overtuigd dat ik niet uw vraag te beantwoorden - wat wil je nog meer? :) Als je hint hoe je hier te ondersteunen memcached het gaat:
1. Voeg product bestand extra optie voor het geheugen cache parameter
2. Importproduct bestand
3. Bewerk het bestand includes / vbenterprisetranslator_class_cache.php
a) Copy klasse voor memcache
b) Wijziging van naam in gekopieerde klas te herkennen als memcached
c) Update lichaam memcached API-ondersteuning (onze lessen zijn eenvoudig adapters dit is waarom u niet heeft om eventuele wijzigingen te doen in andere plaatsen)
d) Voeg een nieuwe case voor je nieuwe optie waarde in schakelblok op de bovenkant van het bestand, naar memcached adapter object te maken

Wilt u meer specifieke tips - maar maak feature aanvraag en Kamil krijgt u de exacte aanwijzingen hoe dat te doen met code listings.

meto
09-03-11, 20:44
Ik besef dat en ik heb uw vraag te beantwoorden - ik nu allemaal ondersteund geheugen caches gesorteerd op vBET en je kunt duidelijk merken dat er memcache. Dus waarom ben je ervan overtuigd dat ik niet uw vraag te beantwoorden - wat wil je nog meer? :) Als je hint hoe je hier te ondersteunen memcached het gaat:
1. Voeg product bestand extra optie voor het geheugen cache parameter
2. Importproduct bestand
3. Bewerk het bestand includes / vbenterprisetranslator_class_cache.php
a) Copy klasse voor memcache
b) Wijziging van naam in gekopieerde klas te herkennen als memcached
c) Update lichaam memcached API-ondersteuning (onze lessen zijn eenvoudig adapters dit is waarom u niet heeft om eventuele wijzigingen te doen in andere plaatsen)
d) Voeg een nieuwe case voor je nieuwe optie waarde in schakelblok op de bovenkant van het bestand, naar memcached adapter object te maken

Wilt u meer specifieke tips - maar maak feature aanvraag en Kamil krijgt u de exacte aanwijzingen hoe dat te doen met code listings.
Oh, ik verkeerd begrepen - ik dacht dat je genoemd die als software namen, niet als php modules. Geen vragen daar. Is het mogelijk om een aantal vroegtijdige toegang tot versie 4 te krijgen? Of gewoon op te nemen caching motor? Nu ben ik met mijn eigen gast cache met memcached.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1