PDA

Ver Versión Completa: Resolto Erros de caché Cleaner

45Wheelgun
25-09-10, 23:59
Estou quedando tres erros cando executo "Caché Cleaner":

Aviso: Illegal offset type en isset ou baleiro no [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php na liña 107

Aviso: Illegal offset type en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php na liña 109

Aviso: Illegal offset type en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php na liña 114

O que eu teño que facer para solucionar isto? O limpador de caché aparece para traballar, aínda que estes erros.

vBET
27-09-10, 07:47
Imos comprobar iso.

kamilkurczak
07-10-10, 13:57
pero o limpador de caché funciona ou non? pode comprobar-lo polo seu FTP? só borrar un caché para unha lingua e tentar atopar os ficheiros de caché en: root foro> vbet_guestcache> ...

kamilkurczak
18-10-10, 15:46
ningunha resposta - resolto. se non é por favor escriba aquí e vou abrir este fío novo. Grazas

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET translator 4.10.1