PDA

View Full Version: Løst Ingen licens

prejf
22-05-11, 21:20
Hej år siden købte jeg en licens af dit script Fakturanummer [* CUT *], i dag, kan efter dette panel ikke se mit kørekort (selvom det script jeg brugte kun én gang) jeg får de oplysninger, jeg er nødt til at købe jeszcez tid, jeg ikke forstår noget her,? Jeg betalte for licenser 2010/04/25 omhyggeligt, og pludselig forsvinder? hvad er det?

kamilkurczak
23-05-11, 20:18
Du har ret - jeg har din faktura detaljer. Denne transaktion er forbundet med en anden brugerkonto. Du bruger brugerkonto uden licens (en anden brugerkonto har denne licens). Kan du forklare hvorfor?
Tak for anmodningen

vBET
23-05-11, 21:25
Hej. Hvordan Kamli licens kontrollerer ikke forsvinde, blot tilhører en anden konto. Bare du logge ind på den konto, hvorfra du har købt licensen, og der vil du have muligheder i forbindelse med licensstyring:) Så, kan intet gå tabt - bare glemt, hvor du har købt din licens:) Hvis du har brug for hjælp, Camille vil sende dig en PM med navnet på kontoen . Så skriv, eller allerede er OK, hvis du har brug for en påmindelse? :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1