PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Convidat qüestió de memòria cau



Taurus
30-08-10, 12:57
Per suggeriment de Michael Vaig provar la seva memòria cau convidats. I ehhhh, que ni tan sols pot obrir una pàgina quan aquesta està activada. Només surt això:


Internet Explorer no pot mostrar la pàgina web

L'home, només vull una vegada que alguna cosa anava a funcionar aquí.

kamilkurczak
30-08-10, 16:14
hola,

memòria cau convidat funciona ara, però l'opció: GZIP sortida HTML està desactivat ara.
Aquest és un problema amb la codificació. els arxius de memòria cau són convidats gzip i quan tractem de llegir aquests arxius - hi ha un problema de codificació.

Vaig a tractar de trobar aquest problema amb la codificació.

Taurus
31-08-10, 09:46
Es pot desfer el que acabes de fer en el meu fòrum. Ara he enviat 14:00 al meu fòrum i un aquí sense resposta. El meu fòrum conjunt es completa en mal moment. No puc entrar al meu ACP o fer qualsevol moderació. Això no és divertit ************************!!

kamilkurczak
31-08-10, 10:15
Es pot desfer el que acabes de fer en el meu fòrum. Ara he enviat 14:00 al meu fòrum i un aquí sense resposta. El meu fòrum conjunt es completa en mal moment. No puc entrar al meu ACP o fer qualsevol moderació. Això no és divertit ************************!!
Si us plau esborra les galetes.

Jo tinc una pregunta:
Es pot comprovar en el servidor de SSH per una cosa?
Si us plau, escriviu aquesta consulta pel SSH: # httpd-t-D DUMP_MODULES
i tractar de trobar deflate_module. Si vostè ho pot trobar si us plau escrigui aquí.

Taurus
31-08-10, 10:18
Què és SSH?

kamilkurczak
31-08-10, 10:22
Té un accés al seu servidor per línia d'ordres?
Aquí pot canviar la seva configuració del servidor, etc
Secure Shell - Viquipèdia lliure (http://en.wikipedia.org/wiki/Secure_Shell)

Taurus
31-08-10, 10:30
O Fotre. Oblida't de tot això. No puc suportar més això. VBET és només un gran mal de cap per a mi. Res mai funciona.

kamilkurczak
31-08-10, 10:34
memòria cau per als clients és el treball normal - quan gzip està desactivat, però si està activada la memòria cau gzip convidat fa una bona arxius (per exemple index.zip). Vostè pot comprovar que (fòrums / vbet_guestcache / s).
Aquí és un problema amb la codificació i lectura d'aquests arxius. Per descomptat que podem arreglar-ho, però necessito la seva ajuda. (Puc veure per la seva SSH)

Si no pots comprovar per SSH - Vaig a tractar d'arreglar sense ell.

Taurus
31-08-10, 10:41
No tinc idea de com comprovar SSH ... ho sento!

vBET
02-09-10, 22:50
Hola - He trobat una cosa interessant. Pel que sembla, el seu fòrum és missconfigurated.

Al desactivar l'opció per GZIP vBulleitn AdminCP sortida GZIP HTML, llavors la seva sortida segueix sent comprimit. Es pot veure aquí:
Gzip prova
NOTA: és clarament descrits en l'opció de vBulletin:

Si vostè ja està utilitzant mod_gzip o mod_deflate en el seu servidor, no permeten aquesta opció.
Així que en aquest moment sembla que vostè té un dels de, perquè la producció està comprimit de totes maneres. I això és molt probablement la causa dels problemes amb la memòria cau convidat VBET - que és el doble cremallera per navegadors tornar bojos amb ella.

Quan GZIP v està desactivada memòria cau d'estacionament és de treball, encara té algun tipus de conflicte i es pot veure a continuació, aquest missatge d'error:

Warning: in_array() [function.in-array.html]: Wrong datatype for second argument in [path]/global.php(400) : eval()'d code on line 796
Aquest conflicte és sobre ganxo global_complete. Vaig començar a buscar que mod està en conflicte, però només té aquestes massa ... Podem ajudar-te a l'hora de determinar què mod crea aquest conflicte. Per fer això vostè ha de comprovar tots els plugins per al ganxo global_complete i si s'utilitza la funció in_array - després desactivar i veure quin error es segueix produint. Si no, llavors has trobat un culpable. VBET no disposa d'aquesta funció en el nostre codi, de manera que alguns altres mod és responsable d'això. Si vols trobar - en primer lloc desactivar v GZIP (el ajustat de nou tal com ho tenia abans). A continuació, habiliti la memòria cau Convidat i mirar. El millor és trobar el puny ganxo que podria ser culpable - desactivar-lo, al seu torn en la memòria cau de Visitant i si el problema persisteix, llavors ràpidament desactivar la memòria cau Convidat (perquè els usuaris no veuran aquest tema). De coure ha de provar al navegador en el qual no s'ha in

Això és tot el que puc fer. En aquest moment sembla que la problema és causat per la configuració de vBulletin mal - està utilitzant v GZIP i alguns altres també el que no està permès per la documentació v.
També emeten amb memòria cau Convidat i desactivar GZIP v està relacionat amb algun conflicte mod. No som responsables pel codi d'altres mods. Estarem encantats d'ajudar-, però si us plau, primer a veure els mòdul està causant aquest conflicte. Això també pot ser no el conflicte, sinó simplement d'errors d'aquest mod, però quan cau d'estacionament és de llavors aquest error ve a la sortida en lloc d'arxiu d'error (l'especulació). De tota manera - que ha de ser determinat i pel fet que és causada per un altre mod que no són responsables d'això. Que ja gastem molt de temps en aquesta qüestió, que sembla ser només la configuració incorrecta del seu servidor i espero que vostè entengui per què el primer que li demanem de determinar què mod crea un conflicte en el fòrum que té dotzenes de mods.

Entenc que per a vostè seria millor si ho fem tot, però espero que vostè també comprèn quals no estem de suport VBET tots els mods i suport possibles configuracions de servidor. Així que si vol utilitzar la memòria cau Convidat has de configurar en primer lloc de forma apropiada la seva servidor (usar només una GZIP - VB o externa, no cabina). I trobar les causes que mod missatge d'error (MB de memòria cau i GZIP convidat en) - anem a veure allà per ajudar-te a l'hora de determinar quin és el culpable.

Si us plau doni la seva opinió.

Taurus
03-09-10, 11:19
Gràcies per l'esforç, però només aniré sense cau convidats.

vBET
03-09-10, 11:23
Entendre. No obstant això per favor tingui en compte que amb gust l'ajudarà a resoldre aquest conflicte, si vostè canvia d'opinió i voleu utilitzar la memòria cau de Visitant. Per descomptat, - primer que has de GZIP dissable doble (veure Porst anterior).

Així que en aquest moment de tancar aquest tema. Si vostè canvia d'opinió, si us plau continuï en aquest tema:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1