PDA

Veure la Versió Completa: Resolt VBET no funciona quan s'executi PHP com a mòdul d'Apache

moman
26-10-10, 01:26
Veure aquest tema:

La qüestió segueix aquí.

M'agradaria molt per tornar a córrer php com a mòdul d'Apache, perquè pugui prendre avantatge d'APC a les càrregues del servidor inferior. No obstant això, fer-ho després de la meva actualitzar a PHP 5.2.14 com s'esmenta en el fil per sobre de VBET es trenca per falta de memòria cau traduccions. Les pàgines són simplement en blanc, sense missatges d'error o advertència, per les traduccions que ja no estan en la memòria cau.

Quan canvi a l'execució de PHP com una aplicació CGI, tot funciona bé. Pot donar un cop d'ull i veure si no es pot llançar alguna llum sobre això? Alguna idea de per què podria estar passant?

moman
26-10-10, 01:31
Wow, parlar de la sort!

Resoldre el problema desactivant el "retard entre les traduccions" d'ajust.

Té vostè alguna idea de per què això anava a funcionar en PHP 5.0.77 com a mòdul d'Apache, però no en PHP 5.2.14? Quines funcions té l'ús de les funcions?

kamilkurczak
26-10-10, 07:29
hola,
Jo li preguntarà sobre que Michal i escriure aquí

kamilkurczak
27-10-10, 11:33
Aquesta característica utilitza aquesta funció:
time_nanosleep (), però he comprovat i això és compatible amb PHP versió 5.
Això està disponible per a les versions de Windows sota de 5,3.

Vostè té una bona versió de PHP, però probablement té un problema en la seva versió de PHP.
Aquí tens una llista completa de les funcions de la versió: PHP Llista d'extensions:: Llista de totes les extensions carregades (http://www.satya-weblog.com/tools/php-extensions-list.php?expand =*)
Vostè pot trobar allà una time_nanosleep ().

Podem fer una prova amb aquesta funció.
1. editar el fitxer php:

forum root/includes/vbenterprisetranslator_functions.php
2. trobar i comentari:

if ($subTranslated && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_google_delay']) {
3.paste després d'aquesta línia (després del comentari)

if ($subTranslated && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_google_delay'] && function_exists('time_nanosleep')) {
4. anar al seu admincp i activar aquesta opció.
Si serà el treball - que té un problema amb la seva versió de PHP (alguns problemes - perquè time_nanosleep funció no existeix!).

moman
27-10-10, 15:27
Vaig fer un arxiu de prova, i function_exists ('time_nanosleep') és falsa. No estic segur de per què això seria el cas.

Estic en un servidor Unix - ¿alguna idea? Gràcies per la resposta!

kamilkurczak
27-10-10, 16:07
és fals, però ha de ser veritat perquè en PHP 5 exsist aquesta funció:
PHP: time_nanosleep - Manual (http://php.net/manual/en/function.time-nanosleep.php)
En el post anterior he enganxat a la URL del lloc amb totes les funcions del seu relase PHP.

pel que té un problema en la seva versió de PHP.

El que ha de fer?
-Tornar a instal lar PHP o instal lar una altra versió
-Escriure sobre això amb el suport de PHP

Això no és un tema VBET pel que marcarà aquest tema resolt.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 supports automatic translations