Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 3 av 3 FirstFörst 123
Resultat 21 till 24 av 24

Ämne: vit sida vid omräkning RSS-flöden

Michał Podbielski (vBET Personal)
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av Snake View Post
    Ok, men fortfarande 500 fel, google bot kommer inte som 500 fel rubrik!

Även länkarna är i detta format.

***. Computer-juice.com/forums/bg/showthread.php? T = 28.848 & goto = newpost

Borde inte de vara seo'd webbadresser?
    Omkring 500 header - just nu har jag ingen aning om varför validator påståenden om 500-fel - samma URL-adress i webbläsaren ger lämpligt innehåll. Också det visas bara på vissa översättningar på andra inte. Kanske är det något med cache - vi kommer tillbaka till det efter cachen upphör att gälla och kolla inte det är någon befintlig fråga eller bara cachas historia.

Om länkar - ja de borde seo'd webbadresser. Tala om vad som är ditt värde för "Forum katalog" inställning.

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2010

Måste vara cache frågan, alla nya översatt RSS-flöden är nu 100% ok, tack.

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2010

Ok, så problemet är feeds översättas innan den här korrigeringen har fortfarande fel och fel icke seo webbadresser.

Hur tar jag bort gamla feeds cache så nytt foder med buggfixar kan arbeta.

Tack.

Michał Podbielski (vBET Personal)
    Reg.datum
    Oktober 2009

Det ska ske automatiskt - RSS cache tiden mäts i minuter, inte i dagar ... Jag vet inte / där vBulletin gör det möjligt att klara RSS-cachen manuellt. Yoou kan försöka att ställa in den på lågt värde (som 1 minut) när du gör tester, och efter det gå tillbaka till föregående.

Som jag skrev det inte ska cachas så länge. Se till att du söker på aktuell kanal produktionen inte cachas på din sida (som i webbläsarens cache). Snälla ge mig adressen till RSS som fortfarande inte är korrekt - jag kommer att kolla upp det på min sida. Om det blir nödvändigt kommer vi att leta efter buggar, men först låt kolla gör det verkligen existerar.

/ Forum

Sida 3 av 3 FirstFörst 123

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •