Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 2 av 3 FirstFörst 123 SenasteLast
Resultat 11 till 20 av 24

Ämne: vit sida vid omräkning RSS-flöden

Michał Podbielski (vBET Personal)
    Reg.datum
    Oktober 2009

Det är ditt beslut och vi kommer att hedra den även om det det gör saker mer komplicerade Kom ihåg att du alltid bara kan göra kopia på forumet och ge oss tillgång till testet exempel inte verkliga forum.

Vänligen träda instruktioner som vi redan gett dig. Du behöver inte ställa in echo efter varje rad - hitta hur binär sökning fungerar. Lägg lite i början, några i slutet, en del i mitten. Kontrollera som visas som inte satte några mellan senaste en och en som inte visas, och så vidare. På så sätt kommer du att avgöra var koden raster. Ett annat tips - använd URL för RSS2 och ställ echos funktioner för RSS2 (del av koden används inte alls). Som jag redan skrev dig - vi vet att vår kod och vet hur och var man ska leta effektivt. För du kan vara lättare om du bara hitta förekomster av RSS2 i kod. Börja om från början (titta i tips tidigare) - det kan vara något innan utvärdering går till RSS2 specifik kod.

Även innan allt detta kolla ni har några andra plugins som arbetar på kroken external_complete och avaktivera den tillfälligt för att läsa inte en del av det orsakar konflikter.

Vänligen meddela oss om dina resultat.

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2010

Jag har nu det att fungera, verkar jag hade ett plugin inaktiverats av misstag.

Men den översatta flöden inte validerar inte, massor av fel.

Feed Validator Resultat: http://www.computer-juice.com/forums/zh-CN/external.php?type=RSS2

Och din här är dåliga;

Feed Validator Resultat: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/zh-CN/external.php?type=RSS2

Reg.datum
    Oktober 2009

Som jag ser de är giltiga och lite tips är att förbättra.

Observera att våra RSS är OK. 1:a handlar om innehåll som om vad som är i tjänst inte på vår sida. 2: a är hur vBulletin genererar RSS-kanaler - bara konstatera att monter händer på inte översatt RSS-kanal, när vBET gör ingenting.

I ditt fall det verkligen verkar vara ett problem. Det ser ut som fel rubrik är att skicka. Jag ska koden just nu för att leta efter fråga - bör ge dig snabb lösning på ett tag

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2010

Min foder har problem med kodning, specialtecken och 500 serverfel kod.

Din foder ger fortfarande 500 serverfel, vilket är dåligt.

Detta flöde validerar inte.

Servern returnerade HTTP Fel 500: Internal Server Error

Reg.datum
    Oktober 2009

Tack för att hitta denna bugg För lösning - se quick fix nedan - det kommer att inkluderas i nästa utgåva.

Snabbfix:
    1. Hitta plugin som heter "Översätt RSS" och gå till redigera den.
    2. Sök där:
    PHP Code:
    vbet_external_complete(&$output); 
    3. Ersätt med:
    PHP Code:
    vbet_external_complete(&$output, &$headers); 
    4. Spara ändringar
    5. Redigera filen / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
    6. Sök där:
    PHP Code:
    function vbet_external_complete(&$output) { 
    7. Ersätt med:
    PHP Code:
    function vbet_external_complete(&$output, &$headers) { 
    8. Ladda upp bytt fie till servern.

Meddela oss gjorde det löser din RSS-frågor. Denna lösning testades på vårt test forum och löser kodning fråga.

Reg.datum
    Oktober 2009

Du tittar just nu på cachelagrat innehåll (RSS cachen hanteras av vBulletin).

Jag kollade din RSS för / ar / och det är bra. zh-CN kommer att bli bra efter cache ut Vänligen bara kolla det på något som inte var cachade före (som arabiska översättning) och låt oss veta resultatet.

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2010

Också en annan bugg, i din RSS också, om du titta in validering bläddra ner, är alla länkar som pekar till den engelska sidor, inte det nya språket sidor, så RSS-sidan är inte ens länka till rätt trådar!

Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av Snake View Post
    Också en annan bugg, i din RSS också, om du titta in validering bläddra ner, är alla länkar som pekar till den engelska sidor, inte det nya språket sidor, så RSS-sidan är inte ens länka till rätt trådar!
    Som jag ser på din RSS-kanal för arabiska att allt är OK. Jag kanske missar något. Vänligen skicka exakta RSS-kanal URL till ditt forum, där problem förekommer och ge exakta adressen som är fel i denna kanal.

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2010

Ok, men fortfarande 500 fel, google bot kommer inte som 500 fel rubrik!

Även länkarna är i detta format.

***. Computer-juice.com/forums/bg/showthread.php? T = 28.848 & goto = newpost

Borde inte de vara seo'd webbadresser?

Sida 2 av 3 FirstFörst 123 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •