Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 2 av 2 FirstFörst 12
Resultat 11 till 13 av 13

Ämne: Översättning fungerar på CMS sida men inte i CMS artikel

[UPPDATERAD] De steg som vi tog för att återgå till normal drift var att uppgradera vBulletin från 4.0.7 att 4.1.7 (alla översättningar började arbeta direkt efter detta arbete var färdigt) och uppgradera vBSEO från 3.5.1 att 3.6.0 och vi gjorde inte röra din installation av vBET så tydligt de problem vi upplever, även om sammanträffande i tiden var udda, var inte vBET. vBET är fortfarande en hjälte i mitt hjärta, även om min sömn-berövas sinne hade förlorat hoppet om en stund. Jag är, återigen, ett stort fan.
    Senast redigerad av brubros; 09-10-1101:23.

Allt fungerar nu. Det krävs en ren installation av allt. vBET körs vackert. Du har min behörighet att ta bort detta sleeplessly skriftlig anmärkning.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Jag kontrollerat ditt forum och jag ser inte problemet.

Jag kollade bara URL: YOUR_DOMAIN/forum/content/october-24-2008-usa-apple-says-gay-marriage-civil-rights-issue-not-political-issue-6361/ och dess översättning till polska som gäst - sida genererar. Där ser du frågan? Vänligen ge exakta URL där du ser att problemet händer.

Kom ihåg att jag märkte att du hade utfärda som tidigare och som var relaterade till din server moln. Här är det troligen samma problem. Det är inte relaterad till vBET - du kan kontrollera det enkelt eftersom:
    1. Du skriver att ej översatta sidor inte genereras.
    2. Du kan inaktivera vBET och kryssrutan gör det ändras något.
    3. Se ingår länk till bild

Jag ser sidan genereras och du inte - precis som innan jag noterade att jag ser det inte och du såg det. Jag satsade så nu har du samma skäl - lösa det samma som du lösa det innan. Det är inte vBET fråga. Sidorna fungerar bra för mig (som gäst) bevis:
    http://www.vbenterprisetranslator.com/images/actup.PNG

Så innan du vidtar alla åtgärder som du tror gör har det någon mening. Det är förmodligen inte programvara fråga utan din infrastruktur-fråga.

Berätta behöver du mer hjälp här
    Senast redigerad av vBET; 09-10-1100:11.

Sida 2 av 2 FirstFörst 12

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •