PDA

Visa fullständig version: olika språk överförs inte korrekt

hotslot
10-08-10, 21:41
Jag har en vän som talar något av de språk från min hemsida och han säger "Det är inte översatt rätt alls".

Är detta Google sändare mjukvara fel eller vbet?

kamilkurczak
11-08-10, 11:24
Detta är Google översättning. vBET arbetar på Google motorn.
Försök att jämföra en google översättning med översättning från sajt med vBET.

hotslot
13-08-10, 00:46
Ok bra jag anser att detta är en stor sak eftersom att det som denna produkt handlar om! Så vbet är oanvändbart för sanna översättningar. Är detta ett korrekt påstående?

kamilkurczak
13-08-10, 10:42
vBET bas på google översättning. Som ni vet försöker Google att göra allt så noggrant som möjligt. Detta är automatisk översättning och vi kan inte lova att allting kommer att vara ok.

Om du använder alla språk som stöds av vBET du har 50 gånger mer innehåll, mycket mer trafik på din foum.

Vi, och alla våra kunder framgångsrika arbete med översättningen, och våra sidor besöks av folket i världen. Vårt forum är live demo - du kan prova det.
Här presenterar vi våra kunder sajter - du kan prova det: http://www.vbenterprisetranslator.com/links.php.

Naturligtvis kan du AKS våra kunder om yttrande våra Porduct.

:)

vBET
14-08-10, 12:10
Ok bra jag anser att detta är en stor sak eftersom att det som denna produkt handlar om! Så vbet är oanvändbart för sanna översättningar. Är detta ett korrekt påstående?

Inte alls. Vi tillhandahåller här för stöd till människor som skriver till oss på många språk och vi förstod varandra perfekt. Bara gå runt på vårt forum och du hittar massor av diskussioner som på olika språk. Diskussioner som avsluta med löst frågor. Så på vårt forum vBET gjorde sitt jobb perfekt.

Observera att Google översättning kvaliteten kan variera mellan olika språk och även mellan olika områden i samma språk. Fortfarande - Google översättningar blir bättre och bättre varje dag:) Visst - alla har rätt att ha sitt eget yttrande och med så många människor på jorden - det blir alltid olika åsikter;)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1