sergarch
15-06-10, 19:29
Hej, vänner!
Jag har ett konstigt problem. Mina forum med VBET fungerar perfekt på två språk, ryska och engelska, men när jag testar olika språk, en del av mitt forum länkar förändringar av dessa språk och göra en "sidan hittades inte" fel
Här ett exempel på ryska och engelska:
.xxx.org/none-english-speackers-visitors/25-welcome.html (fungerar perfekt).
På hebreiska:
.xxx.org/iw/none-english-speackers-visitors/25- רצוי. html (sidan hittades inte).
På koreanska:
.xxx.org/ko/none-english-speackers-visitors/25- 환영. html (sidan hittades inte).
Jag antar att problemet är i VBSEO konfiguration, men kan vara i VBET konfiguration också.
Vänligen meddela. : Förvirrad:
Tack.
PS lösas Bara genom VBSEO inställningar:
Ställ in alternativet Allmänna inställningar-> Character Replacement-> "Byt icke-engelska tecken i webbadresser?" att "hålla icke-engelska tecken i webbadresser.
Jag har ett konstigt problem. Mina forum med VBET fungerar perfekt på två språk, ryska och engelska, men när jag testar olika språk, en del av mitt forum länkar förändringar av dessa språk och göra en "sidan hittades inte" fel
Här ett exempel på ryska och engelska:
.xxx.org/none-english-speackers-visitors/25-welcome.html (fungerar perfekt).
På hebreiska:
.xxx.org/iw/none-english-speackers-visitors/25- רצוי. html (sidan hittades inte).
På koreanska:
.xxx.org/ko/none-english-speackers-visitors/25- 환영. html (sidan hittades inte).
Jag antar att problemet är i VBSEO konfiguration, men kan vara i VBET konfiguration också.
Vänligen meddela. : Förvirrad:
Tack.
PS lösas Bara genom VBSEO inställningar:
Ställ in alternativet Allmänna inställningar-> Character Replacement-> "Byt icke-engelska tecken i webbadresser?" att "hålla icke-engelska tecken i webbadresser.