sergarch
15-06-10, 19:29
Ola, amigos!
Eu teño un problema raro. O meu foro VBET funciona perfectamente en dúas linguas, Ruso e Inglés, pero cando probar distintas linguas, algunha parte dos enlaces do foro os cambios eses idiomas e facer unha "páxina non atopada" erro
Aquí un exemplo en ruso e inglés:
.xxx.org/none-english-speackers-visitors/25-welcome.html (funciona perfecto).
En hebraico:
.xxx.org/iw/none-english-speackers-visitors/25- רצוי. html (páxina non atopada).
En coreano:
.xxx.org/ko/none-english-speackers-visitors/25- 환영. html (páxina non atopada).
Supoño que o problema está na configuración vBSEO, pero pode ser na configuración VBET tamén.
Escriba aquí. : Confused:
Grazas.
PS Só resolto polas opcións vBSEO:
Establecer a opción Opcións xerais-> Character Substitución-> "Substitiur Non-Inglés Personaxes en URLs?" "Manter Non-Inglés Personaxes en URLs
Eu teño un problema raro. O meu foro VBET funciona perfectamente en dúas linguas, Ruso e Inglés, pero cando probar distintas linguas, algunha parte dos enlaces do foro os cambios eses idiomas e facer unha "páxina non atopada" erro
Aquí un exemplo en ruso e inglés:
.xxx.org/none-english-speackers-visitors/25-welcome.html (funciona perfecto).
En hebraico:
.xxx.org/iw/none-english-speackers-visitors/25- רצוי. html (páxina non atopada).
En coreano:
.xxx.org/ko/none-english-speackers-visitors/25- 환영. html (páxina non atopada).
Supoño que o problema está na configuración vBSEO, pero pode ser na configuración VBET tamén.
Escriba aquí. : Confused:
Grazas.
PS Só resolto polas opcións vBSEO:
Establecer a opción Opcións xerais-> Character Substitución-> "Substitiur Non-Inglés Personaxes en URLs?" "Manter Non-Inglés Personaxes en URLs