PDA

Visa fullständig version: Löste "Aminiwerting" dolda elementet skapades av vBET som bryter stilen

StarBuG
16-05-10, 18:09
Det verkar som vBET skapar detta dolda elementet

<span style="visibility: hidden;">aminiwerting</span>

vilket gör att jag kan utforma min sidfot det sätt jag gillar det.

Vad är orsaken till denna linje?
Hur tar jag bort den?

vBET
16-05-10, 19:32
Vänligen bara bort. Vi hade redan detta meddelande för vBET 3.x versionen, men missar det i nästa utgåva (för tidigt STET "stängda" status).

För att ta bort:
1. Redigera filen / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. Ta bort:

if (THIS_SCRIPT == 'index' && !isset($_REQUEST['language'])) {
$footer .= '<span style="visibility:hidden;">aminiwerting</span>';
}

StarBuG
16-05-10, 20:19
Ahh, perfekt.Nu min nya sidfoten ser rent och snyggt: Patientenfragen.NET - vi har svar (http://www.patientenfragen.net/) tack :)

vBET
31-05-10, 20:23
OK - vi har lösningen för det. Det kommer att inkluderas i nästa utgåva. Enligt koden anteckningar denna del är till hjälp för oss i diagnostiskt syfte (hjälper ibland vid frågor att ta reda gör det är mallar sak eller inte). Så koden kommer att stanna, men kommer att ha bytt stil (till: display: none;) och har absolut ingen inverkan på layouten:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1