PDA

View Full Version: Opgelost "Aminiwerting" verborgen element gecreëerd door vBET die stijl breekt

StarBuG
16-05-10, 18:09
Het lijkt erop dat vBET deze verborgen element zorgt voor

<span style="visibility: hidden;">aminiwerting</span>

waardoor ik niet in staat om mijn footer het ontwerp van de manier waarop I like it.

Wat is de reden voor deze lijn?
Hoe verwijder ik het?

vBET
16-05-10, 19:32
Gelieve alleen maar verwijder deze. We hadden al deze mededeling, voor vBET 3.x-versie, maar mis het in de volgende release (te vroeg stet 'gesloten' status).

Om te verwijderen:
1. Bewerk het bestand / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. Te verwijderen:

if (THIS_SCRIPT == 'index' && !isset($_REQUEST['language'])) {
$footer .= '<span style="visibility:hidden;">aminiwerting</span>';
}

StarBuG
16-05-10, 20:19
Ahh, perfect.Nu mijn nieuwe voettekst ziet er mooi en schoon: Patientenfragen.NET - wij hebben de antwoorden (http://www.patientenfragen.net/) Bedankt :)

vBET
31-05-10, 20:23
OK - we hebben oplossing voor. Het zal worden opgenomen in de volgende release. Volgens de code notities dit deel is nuttig voor ons voor diagnostische doeleinden (helpt soms ook in het geval van problemen om uit te vinden doet is het templates ding of niet). Dus code zal blijven, maar zal zijn veranderd stijl (naar: display: none;) en zal absoluut geen invloed hebben op de lay-out:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1